دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی دکتر احمد روستا داور ونوس ابراهیمی انتشارات سمت با عنوان پیش بینی فروش
عوامل مؤثر بر پیش بینی تقاضا
اوضاع اقتصادی جهانی ، ویژگی های جمعیتی بازار ، نرخ رشد جمعیت ، وضعیت رقباء ، اوضاع فرهنگی جامعه ، سرعت پیشرفت های تکنولوژیکی ، تحولات سیاسی و . . .
مشکلات مربوط به تخمین نادرست تقاضا
مشکلات مربوط به برآوردهای کمتر از واقع
2- مشکلات مربوط به برآوردهای بیشتر از میزان واقعی
معایب برآورد بیشتر از میزان واقعی تقاضا
افزایش هزینه ها 5- تضعیف وضع رقابتی شرکت
2- نارضایتی کارکنان 6- تراکم موجودی ها
3- نارضایتی مشتریان 7- دادن تخفیفات بیش از حد لزوم
4- کاهش سرمایه گذاری
و...
در 65 اسلاید
قابل ویرایش
دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی دکتر احمد روستا داور ونوس ابراهیمی انتشارات سمت با عنوان پیش بینی فروش