لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت
تعداد صفحه:20
فهرست مطالب:
مقدمه
تشریح و بیان موضوع
صادرات
صادرات غیر مستقیم
صادرات مستقیم
انواع صادرات
واسطه های بین المللی
واسطه های صادرات
تعریف استراتژی توسعه صادرات
هدف
دفتر بازار یابی صادرات
مسؤولیتها
تحقیق و ارزیابی بازار صادرات
ساختار بازار
سهم بازار
روند بازار
اندازه بازار
تبلیغات در صادرات
معرفی محصولات از طریق رسانه ها
تأمین مالی صادرات
1 مقدمه :
یک شرکت قبل از ورود به بازارهای خارجی، باید اهداف و سباستهای بازاریابی بین المللی خود را روشن سازد. به عبارت دیگر اولاً باید تصمیم بگیرد میخواهد در بازار خارجی به چه حجم فروش دست یابد(بعضی از شرکتها به عنوان هدف سهم کم را در بازار انتخاب میکنند) ثانیاً باید تعیین کند میخواهد در چه تعدادی از کشورهای خارجی به فعالیت بپردازد و در نهایت باید تصمیم بگیرد میخواهد در چه نوع کشورهایی فعالیت کند.
یک شرکت پس از اینکه درباره فروش در یک کشور خارجی تصمیم گرفت نوبت به انتخاب بهترین روش ورود به این کشور میرسد. روشهای ورودی که در گزینههای شرکتها قرار دارد عبارتند از : صادرات، سرمایهگذاری مشترک، سرمایهگذاری مستقیم.
بازاریابی