فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بازاریابی

اختصاصی از فایل هلپ بازاریابی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بازاریابی


بازاریابی

 لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت

تعداد صفحه:20

فهرست مطالب:

مقدمه

تشریح و بیان موضوع

صادرات

صادرات غیر مستقیم

صادرات مستقیم

انواع صادرات

واسطه های بین المللی

واسطه های صادرات

تعریف استراتژی توسعه صادرات

هدف

دفتر بازار یابی صادرات

مسؤولیتها

تحقیق و ارزیابی بازار صادرات

ساختار بازار

سهم بازار

روند بازار

اندازه بازار

تبلیغات در صادرات

معرفی محصولات از طریق رسانه ها 

تأمین مالی صادرات

1 مقدمه :

   یک شرکت قبل از ورود به بازارهای خارجی، باید اهداف و سباستهای بازاریابی بین المللی خود را روشن سازد. به عبارت دیگر اولاً باید تصمیم بگیرد می­خواهد در بازار خارجی به چه حجم فروش دست یابد(بعضی از شرکتها به عنوان هدف سهم کم را در بازار انتخاب می­کنند) ثانیاً باید تعیین کند می­خواهد در چه تعدادی از کشورهای خارجی به فعالیت بپردازد و در نهایت باید تصمیم بگیرد می­خواهد در چه نوع کشورهایی فعالیت کند.

   یک شرکت پس از اینکه درباره فروش در یک کشور خارجی تصمیم گرفت نوبت به انتخاب بهترین روش ورود به این کشور می­رسد. روشهای ورودی که در گزینه­های شرکتها قرار دارد عبارتند از : صادرات، سرمایه­گذاری مشترک، سرمایه­گذاری مستقیم.


دانلود با لینک مستقیم


بازاریابی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد