فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مناقب حضرت زهرا سلام الله علیها (روایاتی بسیار زیبا از کتاب شریف القطره جلد 1 و 2 با ترجمه فارسی) Pdf + Word

اختصاصی از فایل هلپ مناقب حضرت زهرا سلام الله علیها (روایاتی بسیار زیبا از کتاب شریف القطره جلد 1 و 2 با ترجمه فارسی) Pdf + Word دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
مناقب حضرت زهرا سلام الله علیها (روایاتی بسیار زیبا از کتاب شریف القطره جلد 1 و 2 با ترجمه فارسی) Pdf + Word

بسم الله الرحمن الرحیم


قطره ‏اى از دریاى مناقب شیر نوشیده از منبع وحى و تنزیل
بازگرفته شده از شیر دانش و شرف جلیل،
مام پاکیزگان از پیشوایان، بزرگِ بانوان جهانیان
حضرت فاطمهٔ زهرا علیها صلوات المصلّین
--------------------------------------------------------------
در کتاب «عیون المعجزات» از سلمان رحمه الله نقل کرده است که گفت :
عمّار به من خبر داد و گفت: آیا مطلب جالب و شگفتى را برایت نقل کنم؟ گفتم: بلى .
گفت: علىّ بن ابى طالب علیه السلام را مشاهده کردم که بر حضرت فاطمه علیها السلام وارد شد ،

همین‏که فاطمه علیها السلام آن حضرت را دید عرض کرد :
اُدنُ لاُحدّثک بما کان وبما هو کائن وبما لم یکن إلى یوم القیامة حین تقوم الساعة.
نزدیک من بیا تا از آنچه در گذشته واقع شده ، و از آنچه در آینده واقع خواهد شد و

از آنچه تا روز قیامت هرگز واقع نمى ‏شود برایت خبر دهم .

عمّار گفت: امیرالمؤمنین علیه السلام را دیدم که با شنیدن این سخن به عقب برگشت ، من هم با او به عقب برگشتم و به همراه او رفتم تا اینکه به محضر پیغمبر اکرم صلى الله علیه وآله وسلم وارد شد .
رسول خدا صلى الله علیه وآله وسلم فرمود: اى اباالحسن ! نزدیک بیا .
على علیه السلام نزدیک پیامبر آمد و نشست ، وقتى آرام گرفت رسول خدا صلى الله علیه وآله وسلم به او فرمود:
من قضیّه را بگویم یا خودت مى‏گوئى ؟ على علیه السلام عرض کرد: سخن گفتن شما اى رسول خدا نیکوتر است .
فرمود : گویا تو را دیدم که بر فاطمه علیها السلام وارد شدى و او برایت چنین و چنان گفت و تو برگشتى .
على علیه السلام بعد از شنیدن آن عرض کرد : آیا نور فاطمه علیها السلام از نور ما است؟

فرمود: مگر تو نمی‏دانى ؟
على علیه السلام خداوند را براى شکر این نعمت سجده کرد.
عمّار گوید: على علیه السلام از نزد پیامبر اکرم صلى الله علیه وآله وسلم خارج شد و به طرف خانه فاطمه علیها السلام روان گردید ، و من به همراه آن حضرت بودم تا به خانه حضرت زهرا علیها السلام وارد شدیم.
فاطمه علیها السلام شروع به سخن کرد و گفت:
گویا خدمت پدرم رسول خدا صلى الله علیه وآله وسلم رفتى و آنچه به تو گفته بودم براى او نقل کردى؟
على علیه السلام فرمود: بلى همینطور است که مى ‏گوئى.
فاطمه علیها السلام عرض کرد: بدان اى اباالحسن!

خداوند تبارک و تعالى نور مرا آفرید و آن همواره تسبیح خدا مى‏ کرد سپس آن را به درختى از درختهاى بهشت ودیعه نهاد و آن روشن گردید .
هنگامى که پدرم داخل بهشت گردید ، خداوند به او الهام نمود که از میوه آن درخت بچیند و آن را در دهان خود بچرخاند ، او چنین کرد و خداوند نور مرابه صلب پدرم ، سپس از او به مادرم خدیجه منتقل کرد ، تا اینکه از او به دنیا آمدم ، و من از همان نور هستم.
أعلم ما کان وما یکون وما لم یکن یا أباالحسن، المؤمن ینظر بنور اللَّه تعالى.
آنچه در گذشته به وقوع پیوسته و در آینده واقع مى‏ شود و آنچه را که واقع نخواهد شد میدانم، مؤمن با نور خداوندى به حقیقت هر چیز نگاه می‏کند.


دانلود با لینک مستقیم


مناقب حضرت زهرا سلام الله علیها (روایاتی بسیار زیبا از کتاب شریف القطره جلد 1 و 2 با ترجمه فارسی) Pdf + Word
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد