فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی مقایسه ای رابطه بین سود هر سهم (EPS) و نسبت قیمت به سود هر سهم (P/E) با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس تهران

اختصاصی از فایل هلپ بررسی مقایسه ای رابطه بین سود هر سهم (EPS) و نسبت قیمت به سود هر سهم (P/E) با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس تهران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی مقایسه ای رابطه بین سود هر سهم (EPS) و نسبت قیمت به سود هر سهم (P/E) با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس تهران


بررسی مقایسه ای رابطه بین سود هر سهم (EPS) و نسبت قیمت به سود هر سهم (P/E) با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس تهران

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات87

 

 

فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1- مقدمه
2-1- اهمیت موضوع
3-1- تعریف مسأله
4-1- فرضیه های تحقیق
5-1- اهداف تحقیق
6-1- روش تحقیق
7-1- حدود پژوهش
8-1-واژه‌های کلیدی
فصل دوم: ادبیات تحقیق
1-2- مقدمه
2-2- بازده سهام و انواع روشهای محاسبه بازده سهام
3-2- سود هر سهم (ESP) و انواع روشهای محاسبه سود هر سهم و قیمت به سود هر سهم
4-2- بررسی رابطه بین سود هر سهم (EPS) و نسبت قیمت به سود هر سهم (P/E) با بازده سهام
5-2- تحقیقات داخلی و خارجی انجام شده
فصل سوم: روش‌شناسی تحقیق
1-3- مقدمه
2-3- اهداف تحقیق
3-3- فرضیه‌های تحقیق
4-3- جامعه و نمونه آماری
5-3- روش جمع‌آوری داده‌ها
6-3- روشهای آزمون آماری فرضیه‌ های تحقیق و نحوه بررسی فرضیه های
تحقیق
فصل چهارم: نتایج و تجزیه وتحلیل اطلاعات
1-4- مقدمه
2-4- نتایج و یافته‌های تجربی حاصل از فرضیه‌های تحقیق
فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات
1-5- نتایج آزمون فرضیه اول
2-5- نتایج آزمون فرضیه دوم
3-5- نتایج آزمون فرضیه سوم
4-5- نتایج آزمون فرضیه چهارم
5-5- نتیجه‌گیری
6-5- پیشنهادات در جهت تحقیق آتی
منابع و مآخذ به کار رفته در تحقیق


دانلود با لینک مستقیم


بررسی مقایسه ای رابطه بین سود هر سهم (EPS) و نسبت قیمت به سود هر سهم (P/E) با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس تهران

تحقیق در مورد تربیت جوانان

اختصاصی از فایل هلپ تحقیق در مورد تربیت جوانان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد تربیت جوانان


تحقیق در مورد تربیت جوانان

ینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه73

 

فهرست مطالب

پیشگفتار

مقدمـه                                                                          

Introduction

محدودیتها و حدود مطالعه

متغیرها و تعاریف عملی آنها

سابقه موضوع  تحقیق

نوجوانان دلی پاک و روحی پرشور دارند . آنان در حساسترین و بحرانی ترین دوران زندگی خود به سر می برند و نیازمند هدایت ، حمایت و همدلی اند. نوجوان نهال نو
 رسیده ای است که برای رشد و بالندگی به باغبانی ، دلسوز و روشن بین نیاز دارد تا او را از آفتها و حادثه ها در امان دارد.

بها دادن به نوجوانان و در تربیت و ارشاد آنان کوشیدن بی گمان یکی از نشانه های آشکار رشد فرهنگی یک جامعه است . بر خلاف گمان برخی مردم ، تربیت به طور کلی کاری بسیار دشوار است بویژه تربیت و هدایت نوجوانان دارای پیچیدگیها و نکته های ظریف بسیاری است . شاید گفتة حکیمانه ی کانت متفکر و فیلسوف نامی آلمانی ، حق مطلب را در این زمینه ادا کرده باشد آنجا که می گوید : دو کار هست که در دشواری ، هیچ کار دیگری به پای آن نمی رسد ، مملکت داری و تربیت.

تربیت انسان از این جهت که او موجودی پیچیده و عظیم است کاری سخت و دشوار می باشد. پیچیدگیهای روحی انسان به حدی است که نمی توان رفتار او را به سادگی تحت ضابطه ای مشخص در آورد و از آن آسوده خاطر شد. برتراند راسل ، فیلسوف انگلیسی که خود در بارة تربیت کتابهایی نگاشته است اعتراف می کند که گفتار من در این زمینه بهتر از کردارم بود. این ها همه نشان می دهد که نباید تربیت را کاری سهل و آسان پنداشت که نیاز به هیچ گونه آموزش و تخصصی ندارد.

فرزندان ما در دوران خود مرحله های مختلف را طی می کنند و در هر مرحله نیازهای تربیتی ویژه ای دارند . بدون آشنایی با این مراحل تربیتی و برخورداری از مهارتهای لازم چگونه می توانیم فرزندان خود را تربیت کنیم. شاید برخی از پدران و مادران گمان می کنند که اگر شرایط مادی و امکانات تحصیلی را برای فرزندان خود فراهم آورند وظیفه ی خود را به خوبی انجام داده اند حال آنکه وظیفه ی پدر و مادر بسیار فراتر از این هاست.

خانواده کانون پذیرایی از نسل آینده است در این کانون نهال ارزشهای انسانی ـ که بذر آن در لحظه ی آفرینش در ضمیر آدمیان پاشیده شده است ـ باید رشد و نمو کرده درخت انسانیت به بار نشیند از این رو هیچ یک از نهادهای اجتماعی نقشی را که خانواده در ساختار فکری ، روحی و اخلاقی انسان دارد نمی توانند ایفا کنند .

نابسامانی های اجتماعی در بسیاری موارد ناشی از نابسامانی در خانواده هاست و سعادت یک اجتماع بستگی کامل به وجود خانواده های سالم و سعادتمند دارد . در خانواده است که انسان از لحظه های آغازین زندگی با تربیتی که از پدر و مادر دریافت می کند شکل می گیرد و ناآگاهانه به مسیری خاص سوق داده می شود.

اگر خانواده ها نقش خود را بدرستی ایفا نکنند نهادهای اجتماعی دیگر از قبیل مدرسه ، رسانه های گروه و غیره این خلاء را نمی توانند پر کنند.

دشواریها و پیچیدگیهای تربیت فرزند در دوره نوجوانی بیش از هر دوران دیگر است  زیرا در این دوره نوجوان بطور ناگهانی با جهش فکری و عاطفی خود را از دوران کودکی جدا   می کند. شخصیت کنونی نوجوان می طلبد که خانواده در برخورد با او روشن بین ، شکیبا و هوشیار باشد و به سرعت دریابد که او دیگر یک کودک نیست . از این رو بسیاری از خانواده ها در روابط خود با فرزندان نوجوان مشکلاتی دارند که اگر از آگاهیهای لازم برخوردار نباشند شاید این مسئله عواقب ناخواسته ای به دنبال داشته باشد.

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد تربیت جوانان

پایان نامه ی شبکه قواعد واجی در گویش لری اندیمشک. doc

اختصاصی از فایل هلپ پایان نامه ی شبکه قواعد واجی در گویش لری اندیمشک. doc دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه ی شبکه قواعد واجی در گویش لری اندیمشک. doc


پایان نامه ی شبکه قواعد واجی در گویش لری اندیمشک. doc

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل: word

قابل ویرایش 225 صفحه

 

پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد «M.A»

گرایش زبانشناسی همگانی

پژوهشی در چهارچوب واجشناسی جزءمستقل

 

مقدمه:

امروزه مطالعات زبان شناختی در گوشه گوشه جهان جایگاه برجسته‌ای را به خود اختصاص داده است و در این میان بررسی‌های واج شناختی از دیدگاه مختلف نظری مطرح گردیده است. نظریه‌های واج‌شناسی موجود در حوزه زبان شناسی نظری به عنوان مدل‌هایی آرمانی زمانی می‌توانند ادعای خود را به اثبات برسانند که براساس داده‌های برگرفته از زبان‌های طبیعی قابل سنجش باشند. برای نیل به این هدف ناگفته پیداست که بایستی شواهدی از نظام آوایی زبان‌های طبیعی ارائه کرد و با اتکا به این شواهد صحت و سقم این نظریه‌ها را محک زد. گونه‌ی زبانی که در این پژوهش به عنوان یک زبان طبیعی و زنده مورد بررسی قرار می‌گیرد گویش لری اندیمشکی است. مطالعه‌ی نظام واجی این گویش براساس نظریه واج شناسی جزءمستقل صورت می‌گیرد.

1-2- بیان مسئله

زبان پدیده‌ای پویا و در حال تغییر است. گویش لری نیز که یکی از گویش‌های زبان‌های جنوب غربی ایران می‌باشد از این قاعده مستثنی نیست. گویش لری خود به زیر مجموعه‌هایی تقسیم می شود که هر کدام با گونه‌های دیگر تفاوت‌هایی دارد. به دلیل همین تفاوت‌های گویشی پژوهش گر مطالعه ی خود را به گویش لری شهر اندیمشک محدود کرده است. حتی در شهر اندیمشک نیز گویش سخنگویان هر طایفه با طایفه دیگر تفاوت‌های آوایی اندکی دارد که در این تحقیق از آن‌ها چشم پوشی شده است، زیرا در غیر این صورت می‌بایست این تحقیق در مورد یک طایفه مشخصی انجام می‌گرفت و حیطه‌ی مطالعه محدودتر می‌شد. در رابطه با گویش لری به طور کلی تاکنون پژوهش‌های زبانی اندکی انجام گرفته است و بر روی گویش لری اندیمشک تا آنجا که نگارنده تحقیق کرده است کار زبان شناختی صورت نگرفته است.

در این پایان نامه سعی بر آن است که نظام آوایی گویش لری اندیمشک براساس نظریه‌ی واج شناسی جزءمستقل مورد بررسی قرار گیرد و پس از تعیین همخوان‌ها و مصوت‌ها براساس آواشناسی نوین به توصیف تک تک اصوات گفتاری این گویش بپردازیم. توصیف همخوان‌های گویش از نظر جایگاه تولید، شیوه‌ی تولید و واک‌داری و توصیف واکه‌ها براساس آن بخش از زبان که در امر تولید واکه دخیل است، ارتفاع زبان و گردی لب‌ها صورت می‌گیرد. همچنین ساخت هجایی و خوشه‌های آغازی و پایانی مورد بررسی قرار می‌گیرند و چگونگی توزیع همخوان‌ها در هجا مورد بررسی قرار گرفته و مشخص می‌شود که آیا همخوان‌ها در هجا دارای توزیع کامل هستند یا ناقص. در آخر به فرایندهای آوایی موجود که صورت واجی را به صورت آوایی تبدیل می‌کنند، پرداخته می‌شود.

 

فهرست مطالب:

پیشکش   

یادداشت

نمادها و نشانه ها   

فصل اول: مقدمه

1-1 درآمد          

1-2 بیان مسئله    

1-3 هدف و اهمیت موضوع 

1-4 پرسش های پژوهش     

1-5 فرضیه های پژوهش    

1-6 گسترهی پژوهش         

1-6-1 گسترهی جغرافیایی  

1-6-2 گستره ی زبانی       

1-6-2-1 گویش های مختلف زبان لری

 1-7 تحولات تاریخی لرستان

1-7-1 سابقه تاریخی شهر اندیمشک     

1-8 وجه تسمیه ی واژه ی "لر"         

1-9 روش گردآوری داده ها و تدوین پیکره        

1-9-1- جامعه ی آماری     

 فصل دوم: پیشینه ی پژوهش            

2-1 پیشینه ی نظری پژوهش           

2-1-1 درآمد       

2-1-2 واج شناسی زایشی معیار        

2-1-3 واج شناسی جزءمستقل           

2-1-4 تناوب های مختصه ای و بازنمایی های زیرین      

2-1-4-1 مشاهده یPR و کشف تناوب های مختصه ای   

2-1-4-2 کشف   UR       

2-1-4-2-1 شواهد درون پیکره ای     

2-1-4-2-2 معیارهای روش شناختی پنج گانه ی کشف بازنمایی زیرین         

2-1-4-2-3 شواهد برون پیکره ای     

2-1-4-3 تبیین رابطه ی UR و PR 

2-1-4-4 تبیین اشتقاق های واجی و برهم کنش های بالقوه ی قاعده های واجی 

2-1-5 روش شناسی انگاره ی جزءمستقل         

2-1-6 هندسه ی مختصه های واجی   

2-2 پیشینه ی توصیفی پژوهش         

2-2-1 درآمد       

2-2-2 آثار برخی پژوهشگران پیرامون گونه ی لری       

2-2-2-1 گرامی (1371)   

2-2-2-2 احمدی نرگسه (1375)      

2-2-2-3 بخشیان فر (1375)          

2-2-2-4 میرزایی (1379) 

2-2-2-5 مکینون (2002)  

2-2-2-6 آنونبی (2003)   

2-2-3 برخی مطالعات هم سو پیرامون دیگر گویش های ایرانی       

2-2-3-1 پرمون (1375)   

2-2-3-2 نقش بندی (1375)           

2-2-3-3 پرمون (1380)   

2-2-3-4 پرمون (1381)   

2-2-3-5 محمدی (1382)  

2-2-3-6 مهاجرین کرمانی (1382)   

2-2-3-7 سوهانی (1383)  

2-2-3-8 رستمی (1383)  

2-2-3-9 ناطوری (1383) 

فصل سوم: آواشناسی لری اندیمشک

3-1 درآمد          

3-2 توصیف آوایی همخوان های لری اندیمشک   

3-2-1 همخوان های انفجاری

3-2-1-1 انفجاری های دولبی           

3-2-1-2 انفجاری های دندانی-لثوی   

3-2-1-3 انفجاری های نرم کامی       

3-2-1-4 انفجاری های ملازی          

3-2-1-5 انفجاری های چاکنایی        

3-2-2 همخوان های خیشومی           

3-2-2-1 خیشومی های دولبی          

3-2-2-2 خیشومی لبی-دندانی          

3-2-2-3 خیشومی های لثوی

3-2-2-4 خیشومی های نرم کامی      

3-2-2-5 خیشومی ملازی   

3-2-3 همخوان های لرزان  

3-2-3-1 لرزان های لثوی   

3-2-4 همخوان های زنشی  

3-2-4-1 زنشی های لثوی   

3-2-5 همخوان های سایشی 

3-2-5-1 سایشی های لبی-دندانی       

3-2-5-2 سایشی های لثوی  

3-2-5-3 سایشی های لثوی-کامی      

3-2-5-4 سایشی های ملازی

3-2-5-5 سایشی های چاکنایی          

3-2-6 ناسوده ها/ نیم واکه ها/ غلت ها 

3-2-6-1 ناسوده های کناری لثوی      

3-2-6-2 ناسوده های سخت کامی/ غلت های افراشته ی پیشین       

3-2-6-3 ناسوده های نرم کامی (لبی شده)        

3-2-7 همخوان های انفجاری-سایشی  

3-2-7-1 انفجاری-سایشی های لثوی-کامی       

3-3 توصیف آوایی واکه های لری اندیمشک       

3-3-1 واکه های پیشین      

3-3-1-1 واکه های افراشته ی پیشین  

3-3-1-2 واکه های نیمه افراشته ی پیشین        

3-3-1-3 واکه های افتاده ی پیشین     

3-3-2 واکه های مرکزی    

3-3-2-1 واکه های نیمه افراشته ی مرکزی      

3-3-3 واکه های پسین       

3-3-3-1 واکه های افراشته ی پسین   

3-3-3-2 واکه های نیمه افراشته ی پسین         

3-3-3-3 واکه های افتاده ی پسین      

3-4 جدول های واج گونه های همخوانی و واکه ای          

3-5 معرفی پیش فرضیه ای ساختمان هجا در گویش لری اندیمشک    

فصل چهارم: رویکردی غیرخطی به نظام آوایی لری اندیمشک

4-1درآمد

4-2شیوهی ارائه پیکرهها و فرایندهای واجی      

4-3فرایندهای واجی           

4-3-1    خیشومی شدگی     

4-3-1-1تبیین غیرخطی     

4-3-1-2 اشتقاقهای غیرخطی           

4-3-2    لبی شدگی           

4-3-2-1تبیین غیرخطی     

4-3-1-2  اشتقاقهای غیرخطی          

4-3-2    واک رفتگی          

4-3-3-1تبیین غیرخطی     

4-3-3-2اشتقاقهای غیرخطی

4-3-4    زنشی شدگی        

4-3-4-1تبیین غیرخطی     

4-3-4-2 اشتقاقها ی غیرخطی          

4-3-5    پیش نرمکامی شدگی           

4-3-5-1تببین غیرخطی     

4-3-5-2 اشتقاقهای غیرخطی           

4-3-6فراگویی ناقص         

4-3-6-1تبیین غیرخطی     

4-3-6-2 اشتقاقهای غیرخطی           

4-3-7همگونی در جایگاه خیشومیها    

4-3-7-1تبیین غیرخطی     

4-3-7-2 اشتقاقهای غیرخطی           

4-3-8کشش جبرانی          

4-3-8-1تبیین غیرخطی     

4-3-8-2 اشتقاقهای غیرخطی

4-3-9قلب          

4-3-9-1 تبیین غیرخطی     

4-3-9-2 اشتقاقهای غیرخطی           

4-3-10حذف انفجاری دندانی- لثوی بی واک     

4-3-10-1 تبیین غیرخطی  

4-3-10-2اشتقاقهای غیرخطی          

4-3-11واکه کاهی

4-3-11-1 تبیین غیرخطی  

4-3-11-2 اشتقاقهای غیرخطی         

4-3-12حذف خیشو می لثوی پایانی    

4-3-12-1 تببین غیرخطی  

4-3-12-2اشتقاقهای غیرخطی          

4-3-13حذف انفجاری دندانی- لثوی واکدار       

4-3-13-1 تبیین غیرخطی  

4-3-13-2اشتقاقهای غیرخطی          

4-3-14تغییر کیفیت واکه تاریخی      

4-3-14-1 تبیین غیرخطی  

فصل پنجم: نتیجه گیری

5-1 درآمد          

5-2 دست آوردهای پژوهش  

5-3 پیشنهادها      

کتاب نامهی فارسی

کتاب نامهی انگلیسی          

پیوست ها           

واژه نامهی فارسی به انگلیسی           

واژه نامهی انگلیسی به فارسی           

چکیده    

 

منابع و مأخذ:

-           احمدی نرگسه، رحیم، ساخت واژگانی گویش لری شهر خرم آباد و بخش چگنی، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته زبان شناسی همگانی، دانشگاه علامه طباطبایی، 1375.

-           ارانسکی ، یوسیف، م، زبان‌های ایرانی، ترجمه‌ی علی اشرف صادقی ، تهران، انتشارات سخن، 1378.

-           اشمیت، رودیگر، راهنمای زبان های ایرانی، ترجمه‌ی فارسی زیر نظر حسن رضائی باغ بیدی، تهران، ققنوس، 1386.

-           امان اللهی بهاروند، سکندر، قوم لر: پژوهشی در باره‌ی پیوستگی قومی و پراکندگی جغرافیایی لرها در ایران، تهران، آگاه، 1370.

-           ایزد پناه، حمید، آثار باستانی و تاریخی لرستان، تهران، انتشارات انجمن آثار و مفاخرفرهنگی، ج1، 1376.

-           ایزد پناه، حمید، فرهنگ لری، تهران، انتشارات اساطیر، 1381.

-           ایزد پناه، حمید، لرستان در گذرگاه زمان و تاریخ، تهران، انتشارات اساطیر، 1384.

-           بخشیان فر، قاسم، توصیف گویش لری ممسنی، پایان نامه کارشناسی ارشد رشتة زبان شناسی همگانی، ارائه شده به گروه زبان شناسی دانشکده‌ی ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه اصفهان، 1375.

-           پرمون، یدالله، برهم کنش سه فرایند واجی در نظام آوایی فارسی رایج در شهر کرمان: رویکردی خطی و غیر خطی، در نامه‌ی پژوهشگاه میراث فرهنگی ، س ا، ش ا، ص ص 47-64 ، تهران : سازمان میراث فرهنگی کشور.

-           پرمون، یدالله، نظام آوایی فارسی محاوره معیار امروز: رویکردی زایشی، وزنی (عروضی) و واژگانی، رساله دکتری رشته زبان شناسی همگانی، ارائه شده به گروه زبان شناسی دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس، 1380.

-           پرمون، یدالله، نظام آوایی گونه کرمانی از دیدگاه واج شناسی زایشی و واج شناسی جزء مستقل، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته زبان شناسی همگانی، ارائه شده به گروه زبان شناسی دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی ، 1375.

-           ثمره، یدالله، آواشناسی زبان فارسی : آواها و ساختمان آوایی هجا، تهران، مرکز نشر دانشگاهی ، 1378.

-           حق شناس، علی محمد، آواشناسی (فونتیک)، تهران، آگاه، 1382.

-           خودگو، سعادت، لرستان در گذر زمان، نشریه‌ی لرستان شناسی شقایق، س‌ ا، ش 4و 3، 1376.

-           راولینسون، سرهنری، سفرنامه راولینسون (گذر از زهاب به خوزستان)، ،ترجمه‌ی سکندر امان اللهی بهاروند، تهران، انتشارات آگاه، 1362.

-           رستمی نمینی، سلماز، نظام آوایی گیلکی اوشیان (گونه‌ی آبادی لپاسر):رویکردی زایشی و پسازایشی، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته زبان شناسی همگانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، 1383.

-           سازمان برنامه و بودجه (مرکز آمار)، فرهنگ آبادی‌های کشور (جلد شانزدهم)، استان خوزستان ، 1375.

-           سوهانی، بهاره، نظام آوایی بلوچی سراوان (گونه‌ی آبادی بخشان): رویکردی خطی و غیر خطی، پایان‌نامه‌‌ی کارشناسی ارشد رشته‌ی زبان شناسی همگانی، 1383.

-           کرد زعفرانلو کامبوزیا، عالیه، واج شناسی: رویکردهای قاعده بنیاد، تهران، سمت، 1385.

-           گرامی، شهرام، توصیف ساختمانی گروه فعلی و گروه اسمی در گویش لری یویراحمدی (لهجه‌ی باشتی)، پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته‌ی زبان شناسی همگانی، 1371.

-           محمدی، شعله، توصیف و تحلیل نظام آوایی زبان کردی (گویش سنندجی) براساس واج شناسی زایشی و واج شناسی جزء مستقل، پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته‌ی زبان شناسی همگانی، دانشگاه علامه طباطبایی، 1382.

-           مستوفی، حمدالله، تاریخ گزیده، به اهتمام دکتر عبدالحسین نوایی، تهران، امیرکبیر، 1363،

-           مهاجرین کرمانی، مژگان، بررسی نظام آوایی گویش سیوندی براساس نظریه واج شناسی زایشی، پایان نامه کارشناسی ارشد رشتة زبان شناسی همگانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، 1382.

-           میرزایی، رحمان، توصیف زبان شناختی گویش لری (گونه‌ی دهلرانی)، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته زبان شناسی همگانی، دانشگاه اصفهان، 1379.

-           ناطوری، مهرناز، بررسی نظام آوایی گویش کلی گونه هرسین از دیدگاه واج شناسی استانده، پایان نامه کارشناسی ارشد رشتة زبان شناسی همگانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، 1383.


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه ی شبکه قواعد واجی در گویش لری اندیمشک. doc

تحقیق در مورد تفاوت های روانی و جسمی دانش آموزان

اختصاصی از فایل هلپ تحقیق در مورد تفاوت های روانی و جسمی دانش آموزان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد تفاوت های روانی و جسمی دانش آموزان


تحقیق در مورد تفاوت های روانی و جسمی دانش آموزان

ینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه40

 

فهرست مطالب

مقدمه

داشتن یک ارتباط صحیح با دانش آموزان در کلاس مستلزم آشنا شدن با ویژگی‌های عمده رفتاری آنهاست. در واقع داشتن تعاملی مناسب با دانش آموزان در گروه شناختی صحیح و البته نه همه جانبه از افراد است، چرا که هیچگاه نمی‌توان یک انسان را از تمامی جوانب شناخت وقتی شناخت کلی از شاگردان پیدا کردیم قادر خواهیم بود سازگاری مناسبی با آنها پیدا کنیم.

تفاوت‌های روانی و جسمانی دانش آموزان

در یک کلاس که دانش آموزان دارای مشترکاتی از قبیل سن ، جنس ، زبان ، جامعه و ... تفاوت‌های زیادی هم با یکدیگر دارند. این تفاوت‌ها در سه نوع از شاگردان جلب توجه می‌کند. و البته منظور از تفاوت‌ها همان تفاوت‌های روانی و جسمانی است.

 

گروه اول

در بین شاگردان یک کلاس عده‌ای هستند که باصطلاح افراد بدون دردسر نامیده می‌شوند. که درس خوان و وقت‌شناس و بی‌آزار هستند، دوستان معدود و مانند خودشان دارند، سر بزیرند و حتی چندان سوال نمی‌پرسند اما تکالیف‌شان را انجام می‌دهند. برای امتحان دلشوره زیادی دارند و هیچ رقابت قابل ملاحظه‌ای بین آنها دیده نمی‌شود. در هیچ گروهی عضو نمی‌شوند، چون فکر می‌کنند چیزی برای عرضه ندارند. آنها اوقات فراغت را درس می‌خوانند تا عقب ماندگی که رغم خود دارند، جبران کنند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد تفاوت های روانی و جسمی دانش آموزان

دانلود پاورپوینت رنگ در فضای سبز

اختصاصی از فایل هلپ دانلود پاورپوینت رنگ در فضای سبز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت رنگ در فضای سبز


دانلود پاورپوینت رنگ در فضای سبز

تاثیر روان شناسی فرم و رنگ در طراحی

 

روانشناسی محیط و معماری منظر

 

تاثیرات فیزیولوژیکی و ادارکی رنگ

رنگ و بافت در فضای سبز

 

سطح واکنش ها نسبت به رنگ

 

فایل حاضر به صورت پاورپوینت  و شامل 30 صفحه و قابل ویرایش نمی باشد.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت رنگ در فضای سبز