فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود نقشه توپوگرافی دریاچه هامون به صورت اسکن شده (مقیاس: 1:250000)

اختصاصی از فایل هلپ دانلود نقشه توپوگرافی دریاچه هامون به صورت اسکن شده (مقیاس: 1:250000) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود نقشه توپوگرافی دریاچه هامون به صورت اسکن شده (مقیاس: 1:250000)


دانلود نقشه توپوگرافی دریاچه هامون به صورت اسکن شده (مقیاس: 1:250000)

دانلود نقشه توپوگرافی  1:250000 دریاچه هامون به صورت اسکن شده

در اینجا نقشه توپوگرافی  1:250000  دریاچه هامون با فرمت JPG  به صورت اسکن شده  برای دانلود قرار داده شده است.

 دانلود نقشه توپوگرافی دریاچه هامون به صورت اسکن شده (مقیاس: 1:250000)

پیش نمایش نقشه توپوگرافی دریاچه هامون

تصاویر ماهواره ای Sentinel   با قدرت تفکیک 10 متر برای کل ایران موجود می باشد برای سفارش این محصول شما می توانید از طریق ایمیل  Mehdi.mjl66@gmail.com یا از طریق شماره تماس های  09228036123 و 09308656455 (در تلگرام یا تماس) با ما در ارتباط باشید، مراتب در اسرع وقت به اطلاع شما رسانده خواهد شد

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود نقشه توپوگرافی دریاچه هامون به صورت اسکن شده (مقیاس: 1:250000)

دانلود تحقیق بررسی عوامل موثر بر بازپرداخت به موقع تسهیلات بانک کشاورزی طی سال‌های 1379-1363

اختصاصی از فایل هلپ دانلود تحقیق بررسی عوامل موثر بر بازپرداخت به موقع تسهیلات بانک کشاورزی طی سال‌های 1379-1363 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق بررسی عوامل موثر بر بازپرداخت به موقع تسهیلات بانک کشاورزی طی سال‌های 1379-1363


دانلود تحقیق بررسی عوامل موثر بر بازپرداخت به موقع تسهیلات بانک کشاورزی طی سال‌های 1379-1363

مقدمه :
بررسی های موجود از عملکرد مالی بانک های تجاری و تخصصی نشان می دهد که بانک‌های کشور از نظر مالی در وضعیت نامطلوبی قرار دارند . سه ویژگی عمده بانک های کشور در دو دهه اخیر را می توان تقلیل مستمر سهم سرمایه در ترازنامه بانکی ، ساختار هزینه های عملیاتی نسبتاً ناکارآمد و ذخیره‌گیری ناکافی نسبت به وام های معوقه و سوخت شده ذکر کرد . بانک های کشور در واقع تا حدود زیادی انگیزه های سودآوری را از دست داده اند و به دلیل مداخلات دولت و تسهیلات تکلیفی و ترجیحی در زمینه سیاست ها و اعتبارات دچار انفعال شده اند . در این تحقیق سعی شده است به تعدادی از عواملی که به طور مستقیم و غیر مستقیم بر بازپرداخت به موقع تسهیلات اعطایی موثرند ، پرداخته شود.
سیاست های قیمت گذاری در بخش کشاورزی ، بیمه محصولات کشاورزی ، پرداخت  کمک‌های بلاعوض توسط صندوق کمک به خسارت دیدگان ، نحوه تضمین تسهیلات پرداختی، نوع تسهیلات ( تکلیفی و غیرتکلیفی ) ، واردات و صادرات ، تولید محصولات کشاورزی ، میزان بارش و همچنین شاخص بهای عمده فروشی محصولات کشاورزی و شاخص نهاده ها از عواملی هستند که در این تحقیق به آن ها پرداخته شده است .

2-  ادبیات تحقیق :
از دهه 1950 میلادی به بعد این باور که کشاورزان و روستاییان به ویژه درکشورهای در حال توسعه فاقد درآمد کافی برای پس انداز و تامین مالی سرمایه گذاری های مورد نیاز در بخش کشاورزی هستند تقویت گردید . براین اساس دولت ها موظف شدند که مستقیماً به امر تامین اعتبار ارزان و تزریق آن به بخش کشاورزی اهتمام ورزند . راه حل معمول پیشنهادی برای این منظور تاسیس نهادهای مالی دولتی مانند بانک ها و موسسات اعتباری تخصصی بود . در دهه 1970 میلادی در مسیر فعالیت این موسسات اعتباری به دلیل وابستگی بیش از حد به دولت، مشکلاتی پدید آمد و لذا از اوایل دهه 1980 میلادی رهیافت مبتنی بر تزریق یک سویه اعتبار به روستاها مورد تردید قرار گرفت و به جای آن مقوله تامین مالی سرمایه گذاری در بخش کشاورزی به صورت یک جریان دو سویه و مبتنی بر واسطه گری مالی و به تعبیری تجهیز پس اندازهای مردمی به ویژه کشاورزان در کانون توجه قرار گرفت . موسساتی که رویکرد جدید را دنبال نمودند به ویژه در کشورهای آسیای جنوب شرقی ، در دستیابی به نرخ وصولی بالا و کاهش اتکاء به یارانه های دولتی تا حدود زیادی موفق بوده اند .
دسترسی به منابع مالی یکی از پیش نیازهای اساسی توسعه فعالیت های بخش کشاورزی به شمار می رود .بنابراین یکی  راه های تقویت بنیه مالی بانک به منظور بالا بردن ظرفیت و توانمندی این بخش  کمک به توسعه و رشد سرمایه گذاری است که جزو اهداف و سیاستهای بانک قرار گرفته است .
منابع نه تنها از محل افزایش در حساب های بدهی ایجاد می شوند بلکه از طریق کاهش در حساب‌های دارایی نیز می توان منابع متنابه مالی را ایجاد نمود . یکی از موثرترین و کارآمدترین منابعی که از طریق مدیریت بر داراییها و به طور اخص مدیریت وجوه نقد بدست می‌آیند ، وصول مطالبات و تسهیلات پرداختی هستند .
از نظر تئوری عوامل متعددی بر میزان بازپرداخت تسهیلات اعطایی به بخش کشاورزی تاثیرگذار است.از جمله این عوامل ،سیاستهای قیمت گذاری در این بخش نظیر تعیین قیمت، تنظیم قیمت،قیمت تضمینی ،قیمت تثبیتی و سیاست قیمتهای آزاد است که از طریق تغییر درآمد کشاورزان بر میزان و نحوه بازپرداخت تسهیلات پرداختی به آنها تاثیر می گذارد.

3- روش تحقیق :
تحقیق به روش تحلیلی همسبتگی انجام شده است و اطلاعات به روش کتابخانه ای و در پاره‌ای از موارد از طریق مصاحبه جمع آوری گردیده است . در روش تحقیق دو نکته دارای اهمیت است . نخست معرفی مدل نظری مورد استفاده و دوم معرفی روش تحلیل آماری است . در معرفی مدل نظری تعیین متغیرهای مستقل و وابسته مدل و روابط بین آن ها اهمیت اساسی دارد .
در این تحقیق متغیرهای وابسته مطالبات سررسید گذشته و معوق و نسبت مطالبات سررسید گذشته و معوق به تسهیلات اعطایی سالانه است و متغیرهای مستقل مدل شامل شاخص بهای نهاده های کشاورزی ، ارزش واردات محصولات کشاورزی ، شاخص بهای عمده فروشی کالاهای کشاورزی ، ارزش صادرات محصولات کشاورزی ، میزان بارندگی سالانه ، حق بیمه ، پرداخت غرامت ، پرداخت های بلاعوض، ارزش تولید محصولات کشاورزی ، تسهیلات اعطایی تکلیفی و غیرتکلیفی و تسهیلات پرداختی در قبال ضمانت ، اخذ وثیقه ملکی و اخذ سفته است .
تکنیکی که برای آزمون فرضیه ها به کار گرفته شده ، رگرسیون خطی چند متغیره است . تحلیل آماری سری های زمانی مورد استفاده به کمک نرم افزار TSP انجام شده است .
قلمرو زمانی تحقیق از سال 1363 یعنی آغاز اجرای قانون عملیات بانکی بدون ربا تا سال 1379 می‌باشد و قلمرو مکانی آن شامل شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور است .

 

 

 

شامل 25 صفحه word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق بررسی عوامل موثر بر بازپرداخت به موقع تسهیلات بانک کشاورزی طی سال‌های 1379-1363

دانلود تحقیق بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان

اختصاصی از فایل هلپ دانلود تحقیق بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان


دانلود تحقیق بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان

چکیدۀ پژوهش:
این پژوهش، تحقیقی تجربی ست که به منظور بررسی تاثیر بازی درمانی، بر تکامل اجتماعی کودکان 6-4 ساله شیرخوارگاه آمنه و 9-7 ساله دبستان فائض بودند که حداقل یکسال از مدت اقامت آنها در شیرخوارگاه گذشته و فاقد هر گونه مشکل وبیماری جسمی وذهنی(تالاسمی ، فلج اندامها، نقص عضو وعقب ماندگی ذهنی) بودند.
ابزار گردآوری اطلاعات، مقیاس بلوغ اجتماعی واینلند بوده است که شامل هشت زمینه مختلف سوالات مرتبط با تکامل اجتماعی کودکان می باشد وبر اساس آن، سن اجتماعی کودکان قابل سنجش واندازه گیری می گردد.
کوکانی که سن اجتماعی آنها – که بر اساس مقیاس بلوغ اجتماعی و اینلند و توسط مربیان مربوطه محاسبه گردید – حداقل به میزان 2/1 سال از سن تقویمی آنها کمتر بود، به عنوان کودکان دجار تاخیر در تکامل اجتماعی شناخته شدند که تعداد آنها کمتر بود، به عنوان کودکان دچار تاخیر در تکامل اجتماعی شناخته شدند که تعداد آنها 26 نفر بود(2 پسر و4 دختر) و این کودکان ، براساس روش نمونه گیری تصادفی ساده و با استفاده از جدول اعداد تصادفی؛ دو گروه آزمون و شاهد تقسیم گردیدند.
کودکان گروه آزمون به مدت پنج هفته و هر هفته در سه جلسه دو ساعته در اتاق بازی بخش و با حضور و نظارت پژوهشگر، با انواع بازیهای خاص گروه سنی 6-4 سال مورد تحقیق قرار گرفتند که حضور پژوهشگر در جلسات، به منظور ساختار بخشیدن به بازیها و هدفدار نمودن آنها در جهت ارتقای سطح تکامل اجتماعی کودکان مذکور بوده است.
پس از پایان مدت زمان تعیین شده ، کودکان هر دو گروه آزمون و شاهد مجددا با استفاده از مقیاس بلوغ اجتماعی و اینلند مورد بررسی قرار گرفتند.نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات که توسط آزمون تی صورت گرفت، نشان داد که اختلاف میانگین سن اجتماعی کودکان گروه شاهد(94/3 با انحراف معیار45/0) با گروه آزمون(7/3 با انحراف معیار41/0) پیش از بازی درمانی معنی دار نبوده است(17/0= p) در صورتیکه این اختلاف میانگین در دو گروه شاهد(01/4 =qو 45/0=SD) و آزمون (58/4=Q و 4/0= SD) بعد از بازی درمانی معنی دار می باشد(003/0>P) یعنی بازی درمانی سبب افزایش سن اجتماعی کودکان گروه آزمون  گردیده است.
به منظور بررسی تاثیر بازی درمانی بر سن اجتماعی بعد از بازی درمانی و با در نظر گرفتن متغیرهای دیگری چون جنس و طول دوره اقامت از آنالیزرگرسیون چند متغیره استفاده شد که به روش گام به گام متغیرهای نهایی در مدل مشخص گردیدند.بر این اساس مشخص گردید که جنس کودک و طول مدت اقامت در شیرخوارگاه، تاثیری در وضعیت تکامل اجتماعی کودک نداشته است.


مقدمه:
بازی و ورزش یکی از ارکان اصلی تعلیم و تربیت هر جامعه می باشد و بطوریکه آقای هارولد، ام باور (( در کتاب انسان و حرکت )) می نویسد: افرادیکه پرورش یافته در امر تربیت و ورزش هستند چون این افراد سالم، آماده و فعالند بهتر می توانند از قوای ذهنی خود با هوشیاری و آگاهی بهره ببرند.بازیهای پرورشی و مهارتی نه تنها در سنین کودکی مفید هستند بلکه در تمام لحظات زندگی در حال رشد وتغییر است و حرکات طبیعی بدن در سلامت روح و روان نقش اساسی دارد. انسان با فکر و تدبیر خود به بازی شکل می دهد . نحوه اجرای آن را ارزشیابی کرده و برای ارزشیابی نیز ضوابطی تعیین می کند.همچنین سلیقه و ذوق و استعداد انسان در انتخاب بازی نقش اساسی دارد. با نگاهی به جایگاه بازی و ورزش در طول زندگی بشر و با مروری بر نوشته ها و گفته ها مشاهده می کنیم که در این زمینه گسترده یعنی ارتباط بین بازیها و تکامل اخلاقی – اجتماعی و عاطفی نظریات متفاوتی وجود دارد که یکی از این نظریه ها معتقد است که شرکت در فعالیتهای ورزشی و بازی مخصوصا رشته ها و بازی های گروهی از نظر تربیتی اجتماعی مفید است.بر طبق این نظریه بازی به توانایی و قابلیتی منتهی خواهد شد که تعاون و همکاری با دیگران را بر پایه درک و ارتباط متقابل تقویت خواهد کرد.چرا که کسب یکی، توانایی حاصل حداکثر کوشش است که فرد بدون توسل به غرضهای شخصی می تواند از خود نشان دهد خصوصیاتی مانند سخاوت، بزرگواری، جوانمردی، شجاعت، ثبات قدم می تواند از طریق بازی و ورزش ترویج و گسترش یابد.
در این پژوهش که به بررسی نقش بازی در رشد عاطفی و اجتماعی کودکان پرداخته شده در چنج فصل تنظیم گردیده که در فصل اول پژوهش به طرح مساله و ضرورت و اهمیت اهداف و فزضیات مورد بررسی قرار داده شده جهت تسلط بر موضوع در فصل دوم پژوهش نظریات و دیدگاههای مختلف در خصوص بازی و نقش آن در تکوین شخصیت مورد بررسی قرار گرفته و به نتایج مثبت این رفتار اجتماعی پرداخته شده است.در فصل سوم پژوهش به چگونگی انجام پژوهش که مبتنی بر بررسی اسناد و مدارک و از طرفی مطالعات میدانی است پرداخته شده.در فصل چهارم تجزیه و تحلیل اطلاعات و فرضیه آزمایی شده است.در فصل پنجم که نتیجه گیری و همچنین پیشنهادات ومحدودیت ها قید گردیده است.







فهرست مطالب
عنوان    
فصل اول
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت پژوهش
فرضیات/ سوالات پژوهش
تعیین متغیرهای پژوهش و تعریف آن
تعریف مفاهیم، تعریف عملیاتی واژه ها



 

 

شامل 150 صفحه word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان

پاورپوینت درس 14 دین و زندگی سوم دبیرستان

اختصاصی از فایل هلپ پاورپوینت درس 14 دین و زندگی سوم دبیرستان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت درس 14 دین و زندگی سوم دبیرستان


پاورپوینت درس 14 دین و  زندگی سوم دبیرستان

این پاورپوینت  درس چهاردهم کتاب دین و زندگی سوم دبیرستان با عنوان زمینه های پیوند می باشد که شامل بخش های زیر است 

  بخش ایات به همراه ترجمه 

خلاصه ای از درس

و همچینین جواب سوالات بخش های پیام ایات در آن گنجانده شده است 

قابل ویرایش و امکان درج مشخصات تهیه کننده 

دارای افکت های زیبا و جذاب 

دارای 28 اسلاید آموزشی 

دارای صوت پس زمینه  ( با امکان برداشتن صوت از پاورپوینت در صورت تمایل )

نکته : اگر می خواهید صوت پس زمینه به همراه پاورپوینت اجرا شود باید فایل دریافتی را در یکی از درایو های اصلی کامپیوتر کپی کنید تا صوت پخش شود .

 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درس 14 دین و زندگی سوم دبیرستان

پروژه بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری مادران باانگیزش پیشرفت دانش آموزان سال سوم دبیرستان. doc

اختصاصی از فایل هلپ پروژه بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری مادران باانگیزش پیشرفت دانش آموزان سال سوم دبیرستان. doc دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری مادران باانگیزش پیشرفت دانش آموزان سال سوم دبیرستان. doc


پروژه بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری مادران باانگیزش پیشرفت دانش آموزان سال سوم دبیرستان. doc

 

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل: word

قابل ویرایش 110 صفحه

 

چکیده:

به منظور بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری مادران با انگیزش پیشرفت فرزندان آنها دربین دانش آموزان سال سوم دبیرستانهای دخترانه و پسرانه شهر اردبیل نمونه ای با حجم 200 نفر انتخاب شوند. (50 نفر پسر، 50 نفر دختر، 100 نفر مادران آنها)

سپس پرسش نامه شیوه های فرزند پروری بر مبنای الگوی بامریند روی مادران و پرسش نامه انگیزش پیشرفت هرمنس روی فرزندان آنها اجرا گردید.

پس از جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آنها توسط نرم افزار کامپیوتریSPSS نتایج نشان داد که مادرانی که شیوه تربیتی آنها دموکراتیک و آزادگذاری است انگیزش پیشرفت فرزندان آنها بیشتر است.

در این تحقیق از نظر انگیزش پیشرفت تفاوت معنی داری بین دو جنس مشاهده نشد.

مقدمه:

آدمی موجودی شگفت انگیز است. می تواند رویدادها را ادراک کند، به قضاوت های پیچیده دست بزند، اطلاعات را به خاطر آورد، مسائل را حل کند و نقشه ها را عملی سازد. این ماشین پیچیده ممکن است برای مقاصد مختلف به کار افتد؟ مثلا" نقشه جنگ را طرح کند یا به اکتشافات فضایی پردازد انسان دیگر را تحقیر کند یا بیماری را نوازش کند و بالاخره خواهان محبوبیت، برتری جویییا دوستی باشد. اینکه آدمی استعدادهای خود را صرف چه هدفهایی خواهد کرد منوط به انگیزش او است، یعنی به نوعی امیال، آرزوها، خواسته ها، نیازها، هوسها، گرسنگی ها، عشقها، تفریحها و ترسهای او بستگی دارد. (براهنی، 1366 )

یکی از هدفهای روان شناسی به عنوان یک علم، تبیین رفتار است. از این رو هر موضوعی که در این مورد به ما کمک کند باید مورد توجه قرار گیرد. تبیین رفتار یعنی اینکه چرا رفتار اتفاق می افتد. روانشناسی انگیزش بخشی از پاسخ به این چرا را ارائه می دهد. چرا یک موش به جستجوی غذا می پردازد؟ چرا یک دانشجوی دانشکده سخت تلاش می کند تا مهندس شود؟ در حالی که آن دیگری یا کمتر کار می کند یا کاری انجام نمی دهد؟ جواب سؤال اول این است که موش گرسنه است، لکن پاسخ سؤال دوم چندان روشن نیست زیرا انگیزش هر دانشجو به عوامل متعدد بستگی دارد. (شکرکن ، 1373)

هدف روانشناسی انگیزش، یافتن علل رفتارهای ساده و پیچیده است. در حقیقت علم انگیزش در جستجوی علت همه رفتارها است و در نتیجه روانسناسی را در تبیین رفتار یاری می دهد.

در طول قرنها عده زیادی از متفکران اجتماعی و فلاسفه پیرامون طبیعت انسان به بحث پرداخته اند و در این بین مطالب نظری خاصی پیرامون انگیزش بیان داشته اند. مثلا" در قرن یازدهم توماس هابز فیلسوف انگلیسی معتقد بود که انسان ذاتا" خودخواه، مخرب و سفاک است و نتیجه گرفت انسانها برای جلوگیری از هرج و مرج باید خود تسلیم قدرت سلطان خودکامه بنمایند.

بعد از هابز، جان لاک انگلیسی که از طرفداران حکومت پارلمانی بود ادعا کرد که انسان ذاتا" صلح جو، پاک طینت و سرشار از حس همکاری است. (به نقل از غفوری ، 1376)

قبل از اینکه به بیان نظریه های انگیزش بپردازیم لازم است که ابتدا تعاریفی از انگیزش عنوان گردد.

 

فهرست مطالب:

فصل اول

انگیزش

چکیده

مقدمه

تعریف انگیزش

نظریه غریزه ها

سلسله مراتب نیازهای مازلو

فصل دوم

ساختار نظریه اتکینسون

ساختار نظریه اتکینسون

رفتار و انگیزه پیشرفت

نظریه مورای

ویژگی های افراد پیشرفت گرا

بررسی پژوهشهای انجام یافته

تلفیق و نتیجه گیری از تحقیقات پیشین

فصل سوم

ابزار و روش تحقیق

مقدمه

روش تحقیق

جامعه آماری

نمونه آماری و روش نمونه گیری

مشخصات ابزار اندازه گیری

الف- پرسش نامه شیوه فزند پروری بامریند

ب – پرسش نامه انگیزش پیشرفت هرمنس

پایایی و روایی آزمون

روشهای آماری

فصل چهارم

بررسی فرضیه ها

مقدمه

فصل پنجم

بحث ونتیجه گیری

نتیجه گیری از آزمایش فرضیه ها

بحث درمورد نتایج

پیشنهادات کاربردی

پیشنهادهایی برای پژوهش

 

فهرست جداول:

جدول شماره 1-4 – وضعیت اشتغال مادران

جدول شماره 2-4 – توزیع فراوانی میزان تحصیلات مادران

جدول شماره 3-4 – توزیع فراوانی تعداد فرزندان مادران دارای شیوه اقتدار منطقی

جدول شماره 4-4 – توزیع فراوانی تعداد فرزندان مادران دارای شیوه آزادگذاری

جدول شماره 5-4 – توزیع فراوانی تعداد فرزندان مادران دارای شیوه استبدادی

جدول شمازه 6-4 – توزیع فراوانی میزان درآمد ماهانه خانواده مادران دارای شیوه اقتدار منطقی

جدول شماره 7-4 – توزیع فراوانی میزان درآمد ماهانه خانواده مادران دارای شیوه آزادگذاری

جدول شمازه 8-4 – توزیع فراوانی میزان درآمد ماهانه خانواده مادران دارای شیوه استبدادی

جدول مربوط به فرضیه اول 9-4 : بررسی رابطه بین شیوه فرزندپروری«روش اقتدار منطقی» و انگیزش پیشرفت تحصیلی

جدول مربوط به فرضیه دوم 10-4 : بررسی رابطه بین روش استبدادی شیوه فرزندپروری و انگیزش پیشرفت تحصیلی

جدول مربوط به فرضیه سوم : بررسی رابطه شیوه فرزندپروری به روش آزادگذاری با انگیزش پیشرفت تحصیلی

منابع

 

منابع ومأخذ:

1- براهنی، محمد نفی، شاملو سعید، هاشمیان کیانوش، گاهان نیسان، کریمی یوسف، (1371) زمینه روانشناسی- تهران: انتشارات رشد.

2- براهنی، محمد نفی(1366) انگیزش وهیجان- تهران: انتشارات امیرکبیر.

3- باقری، مسعود(1373) بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری با انگیزه پیشرفت ورابطه متغیر اخیر با پیشرفت تحصیلی- کارشناسی ارشد- دانشگاه اهواز.

4- بی نام(1370) روانشناسی ارشد(1) – تهران: نشر مطبوعات.

5- جان بست(1983) روش تحقیق در علوم تربیتی ورفتاری(شریفی، حسن پاشا- طالقانی، نرکس، مترجم) تهران: نشر آرین.

6- خداپناهی، کریم(1376) انگیزش وهیجان- تهران: نشر سمت.

7- سید محمدی، یحیی (1376) انگیزش وهیجان- تهران: نشر ویرایش.

8- سیاسی، علی اکبر(1370) نظریه های شخصیت یا مکاتب روانشناسی- تهران: نشر دانشگاه تهران.

9- سیف، علی اکبر(1370) روانشناسی پرورشی- تهران: انتشارات آگاه.

10- ساعتچی، محمود(1369) اصول روانشناسی- تهران: نشر بهمن.

11- شریعتمداری،علی(1369)روانشناسی تربیتی-تهران: انتشارات امیر کبیر.

12- شهرآراء، مهرناز(1375) انگیزش پیشرفت در زنان«بررسی پژوهشهای نیم قرن اخیر»، مجله علوم اجتماعی وانسانی دانشگاه شیراز- دوره یازدهم، شماره اول و دوم.

13- شیخی فینی، علی اکبر(1372) بررسی رابطه انگیزش پیشرفت، پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهر بندرعباس- کارشناسی ارشد- دانشگاه تربیت مدرس.

14- شاملو، سعید(1369) بهداشت روانی- تهران انتشارات رشد.

15- شکرکن، حسین(1373) یررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری با انگیزه پیشرفت وپیشرفت تحصیلی نشریه دانشکده علوم تربیتی اهواز- سال اول- شماره(1).

16- شعاری نژاد، علی اکبر(1373) روانشناسی رشد- تهران: انتشارات اطلاعات.

17- عبدالهی، عباس(1370) ترس از موفقیت ورابطه آن با پیشرفت تحصیلی میان دانشجویان ودانش آموزان- کارشناسی ارشد-دانشگاه شیراز.

18- غفوری، منصور(1376) بررسی رابطه بین انگیزش پیشرفت، خلاقیت وپیشرفت تحصیلی در دانش آموزان سال سوم نظام جدید شهر تبریز- کارشناسی ارشد- دانشگاه تبریز.

19- فدایی،فربد(1371)پیشگامان روانشناسی رشد-تهران: انتشارات اطلاعات.

20- کریمی، یوسف(1375) روانشناسی اجتماعی- تهران: نشر ارسباران.

21-گنجی، حمزه (1373) روانشناسی عمومی – تهران : انتشارات چاپو نشر ایران.

22- مسدد، علی اصغر(1373) انگیزش در آموزش وپرورش – شیراز : انتشارات دانشگاه شیراز.

23- هومن، حیدرعلی(1364) اندازه گیری روانی – تربیتی و فن تهیه تست- تهران – نشر چهر.

24- هومن، حیدرعلی(1371) پایه های پژوهشی در علوم رفتاری«شناخت روش علمی» - تهران: انتشارات چهر.

25- پاسایی، مهشید (1368) رشد وشخصیت کودک – تهران:نشر مرکز


دانلود با لینک مستقیم


پروژه بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری مادران باانگیزش پیشرفت دانش آموزان سال سوم دبیرستان. doc