فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله فلسفه ویتگنشتاین

اختصاصی از فایل هلپ دانلود مقاله فلسفه ویتگنشتاین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله فلسفه ویتگنشتاین


دانلود مقاله فلسفه ویتگنشتاین

 

مشخصات این فایل
عنوان: فلسفه ویتگنشتاین
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 285

این مقاله در مورد فلسفه ویتگنشتاین می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله فلسفه ویتگنشتاین

درآمدی بر فصل اول
لودویک ویتگنشتاین یکی از مهمترین فیلسوفان تحلیلی قرن بیستم است که بواسطه دو اثر مهم فلسفی‌اش- رساله منطقی- فلسفی و پژوهشهای فلسفی- مسیر و جهت فلسفه تحلیلی را تحت تأثیر قرار داد.  او را باید نقطه عطفی در تاریخ تفکر فلسفی و همچنین هم تراز فلاسفه‌ای چون دکارت، کانت، هایدگر و . . . به حساب آورد که  .....

- ویتگنشتاین متأخر

ویتگنشتاین تحت تأثیر انتقادات و اعتراضاتی که بر او وارد شد و همچنین بر اثر تأملاتی که خود وی در طول دورة میانی بر اندیشه های دورة اولیه خود انجام داده بود پی به نادرستی برخی از آنها برد و از این رو تصمیم گرفت به نقد دیدگاه‌های گذشته خود بپردازد بدین جهت در سال 1929  برای از سرگیری تحقیقات فلسفی و تدریس .....

نقد نظریه «تعیین معنا»
یکی از مهمترین مقدمات نظریه تصویری که ویتگنشتاین آن را مورد نقد و اعتراض قرار می‌دهد نظریه«تعیین معنا» است که بر اساس آن « هر گزاره یک معنای کاملاً  معین و مشخصی دارد که می‌توان آن را به روشنی نشان داد» (رساله، 251/3) ویتگنشتاین این ایده را از فزگه به ارث برده و در توضیح آن می‌گوید:
«معنای یک گزاره- آدمی‌مایل است بگوید - می‌تواند، البته، این یا آن [نکته] را نامعین بگذارد، ولی خود گزاره،‌با وجود این، باید یک معنای مشخص داشته باشد. یک معنای نامشخص- آن به واقع به هیچ رو یک معنا نخواهد بود. آن نظیر این است: یک مرز نامشخص بواقع به هیچ رو یک مرز .....

فلسفه و مسائل آن
با وجود تغییراتی که در آراء اولیه ویتگنشتاین رخ داده است اما می‌توان گفت برخی از آراء وی با اندکی تغییر همچنان پابرجاست. یکی از  این نکات که تا حدودی نظریات ویتگنشتاین در باب آن تغییر نکرده است فلسفه و مسائل آن و چگونگی پیدایش و حل آنها است. و یتگنشتاین در دورة دوم این نظریه رساله را که وظیفه فیلسوف کشف ساختار واقعی و منطقی زبان است که در زیر سطح ظاهری و دستور زبانی زبان پنهان گشته است، رد می‌کند و می‌گوید وظیفه فلسفه توضیح یا استنتاج چیزی نیست بلکه .....

تفسیر کریپکسی
همان طور که گفتیم از نظر اغلب مفسران بحث «زبان خوصی» از بند 243 پژوهش‌ها آغاز می‌گردد و در بندهای بعدی ادامه می‌یابد. طبق این نظریه بحث زبان خصوصی به عنوان بحثی تلقی می‌کردند که  به مسأله‌ی زبان مربوط به احساسات می‌پردازد. اما مفسرانی نیز وجود دارند که با چنین نظریه‌ای مخالفند. کریپکسی(1) معروف‌ترین آنهاست. از نظر او بحث واقعی «زبان خصوصی» را باید ....


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله فلسفه ویتگنشتاین

بدنسازی در فوتسال

اختصاصی از فایل هلپ بدنسازی در فوتسال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بدنسازی در فوتسال


بدنسازی در فوتسال

این فایل شامل 13 اسلاید پاور پوینت شامل نکات آموزشی می باشد .مخصوص برای مربیان، دانشجویان و بازیکنان فوتسال


دانلود با لینک مستقیم


بدنسازی در فوتسال

فرهنگ جغرافیائی ایران:(آبادی‌ها)

اختصاصی از فایل هلپ فرهنگ جغرافیائی ایران:(آبادی‌ها) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرهنگ جغرافیائی ایران:(آبادی‌ها)


 فرهنگ جغرافیائی ایران

نویسنده:حسینعلی رزم آرا

 

ج.۱، استان مرکزی(آبادی‌ها)

ج.۲، ن.۱، استان یکم( شهرستان‌های اراک، بندر پهلوی، رشت، زنجان، طوالش، فومنات، لاهیجان

ج.۳، استان دوم(شهرستان‌های آمل، بابل، دامغان، ساری، سمنان، شاهی، شاهرود، شهسوار، کاشان، گرگان، گنبد قابوس، نوشهر.

ج.۴، استان۳ ، ۴آذربایجان( شهرستان‌های اردبیل، اهر، تبریز، خوی، خیاو، رضائیه، سراب، ماکو، مراغه، مرند، مهاباد، میانه، هروآباد، خلخال.

ج.۵، استان ۵ کردستان(شهرستان‌های ایلام، بیجار، تویسرکان، سقز، سنندج، شاه آباد، قصر شیرین، کرمانشاه، ملایر، نهاوند، همدان

ج.۶، استان ششم (شهرستان‌های آبادان، اهواز، بروجرد، بهبهان، خرم‌آباد، خرمشهر، دزفول، دشت میشان، شوشتر، گلپایگان

ج.۷، استان هفتم ( شهرستان‌های آباده، بوشهر، جهرم، شیراز، فسا، فیروزآباد، کازرون، لار.

ج.۸، استان هشتم کرمان و مکران (شهرستان‌های ایرانشهر، بم، بندرعباس، جیرفت، چاه‌بهار، رفسنجان، زابل، زاهدان، سراوان، سیرجان، کرمان).

ج.۹، استان نهم( شهرستان‌های بجنورد، بیرجند، تربت حیدریه، درگز، سبزوار، فردوس، قوچان، کاشمر، گناباد، مشهد، نیشابور.

ج.۱۰، استان دهم اصفهان ( شهرستانهای اردستان، اصفهان، شهرضا، شهرکرد، فریدن، نائین، یزد.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


فرهنگ جغرافیائی ایران:(آبادی‌ها)

دانلود مقاله طراحی، ارزیابی و اجرای دورۀ آموزش پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر

اختصاصی از فایل هلپ دانلود مقاله طراحی، ارزیابی و اجرای دورۀ آموزش پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله طراحی، ارزیابی و اجرای دورۀ آموزش پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر


دانلود مقاله طراحی، ارزیابی و اجرای دورۀ آموزش پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر

 

تعداد صفحات : 248 صفحه     -    

قالب بندی :  word     

 

 

 

چکیده

طرح حاضر با هدف طراحی، ارزیابی و اجرای دورۀ آموزش پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر برای  دانش آموزان مقطع متوسطه انجام یافته است. جهت طراحی دوره، نظریات  سوء مصرف، پیشگیری و منابع مرتبط مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به موارد مشترک و متفاوت  نظریات و دوره های پیشین و اعمال نظر متخصصین، دورۀ مذکور طراحی و تدوین شد و مورد تأیید 5 نفر از روان شناسان قرار گرفت. نگرش سنج دانش آموزان به مواد مخدر، پس از بررسی مبانی نظری مرتبط و ابزارهای پیشین به صورت مقدماتی طراحی گردید. روایی محتوایی آزمون با استفاده ازضریب توافق داوران (28 نفر از اساتید روان شناسی و مشاوره و عموماً با تجربۀ کار بالینی با معتادان) مورد تأیید قرار گرفت. پایایی آزمون مذکور، با اجرای مقدماتی (Pilot) بر روی 30 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه در سال سوم دبیرستان، با استفاده ازآلفای کرنباخ محاسبه شده و ضریب بدست آمده 733/0 می باشد. جهت اجرای دوره، 2 گروه از دانش آموزان مقطع دبیرستان در پایۀ سوم انتخاب شدند. با استفاده از طرح نیمه آزمایشی پیش آزمون، پس آزمون با گروه گواه پس از اجرای پیش آزمون بر روی  گروه ها (نگرش سنج محقق ساخته)، دورۀ آموزشی طی 4 جلسه برای گروه آزمایشی برگزار گردید. در نهایت، داده ها با استفاده از نرم افزار آماری Spss . 12 و با استفاده از آزمون های t مستقل وتحلیل کوواریانس مورد بررسی قرار گرفت. تفاوت معنی دار در نگرش به سوء مصرف مواد مخدر در گروه آزمایشی گواه از اثر بخشی دوره در ایجاد نگرش منفی به سوء مصرف مواد مخدر داشته است و از این رو دورۀ مذکور می تواند در سطح وسیع تر برای پیشگیری اولیه کاربرد داشته باشد.

 

 

 

مقدمه

سوء مصرف مواد مخدر، امروزه پا را از مرز اختلالات  فردی و روان  شناختی فراتر نهاده و به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است. شیوع روز افزون، درگیری اقشار مختلف اجتماعی در مصرف، تنوع گسترده و کاهش سن ابتلا، دانشمندان و برنامه ریزان را بر آن داشته تا نسبت به حل آن چاره جویی نمایند.

کاهش عرضه و کاهش تقاضا، همواره و از دیر باز دو سیاست عمده در حل مسأله مواد مخدر بوده است. به رغم تلاش های قابل ستایش در کاهش عرضه، تقاضای مصرف روز به روز افزایش یافته و قربانیان بیشتری را به کام خود فرو می برد. از این رو روانشناسان، جامعه شناسان، متخصصان تعلیم و تربیت و ... اهتمام خود را صرف کاهش و کنترل تقاضا  نموده اند.  

طرح نظریات متعدد در تعلیل گرایش ها و پیشگیری شاهدی براین مدعا ست. و باز نیز برغم تمامی تلاش های ارزشمند صاحبان اندیشه، این مسأله به قوت خود باقی است.

سود سرشار نامشروع تجارت مواد مخدر، جذابیت های آنی فیزیولوژیکی و روانی مصرف مواد، هزینه های سرسام آور درمان و توانبخشی معتادان، دانشمندان روان شناس را برآن داشته که این بار، مشکل را پیش از پدیدآیی حل نمایند.

دو دهۀ اخیر انقلابی  در پیشگیری از مصرف مواد بوده است. طراحی نظریات و برنامه های متعدد برای پیشگیری اولیه در کشورهای مختلف و برای اقشار گوناگون جامعه، دستاورد این کوشش ها بوده است.

رویکردهای القای ترس، هنجاری، آموزش مهارت های زندگی، آموزش مقاومت اجتماعی ...  و برنامه های آموزشی منتج از آنها، همه و همه در پژوهش های بسیاری چه در کوتاه مدت و چه در دراز مدت مورد ارزیابی قرار گرفته است. مطالعات نشان داده اند  که به رغم سودمندی قابل توجه برخی از برنامه ها، راه درازی تا دستیابی به نظریه یا نظریات منسجم و برنامه های قابل اعتماد آموزشی باقی است.

بررسی آسیب شناسانۀ برنامه های آموزشی در حوزه پیشگیری، فعالیت بسیارمهمی در بهبود برنامه های آموزشی است. شاید بتوان تنگ نظری در لحاظ نمودن عوامل متعدد دخیل در برخی از رویکردهای نظری و به تبع آن در برنامه های آموزشی را اساس این ضعف ها دانست.

هدف پژوهش حاضر، طراحی و تدوین دورۀ آموزش پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر برای دانش آموزان مقطع متوسط به عنوان یکی از آسیب پذیرترین اقشار در ابتلا بوده است.

جهت انجام طرح  حاضر، ابتدا تمامی نظریات سوء مصرف و پیشگیری-  یا دست کم مهم ترین آنها-  مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت. نقطۀ عطف هر نظریه و اصول اساسی در هرکدام استخراج شده. موارد مذکور همراه با تجربۀ پژوهشگر، به صورت منسجم برای اجرا تدوین گردید. بدین ترتیب مجموعۀ به دست آمده مجموعه ای است از تلفیق تئوری های  متعدد که از موارد مشترک و متفاوت نظریات مختلف و تجربۀ پژوهشگر غنی شده و مورد تأیید 5 تن از روانشناسان قرار گرفته است. جهت اجرا با استفاده از طرح نیمه آزمایشی پیش آزمون، پس آزمون با گروه گواه، 2 گروه از دانش آموزان مقطع متوسطه (درهر گروه 30 نفر و در مجموع 60 نفر) انتخاب شدند. ابزار سنجش نگرش به سوء مصرف، محقق ساخته بوده و پس از بررسی ادبیات تحقیق و سنجه های مختلف در موضوع نسبت به تهیه و تدوین آن اقدام شده است. جهت بررسی روایی آزمون ازضریب توافق 28 تن از داوران (اساتید محترم دانشگاه در رشته های روان شناسی و مشاوره) و جهت بررسی پایایی آن از ضریب آلفای کرنباخ استفاده شده است. نتایج نشان دار که ابزار مذکور دارایی روایی و پایایی قابل قبول        می باشد. دورۀ آموزشی طی 4 جلسه برای گروه آزمایشی، برگزار شده و طبق طرح، پیش آزمون و پس آزمون برروی گروههای آزمایشی و گواه اجرا  گردید. در نهایت نتایج با استفاده از آزمون های آماری t مستقل و تحلیل کو واریانس مورد تحلیل قرارگرفت. نتایج نشانگر اثر بخشی دوره در تغییر نگرش و دانش آموزان مقطع متوسطه به سوء مصرف مواد مخدر بوده و با بسیاری از پژوهش های مشابه همسو می باشد. از دورۀ مذکور     می توان به طور وسیع تر برای تغییر نگرش دانش آموزان مقطع متوسطۀ سراسر کشور به سوء مصرف مواد، سود جست.

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله طراحی، ارزیابی و اجرای دورۀ آموزش پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر

دانلود فایل فلش هواوی huawei gra-ul10 بیلد نامبر c432b317 با لینک مستقیم

اختصاصی از فایل هلپ دانلود فایل فلش هواوی huawei gra-ul10 بیلد نامبر c432b317 با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

دانلود فایل فلش هواوی huawei gra-ul10 بیلد نامبر c432b317 با لینک مستقیم 

مشخصه فایل : 

huawei_p8_firmware_gra-ul10_android6.0_emui4.0_c432b317_europe_preview version_not final release.zip

اندروید:6.0

تست شده و بدون اشکال

میتوانید فایل فلش این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر گروه آدا فایل

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل فلش هواوی huawei gra-ul10 بیلد نامبر c432b317 با لینک مستقیم