فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله کارگاه تزئینات چینی, بلور و کاشی

اختصاصی از فایل هلپ مقاله کارگاه تزئینات چینی, بلور و کاشی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله کارگاه تزئینات چینی, بلور و کاشی


مقاله کارگاه تزئینات چینی, بلور و کاشی

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات:22

هدف پروژه :

هدف از ایجاد این کارگاه سود آوری و تامین نیاز جامعه شهر و کمک به اشتغال زایی در سطح روستا می باشد این کارگاه دارای سه زمینه فعالیت یعنی تزئین چینی , بلور و کاشی  می باشد ظرفیت تبدیل چینی سفید به چینی آماده به مصرف برای این کارگاه 40 تا 50 هزار قطعه و برای بلور 500 تا 600 هزار قطعه و برای کاشی 60 تا 70 هزار قطعه در سال  می باشد که این ظرفیت باید در 3 شیفت کاری تولید شود این کارگاه جمعاً 12 نفر را مشغول بکار دارد که از این جمعیت 4 نفر را به عنوان مدیر عامل , مدیر داخلی , حسابدار و مسئول فروش و بقیه را به عنوان کوره بان 4 نفر , کارگر ساده 4 نفر و یک نفر سرای دار اختصاص داده است. شایان ذکر است که تولیدات این شرکت مستقیماً توسط خود این  شرکت به بازار شهر منتقل شده و به فروش می رسد این تولید به مصرف بیشتر برای محصول چینی و بلور صدق می کند که متقاضی زیاد دارد و تزئین کاشی بیشتر توسط سفارشاتی که از مصالح فروشی ها و یا گاهاً  از افراد شخصی که برای تزئین منازل خود استفاده می کنند صورت  میگیرد.

2-نیروی انسانی :

همانطور که در بالا  اشاره شد یکی از اهداف این کارگاه برای رفع بیکاری در سطح جامعه روستا می باشد و تمام کارمندان و کارگران این کارگاه از افراد بومی می باشند در حال حاضر برای تولید یک شیفت کاری 4 کارمند یک سرایدار و 4 کوره بان و 4 کارگر ساده مشغول بکار هستند که طبیعتاً برای تولید در شیفتهای بالاتر باید از کوره بان و کارگر بیشتری استفاده نمود. جدول حقوق کارمندان و کارگران به شرح زیر است:


جدول حقوق کارکنان

سمت

تعداد

نوع تخصص

حقوق/هزار تومان

مدیر عامل

1

مهندس سرامیک

200

مدیرداخلی

1

فوق دیپلم طراحی صنعتی

150

حسابدار

1

لیسانس حسابداری

150

مسئول فروش

1

دیپلم

100

کارگر ساده

4

مهارت تجربی

60

کوره بان

4

مهارت تجربی

80

سرایه دار

1

سیکل

60

 

3- مواد اولیه اصلی و بسته بندی:

مواد اولیه این کارگاه که چینی سفید است از کارخانجات چینی و بلور مقصود و یا زرین تهیه می شود این کارگاه هزینه زیادی برای بسته بندی ندارد چون چینی سفید خریداری شده خود دارای بسته بندی است و بعد از عملیات تزئین نیز این چینی ها را در همان بسته بندی ها قرار داده و آماده برای بردن به بازار می باشد.

4-تولیدات و ظرفیت تولیدی :

همانطور که قبلاً توضیح داده شد فعالیت این کارگاه در زمینه تزئین کاشی بلور و چینی می باشد ظرفیت نهایی این کارگاه برای تولید چینی 40 تا 50 هزار و برای بلور 500تا600 هزار و برای کاشی 60تا70 هزار قطعه در سال می باشد. که ظرفیت فعلی این کارگاه همانطوری که گفته شد بدلیل تولید بر اساس تقاضای بازار حدوداً تا ظرفیت نهایی بلور برای تولید بلور  و حدوداً ظرفیت نهایی چینی برای تولید چینی و  ظرفیت نهایی کاشی برای تولید کاشی می باشد . ظرفیت فعلی این کارگاه رابطه مستقیم با تقاضای بازار دارد .


دانلود با لینک مستقیم


مقاله کارگاه تزئینات چینی, بلور و کاشی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد