فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت اقتصاد سنجی (فصل پنجم: رگرسیون دو متغیره: تخمین فاصله ای و آزمون فرضیه)

اختصاصی از فایل هلپ پاورپوینت اقتصاد سنجی (فصل پنجم: رگرسیون دو متغیره: تخمین فاصله ای و آزمون فرضیه) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت اقتصاد سنجی (فصل پنجم: رگرسیون دو متغیره: تخمین فاصله ای و آزمون فرضیه)


پاورپوینت اقتصاد سنجی (فصل پنجم: رگرسیون دو متغیره: تخمین فاصله ای و آزمون فرضیه)

این فایل حاوی مطالعه اقتصاد سنجی (فصل پنجم: رگرسیون دو متغیره: تخمین فاصله ای و آزمون فرضیه) می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 34 اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

 

 

فهرست
چکیده
تخمین فاصله‎ای برخی ایده‎های اساسی
جنبه‎های مهم تخمین فاصله‎ای
توزیع نرمال جی دو، t و F
آزمون فرضیه: برخی جنبه‎های عملی
تحلیل رگرسیون و آنالیز واریانس
نحوه گزارش نتایج تحلیل رگرسیون

 

تصویر محیط برنامه


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت اقتصاد سنجی (فصل پنجم: رگرسیون دو متغیره: تخمین فاصله ای و آزمون فرضیه)

تحقیق درباره همگونی در ادبیات

اختصاصی از فایل هلپ تحقیق درباره همگونی در ادبیات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره همگونی در ادبیات


تحقیق درباره همگونی در ادبیات

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

حجم فایل:  (در قسمت پایین صفحه درج شده )

تعداد صفحات فایل: 165

کد محصول : 001Shop

فروشگاه کتاب : مرجع فایل 


 

 قسمتی از محتوای متن 

 

برای همگویی همخوانی ناقص پسرو می توانیم مثالهای زیر را بیاوریم:

 

تخصیر «تقصیر» [tdexsir]  /tæqsir/

 

رخص «رقص»  [tdexsr]  /tæqsir/

 

سخف «سقف» [sæxf]/sæqf/

 

در اینجا ملاحظه می کنید که /q/ همخوان انسدادی ، ملازی بیواک ، تحت تاثیر همخوانهای سایشی بیواک بعدی ، مختصه انسدادی خود را از دست داده و خصیصة سایشی همخوان مجاور خود را پذیرفته است ولی سایر مختصه های آن تغییر نرکده است. در حقیقت این همخوان از نظر شیوة تولید با همخوان بعدی همگون و در نتیجه سایشی گردیده است که این دگرگونی آوایی را می توان با فرمول زیر نشان داد:

 

همخوان

سایشی-/

-واک

‍‍‍[سایشی]

همخوان

انسدادی

ملازی

--واک

 

 

 

 

 

همخوان

سایشی-/

-واک

‍‍‍[x]

/q/

 

مثالهایی که در (3-2-1-2) آورده شده اند نیز، همگی از نوع همگونی همخوانی ناقص پسرو می باشند.

 

3-2-1-5- همگونی هخوان با واکه

 

هرگاه همخوانی تحت تأثیر واکه‌های مجاور خود یک یا چند مختصه خود را از دست بدهد و یک یا چند مختصه واکرهای مجاور خود را بپذیرد، می گوییم همگونی همخوان با واکه صورت گرفته است، مانند:

 

مُیی «ماهی» /mahi\→ [moyi]

 

بدیی «بدهی» /beæhi/→ [bedeyi]

 

سییی و سییی «سیاهی» /siyahi/→ [siyeyi],[siyey]

 

چنانکه ملاحظه می کنید همخوان سایشی چاکنایی بیواک بین دو واکر مختصر بیواکی خود را از دست داده و از طرفی بعلت مجاورت با واکه /i/ از نظر محل تولید با آن همگون شده، واجگاه آن از چاکنایی به کامی تغییر نموده و در نتیجه همخوان سایشی چاکنایی بیواک مختصه چاکنایی خود را از دست داده و به همخوان کامی، غلت و واکدار (نیمه واکه) /y/ تبدیل گردیده است.

 

مثال بارز دیگر از این نوع همگونی تبدیل /p/ به [y] بین دو واکه است،  مانند:

 

طلایی «طلائی» /tæapi/→ [telayi]

 

سورمیی «سرمه ای» /sormepi/→ [surmeyi]

 

دُیی «دائی» /dapi/→ [doyi]

 

همانگونه که مشاهده می کنید همخوان انسدادی چاکنایی بیواک بین دو واکه مختصات بیواکی و چاکنایی خود را از دست می دهد و با /i/ همگون شده، مختصه کامی را می پذیرد و به همخوان کامی، غلت و واکدار /y/ تبدیل می‌شود که می توان برای این دو تحول آوایی فرمول زیر را ارائه کرد:

 

[واکه پیشین بسته] /V-  [کامی غلت +واک] [همخوان چاکنایی واک]

 

→[y]/V-/i/

 

3-2-2- همگونی واکه‌ای

 

همگونی واکه ای یا هماهنگی واکه‌ای فرایندی است که طی آن یک واکه از یک هجا با واکه‌ای از هجای دیگر شبیه و همانند گردد. همگونی واکه‌ای نیز می تواند کامل یا ناقص، پیشرو یا پسرو باشد و در گویش ابرکوهی هر چهار نوع آن وجود دارد.

 

3-2-2-1- همگونی واکه‌ای کامل پیشرو

 

هرگاه واکه‌ای تحت تأثیر واکه هجای قبل از خود قرار گیرد و تمام مختصه‌های آن را بپذیرد در این صورت می گوییم همگونی واکه‌ای کامل پیشرو رخ داده است، مانند:

 

کروات «کراوات» /keravat/→ [kerevat]

 

بشکسّن «شکستن» šeæstæn/→[šekessæ]

 

بنوس و بنویس «بنویس» /benevis/→([benvis])→[benves]

 

در این مثالها مشاهده می کنیم که واکه /e/ روی واکه هجای بعد از خود تأثیر گذاشته و آن را همانند خود نموده است و بنابراین واکه های /æ/,/i/,/a/ از هجای دوم کلمات فوق به [e] تبدیل گشته اند.

 

 

  متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود را دریافت می کنید و ۱ لینک هم برای ایمیل شما به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد.

 
/images/spilit.png

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره همگونی در ادبیات

پلان معماری ساختمان بتنی ( زیر زمین +همکف+4 طبقه ) زمین 10در 12.5

اختصاصی از فایل هلپ پلان معماری ساختمان بتنی ( زیر زمین +همکف+4 طبقه ) زمین 10در 12.5 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پلان معماری ساختمان بتنی ( زیر زمین +همکف+4 طبقه ) زمین 10در 12.5


پلان معماری ساختمان بتنی  ( زیر زمین +همکف+4 طبقه ) زمین 10در 12.5

نوع سازه : بتنی

نوع کاربری : مسکونی

 


 

نقشه قابل ویرایش می باشد

 

این فایل شامل کلیه جزئیات نقشه شامل:

پلان همکف

نماها

برش طولی و عرضی

پلان ستون گذاری

پلان آکس بندی

پلان شیب بندی

پلان موقعیت

 

 

 

 

تائید  شده شهرداری و نظام مهندسی

کاملا اجرایی

فایل اتوکد و قابل ویرایش می باشد

اتوکد 2013

ابتدا فایل را از حالت zipخارج کنید( winrar)

جهت دریافت فایل شماره تلفن و آدرس ایمیل خود را پایین وارد کنید و روی گزینه پرداخت کلیک کنید

اگر ایمیل ندارید از aaa@yahoo.comاستفاده کنید چون بعد از پرداخت لینک دانلود در اختیار شما قرار داده خواهد شد

فروشگاه اینترنتی پلان( نقشه معماری با تمام جزئیات اجرایی)

وارد کردن شماره تماس اختیاری است

***دانلود کنید **پرینت بگیرید** اجرا کنید***


دانلود با لینک مستقیم


پلان معماری ساختمان بتنی ( زیر زمین +همکف+4 طبقه ) زمین 10در 12.5

گزارش کارآموزی حسابداری بخش اداری و مالی مخابرات

اختصاصی از فایل هلپ گزارش کارآموزی حسابداری بخش اداری و مالی مخابرات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کارآموزی حسابداری بخش اداری و مالی مخابرات دکتر حسابی 105ص

اداره مالی اداری

اداره مالی اداری ضمن ارائه خدمات به متقاضیان و مشترکین تلفنی بصورت قبول تقاضا و اشتراک تلفن و تشکیل پرو.نده و رسیدگی به امور قبوض مشترکین و محاسبه در آمد و هزینه‌ها ، خدمات تدارکاتی و پرسنلی و حقوقی کلیه پرسنل و کارکنان مخابرات شهرستان را به عهده‌دارد که اگر فعالیت و تدارکات و پشتیبانی به موقع این اداره نباشد شاید بتوان گفت به فعالیت بقیه واحدهای ادارات مختلف این مجموعه بی‌نتیجه و یا متوقف می‌ماند .

 

امور متقاضیان و امور مشترکین

با انتشار اگهی قبول تقاضای تلفن نسبت به ثبت نام متقاضیان تلفن و فروش فیش به آنان اقدام می‌شود این ثبت نام و فروش فیش بایستی در محدوده مرز خدمات تلفنی که در طرح ایجاد امکانات مخابراتی است بایستی صورت پذیرد پس از فراهم شدن امکانات فنی ، توسط واحد مذکور جهت کلی متقاضیان ردیف ودیعه تعیین و طی دعوتنامه ای از متقاضی نسبت به تکمیل پرونده اقدام می‌شود و جهت هر یک با رعایت حق تقدیم فرم سیمک شی صادر و به واحد مربوطه ارسال می‌نمایند . پس از عودت فرم مذکور از واحد زیربط به امور متقاضیان نصبت به صدور فرم دایری تلفن و ارسال آن به واحد‌های مربوطه نسبت به بر قراری ارتباط مشترکین اقدام می‌شود و پرونده مربوطه نیز از امور متقاضیان به امور مشترکین جهت استقرار در فایل مربوطه و بایگانی می‌گردد .

پس از دایری هر تلفن کلیه تغییرها و درخواستهای مشترکین در واحد امور مشترکین صورت می‌پذیرد که اهم آن بشرح ذیل می‌باشد .

1-تغییر نام فیش بکلی ممنوع است مگر بصورت درجا به غیر فقط با تغییر مالک در صوتیکه خریدار ملک ، خریدار فیش مذکور باشد و یا اینکه متقاضی تلفن فوت نموده باشد واگذاری نوبت به احدی از ورّاث با اجازه سایر ورثه طبق گواهی مربوطه ملامانع است .

2-تعویض آدرس فیش که با اخذ هزینه مربوطه و ارائه مدارک لازم و رعایت آئین نامه و مقررات شرکت صورت می‌گیرد . چون نرخ هزینه تعویض آدرس فیش در سه دوره مورد مطالعه یعنی سالهای 68و70و72 تغییر نکرده است لذا تفاوت‌ها در در آمدهایی که در زیل آمده‌است فقط بخاط تغییرات  می‌باشد که اشاره می‌شود .

واحد آبونمان

پس از واگذاری امتیاز خط تلفن به مشترک ابتدا دائری تلفن به واحد آبونما ارسال می‌گردد تا این واحد مشخصات دائری از قبیل نام ، نام خانوادگی ،‌آدرس ، شماره کنتور ، تاریخ دائری را به مرکز کامپیوتر اعلام یا نسبت به صدور قبض تلفن و ارسال صورت حساب کارکرد اقدام شود . صورت حساب کارکرد تلفن‌ها در هر دوره دو ماهه صادر و ارسال می‌گردد ،  کنتر برداری قبوض در ابتدای هر سیکل دو ماهه انجام و به مرکز کامپیوتر ارسال می‌کردد تا با توجه به کنتر قبلی کارکرد تلفن مشخص گردد، ‌پس از محاسبه کارکرد و صدور قبوض صورت حساب ، قبوض به واحد آبونمان ارسال می‌گردد تا پس از اصلاحات مقدماتی به اداره پست جهت توضیع ارسال  گردد.

قبوض صورتحساب تلفن قبل از تعویض به اداره پست جهت توضیع تحویل پاسخگویان آبونمان داده می‌شود تا با توجه به اطلاعات موجود ، مشترکین مقرض به کارکرد و هزینة تلفن را نسبت به آن اگاه سازند و چنانچه اشکالی از قبیل اشتباه پانچیست در پانچ اطلاعات کنتور و غیره بود رفع و اصلاح نمایند .

پس از پرداخت مبالغ کارکرد تلفن‌ها طی قبوض صادره توسط مشترکین به بانک ، هر روزه وصولیهای قبوض تحویل کارکنان حسابدار این واحد می‌گردد تا با حسابرسی‌های خود و صدور سند مربوطه آن را آماده و جهت ثبت در مرکز کامپیوتر دسته بندی و ارسال نمایند . مشترکینی  که در مهلت مقرر نسبت به پرداخت بدهی‌های خود اقدام ننمایند توسط مرکز کامپیوتر لیستی تهیه و به واحد آبونمان جهت قطع تلفن‌های بدهکار داده می‌شود که این واحد پس از بررسی تلفن‌ها به مرکز مربوطه جهت اجرا ارسال می‌دارد و پس از مراجعه مشترکین بدهکار جهت پرداخت بدهیها پس از وصول بدهی نسبت به وصل مجدد تلفن‌های مذکور اقدام می‌نمایند .

چنانچه مشترکی بخواهد تلفن خود را از محلی به محل دیگر انتقال دهد چون آدرس تلفن مذکور می‌بایستی تغییر نماید از طریق امور مشترکین فرم تغییر مکان صادر و پس از اقدامات لازم اصلاحیه آدرس به این واحد ارسال می‌گردد تا این واحد مقدمات کار و تغییر آدرس در قبوض را برای انجام به مرکز کامپیوتر انجام دهد.

چنانچه مشترکی نسبت به کارکرد تلفن خود اعراض داشته باشد فرم مخصوصی برای تلفن مذکور تهیه و به مرکز تلفن مربوطه ارسال می‌گردد تا نسبت به کنترل کنتور تلفن مذکور اقدام نمایند و نتیجه سالم و یا معیوب بودن کنتر مشخص و به واحد آبونمان ارسال تا نتیجه به مشترک معترض اعلام شود .

 

فصل اول

اداره مالی اداری

امور متقاضیان و امور مشترکین

واحد آبونمان

فوائد و مضرات استفاده از کامپیوتر در آبونمان

فصل دوم

تشکیلات و روابط سازمانی

چارت سازمانی

فصل سوم

معاونت اداره کل مخابرات استان تهران – مخابرات دکتر حسابی

برنامه ریزی

قوانین عمومی‌مدیریت

مسائل پرسنلی

شماره گذاری و اجرای پروژه

خرید و تدارکات

سیستم‌های اطلاعاتی مالی و مدیریت

فصل چهارم

اداره نگهداری و بهره‌برداری ارتباط شهری

شبکه کابل و هوایی

بخش اطلاعات 118

واحد تعمیر و نگهداری تلفن‌های همگانی

واحد واگذاری خطوط شهری

بررسی امکانات فنی

تعیین بوخت و مشخصات فنی یک خط تلفن

تغییر مکانهای تلفن‌های مشترکین

تغییر نام و مکان تلفن

لیست بندی کافوها

نگهداری نقشه‌های فنی وثبت کلیه اطلاعات

تعیین دفتر ودیعه

دفتر حق تقدیم

فصل پنجم

اداره نگهداری و بهره‌برداری ارتباطات راه دور

واحد تلفن راه دور و بین‌المللی

ارتباط نقدی

ارتباط نسیه

ارتباط وارده

واحد تلفن بین‌الملل

اطاق دستگاه کاریر

فصل ششم

واحد اداری:

واحد آبونمان:

شرح وظایف کارشناس امور مشترکین:

واحد دبیرخانه:

واحد اطلاعات 118:

واحد حسابداری:

واحد درآمد:

ثبت اولیه درآمد:

واحد سرمایه گذاری:

واحد هزینه:

واحد حقوق و دستمزد

حقوق و دستمزد در ادارة کل مخابرات:

نحوة اضافه کار:

 تنخواه گردان

عملکرد حساب تنخواه گردان در قسمتهای مربوطه

کنترل امور مالی

تصفیه حساب

نگهداری حساب

مؤخره و نتیجه گیری

منابع و ماخذ


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کارآموزی حسابداری بخش اداری و مالی مخابرات

با چه را هکارهایی و چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم؟

اختصاصی از فایل هلپ با چه را هکارهایی و چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

با چه را هکارهایی و چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم؟


اقدام پژوهی با چه راهکارهایی و چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم؟

با چه را هکارهایی و چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم؟
فایل ورد و قابل ویرایش
در 29 صفحه

 

 

فهرست مطالب
چکیده 4
مقدمه 5
انواع اشتباهات دیکته نویسی : 6
اقدامات لازم برای ترمیم و درمان نارسا نویسی : 7
درمان وارونه نویسی و قرینه نویسی 10
اهمیت و ضرورت بیان مسأله 11
وضعیت مطلوب 13
توصیف وضعیت موجود 14
گردآوری اطلاعات و شواهد (1) 15
تجزیه و تحلیل داده‌ها 19
انتخاب راه حل جدید به صورت موقت 21
راه حل پیشنهادی ( رد یا قبول ) 22
گردآوری شواهد (2) 25
ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن 26
پیشنهادات 27
منابع و مأخذ 29


چکیده
در این پژوهش در مورد بهبود مشکل درس دیکته نویسی دانش‌آموزی به نام مینا که در پایه اول مشغول به تحصیل است ، می باشد. با بررسی علل و علائم ضعف دیکته‌نویسی در دانش‌آموز متوجه شدم مشکل دانش‌آموز ناشی از حساسیت بیش فعالی و عدم تمرکز حواس و دیر آموزی و بی‌دقتی او می‌باشد. راه کارهایی جهت بهبودی و درمان این مشکل ارائه کردم که با اجرای این راه کارها تأثیر زیادی در بهبود دیکته دانش‌آموز مشاهده نمودم ومتوجه شدم که کارهای انجام گرفته توانسته است تا حدود زیادی ازتکرار اشتباهات مکرر وی دردیکته و سایر درسها جلو گیری داشته باشد به طوری که : خود دانش‌آموز، خانواده، معلم و همکاران در مدرسه از بهبود مشکل دیکته نویسی دانش‌آموز ابراز خرسندی نمودند .
در این زمینه جهت برخورد با مشکلات دیکته نویسی دانش‌آموزان پیشنهاداتی ارائه شده است.
لازم به توضیح است که این دانش آموز رادر تاریخ 21 فروردین ماه 91 در حالی که اصلا هیچ یک از مطالب درسی را یاد نگرفته بود، با دنیایی از بی قراری و پرخاشگری به خانه ی من آوردند و من با لطف خداوند، همکاری بی دریغ والدین و خود دانش آموز توانستم تنها در مدت 45 روز سال او ل ابتدایی را به او بیاموزم.
این دانش آموز به لطف خداوند امسال مشکلاتش بسیار کم شده است، با دوستان و سایر همکلاسی هایش ارتباط برقرار می کند . مفاهیم و مطالب درسی را بهتر می آموزد و می توانم بگویم یکی از موفق ترین عرصه های کاری من در طول سنوات خدمتم همین کار و آموزش این دانش آموز بوده است


دانلود با لینک مستقیم


با چه را هکارهایی و چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم؟