فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

47 - بررسی استراتژی های توسعه توسعه تکنولوژی در صنعت خودرو و رقابت پذیری صادراتی صنعت قطعات خودرو در ایران - 89 صفحه فایل ورد (

اختصاصی از فایل هلپ 47 - بررسی استراتژی های توسعه توسعه تکنولوژی در صنعت خودرو و رقابت پذیری صادراتی صنعت قطعات خودرو در ایران - 89 صفحه فایل ورد (word) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

47 - بررسی استراتژی های توسعه توسعه تکنولوژی در صنعت خودرو و رقابت پذیری صادراتی صنعت قطعات خودرو در ایران - 89 صفحه فایل ورد (word)


47 - بررسی استراتژی های توسعه توسعه تکنولوژی در صنعت خودرو  و رقابت پذیری صادراتی صنعت قطعات خودرو در ایران - 89 صفحه فایل ورد (word)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

عنوان  صفحه

فصل 1-         بررسی رقابت پذیری صادراتی صنعت قطعات خودرو ایران   7

1-1-   مقدمه  7

1-2-   صادرات قطعات خودرو ایران  8

1-3-   مقاصد صادراتی  9

1-4-   سهم ایران و رقبای عمده در بازارهای صادراتی ایران  10

1-5-   متوسط قیمت های وارداتی قطعات صادراتی ایران و رقبا در بازارهای صادراتی ایران  12

1-6-   مبانی نظری و مطالعات انجام شده 14

1-7-   متدولوژی تحقیق  15

1-8-   شاخص مزیت رقابتی آشکار شده (RC) 16

1-9-   شاخص مزیت نسبی آشکار شده (RCA) 17

1-10- شاخص تحلیل انتقال سهم (SSA) 18

1-11- تحلیل سهم بازار پایدار 21

1-12- پلان تجاری  25

1-13- تحلیل نتایج  26

1-14- شاخص سهم بازار پایدار 29

1-15- مقایسه منابع رشد صادرات قطعات خودرو کشور 31

1-16-  پلان تجاری  34

1-17- جمعبندی  36

1-18- منابع  46

فصل 2-         طراحی و تبیین الگوی توسعه تکنولوژی صنعت خودرو در ایران با تأکید بر استراتژی توسعه صادرات    47

2-1-   مقدمه  47

2-2-   بیان مسأله  48

2-3-   فرضیه های تحقیق  49

2-3-1-          فرضیه اصلی  49

2-3-2-          فرضیه های فرعی  49

2-4-   بررسی استراتژیهای توسعه صادرات   49

2-4-1-          استراتژیهای توسعه  51

2-5-   چالشهای صنعت خودروسازی  53

2-6-   عوامل مؤثر بر تکنولوژی  55

2-7-   بررسی موقعیتهای استراتژیک   59

2-8-   موقعیت ST  59

2-9-   موقعیت SO   60

2-10- موقعیت WO   61

2-11- موقعیت WT  61

2-12- روش تحقیق  61

2-13- روش و ابزار جمع آوری داده ها 62

2-14- جامعه آماری  62

2-15- نمونه آماری  62

2-16-  روش نمونه گیری  63

2-17- روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات   63

2-18- آزمون فرضیه ها 66

2-19- جمعبندی  76

2-20- پیشنهادات و ارائه مدل  77

2-21- تحلیل جایگاه ایران و کره در محیط SWOT  79

2-22- مسیرهای استراتژیک صنعت خودرو و پیشنهادات   82

2-23- منابع  86

 


دانلود با لینک مستقیم


47 - بررسی استراتژی های توسعه توسعه تکنولوژی در صنعت خودرو و رقابت پذیری صادراتی صنعت قطعات خودرو در ایران - 89 صفحه فایل ورد (word)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد