فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله تحقیقی با موضوع بازار و بازار یابی از لحاظ علمی.Doc

اختصاصی از فایل هلپ دانلود مقاله تحقیقی با موضوع بازار و بازار یابی از لحاظ علمی.Doc دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله تحقیقی با موضوع بازار و بازار یابی از لحاظ علمی.Doc


دانلود مقاله تحقیقی با موضوع بازار و بازار یابی از لحاظ علمی.Doc

دانلود مقاله تحقیقی با موضوع بازار و بازار یابی از لحاظ علمی

نوع فایل Word دانلود انواع تحقیق

تعداد صفحات : 44

فهرست محتوا 

پیشگفتار

بازار از نظر علمی به معنی محـل تجمع عده ای از مصرف کنندگان است که دارای نیازهای مشترک بوده و از وسیله مبادله یا پول مشترکی در دادوستدهای خود استفاده می کنند. در این فرایند مصرف کنندگان مایل به رفع نیازهای خود هستند. بدین ترتیب اگر عنصر نیاز مشترک یا تمایل به رفع نیاز وجود نداشته باشد، عملاً بازاری شکل نخواهد گرفت.

برای تشکیل هربازار باید چهار عامل زیر وجود داشته باشد:

1 - مصرف کننده یا تقاضاکننده

2 - نیاز یا احتیاج

3 - قدرت خرید

4 - عرضه کننده یا تولیدکننده

بازار به مفهوم رایج خود محل تلاقی عرضه و تقاضا است و باتوجه به پایه های اصلی تقاضا یعنی وجود نیاز، وجود قدرت خرید و بالاخره تمایل به اختصاص قسمتی از درآمد یا پول فرد برای تملک کالا، متوجه می شویم که همان عناصر چهارگانه بازار در تعریف دوم نیز وجود دارد…

 

  • در حاشیه مفاهیم و فرایند بازار
  • فرآیند بازار
  • عناصر بازار
  • 1 - ساختار بازار:
  • الف - درجه تمرکز فروشندگان: 
  • ب - تمرکز خریداران: 
  • ج - تفاوت کالا: 
  • د - شرایط ورود: 
  • 2 - رفتار بنگاهها در بازار
  • 3 - عملکرد بازار
  • عناصر سه گانه بازار از دیدگاه مکاتب مختلف
  • مکتب شیکاگو - یو.سی.ال.ای
  • مکتب رفتارگرایی
  • بازار، نظام باز اجتماعی
  • دلائل نظم بازار و علل برهم خوردن آن
  • ساختار و فرایند یک بازار موفق
  • آقای دکتر بلوریان تهرانــی و نقش دولت: 
  • قوانین و مقررات و نظم بازار
  • تدبیر: 

دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله تحقیقی با موضوع بازار و بازار یابی از لحاظ علمی.Doc

دانلود آموزش رفع مشکل قاطی کردن (جابجا زدن)تاچ گوشیهای هوآوی

اختصاصی از فایل هلپ دانلود آموزش رفع مشکل قاطی کردن (جابجا زدن)تاچ گوشیهای هوآوی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود آموزش رفع مشکل قاطی کردن (جابجا زدن)تاچ گوشیهای هوآوی


دانلود آموزش رفع مشکل قاطی کردن (جابجا زدن)تاچ گوشیهای هوآوی

وشیهای هوآوی بخصوص مدلهای y200-y210-y220-y230-y300-y330 مشکل خوب کار نکردن تاچ و جابجا زدن رو دارن که با تعویض تاچ (چه تاچ استوک وچه غیر اصلی )هم این مشکل رفع نمیشه ومعمولا بعد از مدتی همین مشکل برمیگرده دوباره.خیلی ها این مشکل رو نرم افزاری میدونن و اقدام به فلش گوشی میکنن که کاملا بیفایدست.این ایراد نه مشکل نرم افزاری است ونه ایراد از نوع تاچ.براتون آموزش رفع این مشکل رو قرار دادیم 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود آموزش رفع مشکل قاطی کردن (جابجا زدن)تاچ گوشیهای هوآوی

فایل فلش تبلت چینی Wintoure G7 KT07C_F7_V02

اختصاصی از فایل هلپ فایل فلش تبلت چینی Wintoure G7 KT07C_F7_V02 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل فلش تبلت چینی Wintoure G7 KT07C_F7_V02


فایل فلش تبلت چینی Wintoure G7 KT07C_F7_V02

فایل فلش اورجینال تبلت چینی وینتور Wintoure G7

KT07C_F7_V02

100% تست شده بدون مشکل تصویر و لمسی

 


دانلود با لینک مستقیم


فایل فلش تبلت چینی Wintoure G7 KT07C_F7_V02

چگونگی ساخت یک روبات مسیریاب

اختصاصی از فایل هلپ چگونگی ساخت یک روبات مسیریاب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرمت: word.....

  • مقدمه                                                                                                                  1
  • فصل اول (رباتها ، تاریخچه و انواع آنها)                                                            2
  • 1-1- ربات                                                                                                        3

                 1-1-1- تعاریف ربات                                                                                     4                         

                 1-1-2- علم رباتیک                                                                                        6

                  1-1-3- مزایای رباتها                                                                                      7

                   1-1-4- معایب رباتها                                                                                      7

  • 1-2- تاریخچه رباتها                                                    8
  • 1-3- دسته بندی رباتها  12

                 1-3-1- دسته بندی اتحادیه رباتهای ژاپن                                                                     12 

                 1-3-2- دسته بندی موسسه رباتیک آمریکا                                                                   13

                  1-3-3- دسته بندی اتحادیه فرانسوی رباتهای صنعتی                                                      13

  • 1-4- انواع رباتها 14

                1-4-1- رباتهای متحرک                                                                                         14

                 1-4-2- ربات همکار                                                                                               15

                 1-4-3- نانوبات                                                                                                      16

  • 1-5- طبقه بندی رباتها               18

                   1-5-1- طبقه بندی رباتها از نظر کاربرد                                                                       18

                            1-5-1-1- رباتهای صنعتی                                                                             18

                            1-5-1-2- رباتهای شخصی و علمی                                                                  18

                              1-5-1-3- رباتهای نظامی                                                                             18

                  1-5-2- طبقه بندی رباتها از نظر استراتژی کنترل                                                    19    

        1-5-2-1- نسل اول                                                                                                          19

                              1-5-2-2- نسل دوم                                                                                    19

                              1-5-2-3- نسل سوم                                                                                   20

                            1-5-2-4- نسل چهارم                                                                                 21

    

   عناوین                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     شماره صفحه       

      1-5-3- طبقه بندی رباتها از نظر محرک مفصلها                                                              23                

                     1-5-3-1- سیستمهای الکتریکی                                                                     23

                              1-5-3-2- موتورهای DC                                                                             23

                              1-5-3-3- موتورهای AC                                                                             24

  • فصل دوم (کاربرد رباتها و اجزاء آنها)  
  • 2-1- کاربرد رباتها                                                                    26

                         2-1-1- ربات آدم نمای اعلام خطر                                                              26

      2-1-2- رباتها برای تقلید رفتار حیوانات                                                                     27

                   2-1-3- ربات تعقیب خط                                                                                28

                   2-1-4- ربات حس کننده تماس                                                                                29

                   2-1-5- ربات آبی، برای یافتن جعبه سیاه هواپیما                                                            30

                   2-1-6- ربات پذیرش                                                                                              31

  • 2-2- اجزاء اصلی یک ربات                                                                                               32  

                   2-2-1- بازوی مکانیکی ماهر                                                                                     32

                   2-2-2- سنسورها                                                                                                  34

                              2-2-2-1- سنسورهای بدون تماس                                                                 34

                              2-2-2-2- سنسورهای القائی                                                                         35

                  2-2-3- کنترلر                                                                                                      39

                  2-2-4- واحد تبدیل توان                                                                                         41

                              2-2-4-1- موتور                                                                                         41

 

   عناوین                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     شماره صفحه

                              2-2-4-2- دسته بندی کلی موتورها                                                                 42

                   2-2-5- محرک مفاصل                                                                                            44

  • فصل سوم (ربات مسیریاب)                                                                  
  • 3-1- ربات مسیریاب  

                          3-1-1- ربات مسیر یاب 7 سنسور                                                                      47

                   3-1-2- شرح عملکرد ربات مسیر یاب                                                                         49

                   3-1-3- ساختن ربات مسیر یاب                                                                                50

                   3-1-4- مدار ربات مسیر یاب                                                                                    52

                  3-1-5- برنامه ربات مسیر یاب                                                                                    53

                    3-1-6- شکل ربات مسیر یاب 7 سنسور                                                                      57

(جهت دریافت درجه کاردانی رشته سخت افزار)


دانلود با لینک مستقیم


چگونگی ساخت یک روبات مسیریاب

دانلود آموزش در دوران کودکی (روش تحقیق)

اختصاصی از فایل هلپ دانلود آموزش در دوران کودکی (روش تحقیق) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود آموزش در دوران کودکی (روش تحقیق)


دانلود  آموزش در دوران کودکی (روش تحقیق)

بیان مساله

کودکان گلهای زندگی هستند که اگر نور خورشید تربیت به آنها بتابد و اگر از جویبار آگاهی آب بنوشند و باز هم اگر مورد توجه ،‌لطف و نوازش کافی قرار گیرند عطرشان باغ زندگی را فرا می گیرد ، اگر چنین نباشد ، کویری را بوجود می آورند بی بروبار که نه باغ ، بلکه خارستان است و اولین سنگ بنای سازندگی شخصیت کودکان و در نهایت سازندگی اجتماع در  همین سالهای اولیه گذاشته می شود و لذا هم از نظر کیفی و هم از حیث کمی این دوره از اهمیت خاصی برخوردار است .

بنا به سفارش نبی اکرم (ص) که می فرماید (العلم فی الصغر کالنقش فی الحجر) که دانش در کودکی مانند نقش بر سنگ است [1]. و یا غزالی اشاره ای به این مطلب دارد که (هر کار که عظیم بود ، تخم آن اندر کودکی افکنده باشند [2])

در این راستا فردریک فروبل آلمانی سیستمی از بازیهای آموزشی را برای کودکان ابداع کرد و برای نخستین بار کودکستانی را در سال 1837 در بلانکبرک آلمان  بنا نهاد و در سال 1855 اولین کودکستان در آمریکا توسط کارل شورز تاسیس شد .

در نیم قرن اخیر ، آموزش و پرورش پیش دبستانی (کودکستان –مهدکودک )در کشور ما ضرورت پیدا کرد و از سال 1298 در تهران و بعضی از کشورهای دیگر مانند ایران کودکستانهایی تاسیس شد و می توان گفت اولین کودکستان ایران در سال 1303 در شهر تبریز در محله صفی بازار توسط جبار باغچه بان به نام باغچه اطفال تاسیس شد[3] .

در سال 1307 در شیراز تاسیس شد و مخصوص کودکان مرفه بود و اولین امتیازی که از طرف وزارت معارف و اوقاف صنایع مستطرفه برای تاسیس کودکستان ها صادر شد و به نام خانم برسابه هوسپیان در تاریخ 31/4/1310 بود و این سال سرآغاز جدیدی درتاریخ آموزش های پیش دبستانی در ایران بود که مخصوص کودکان 7-4 سال بود که در سال 1335 طبق آئین نامه ای سن کودکان 6-3 سال قید شد و تا سال 1322 کودکستان در ایران وجود داشته است و تا سال 1371 تعداد آنها به 4114 باب رسید و در کشور بنین نیز دوره دو ساله پیش از دبستان که کودک از سن 3 سالگی شروع می کند و تا سن 5 سالگی ادامه می یابد در این دوره مطابق علاقه و استعدادش تحصیل می کند[4].

آموزش و پرورش در مرحله پیش از دبستان از دیر باز در کشور ، بعنوان یک مرحله آموزش مطرح بوده است . یعنی از همان زمان که برنامه ریزی در امر تعلیم و تربیت کودکان در دوره دبستان به طور جدی مورد توجه قرار گرفته مساله تعلیم و تربیت کودکان در سالهای اولیه پیش از دبستان که باید آن را سالهای سازندگی و تشکیل دهنده بسیاری از صفات و خصوصیات کودک نامید نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است با توجه به اینکه انسان اولین ارتباط اجتماعی خود را با محیط اطرافش از دوران طفولیت آغاز می کند و اولین درسهای زندگی فردی و اجتماعی را در این سن می آموزد . لذا این سن ضرورت توجه بیشتر را می طلبد و هویدا است ذهن کودک همانند زمین مساعدی است که تاکنون کشتی در آن صورت نگرفته و بذری افشانده نشده است . بنابراین در چنین زمین مساعدی هر بذری که افکنده شود پاسخ می دهد و زمینه رشد  آن با توجه به توانایی هایش فراهم می شود و حاصل این بذر تا پایان عمر در مزرعه ذهن کودک باقی می ماند و فرد از آن تاثیر می پذیرد و بر اساس آن عمل می کند و تغییر بنیادی آن بسیار مشکل و در مواردی غیر ممکن است . بنابراین برای اینکه کودک در مسیر صحیح تربیتی قرار گیرد باید آموزش او را از همان دوران کودکی آغاز کرد لیکن رشد روزافزون صنعت و جامعه صنعتی و تنگناهای اقتصادی موجب شده تا آنچنان که باید و شاید مسئولان با این موضوع برخورد جدی ننمایند . نگاهی گذرا به تغییر و تحولات آموزش و پرورش پیش از دبستان در طول بیش از نیم قرن گذشته نشانگر این است که وجهه نظرهای شخصی در این امر بیش از حقایق علمی و عینی و مسلم و غیر قابل انکار موثر بوده است .

در طول تاریخ نگرش اندیشمندان درباره مقام محیط و جایگاه آموزش کودکان متفاوت بوده است . زمانی کودک مینیاتور افراد بزرگسال تلقی می شده و زمانی دیگر این اندیشه رواج داشته که کودک یک بزرگسال کوچک نیست بلکه به خودی خود اهمیت و ارزش دارد و از این رو باید نیازهای او را دریافت و در جهت ارضای آنها کوشیده ولی آنچه مهم است این است که آموزش و پرورش در دوره های پیش از دبستان خود مرحله ای است که برای رشد قوای جسمانی ، ذهنی ، عاطفی ، اعتقادی و اجتماعی کودک ضرورت دارد و از این می خواهیم بررسی نماییم که آیا

دوره پیش دبستانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تاثیر دارد ؟

 

 

 

 

 

فایل ورد 63 ص


دانلود با لینک مستقیم


دانلود آموزش در دوران کودکی (روش تحقیق)