•سند و انواع آن
•مکاتبات(نوشته های) اداری و انواع و اجزاری آنها
•نامه به عنوان پرکاربردترین نوشته اداری
•گزارش های اداری
•رزومه نویسی در ادارت
•اصول نگارش در نوشته های اداری
•نشانه گذاری(نقطه گذاری) و شیوه نوشتن اعداد و ارقام در نوشته های اداری
•خلاصه نگاری نوشته های اداری
•ویرایش در سازمان های اداری
•
مقدمه
در حوزه های مختلف علوم و نظام های اداری، تجاری، مالی، حقوقی و... قابلیت ثبت یا سندیت داشتن نوشتار باعث گردیده است که درحال حاضر نوشتار به عنوان وسیله ای کارآمد و غیر قابل تعویض یا حذف مورد توجه قرار گیرد
تعریف سند
سند در لغت به معنی مدرک مستند و نوشته ای خطی یا رسمی که دلیل یا تایید کننده چیزی است، گفته می شود
دانلود پاورپوینت آیین نگارش مکاتبات اداری- 180 اسلاید