فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کتاب درک شطرنج: سیستم من،بازی های من،زندگی من Understanding Chess: My System, My Games, My Life

اختصاصی از فایل هلپ کتاب درک شطرنج: سیستم من،بازی های من،زندگی من Understanding Chess: My System, My Games, My Life دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کتاب درک شطرنج: سیستم من،بازی های من،زندگی من Understanding Chess: My System, My Games, My Life


کتاب درک شطرنج: سیستم من،بازی های من،زندگی من Understanding Chess: My System, My Games, My Life

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نام کتاب

درک شطرنج: سیستم من،بازی های من،زندگی من

 

معرفی کتاب

کتاب درک شطرنج ویلیام لمباردی از گذشته تا به امروز، همکاری هایش در بسیاری از کتاب ها و مجلات است. این پروژه بلند پروازانه، شامل نمایش بازی های مهم لمباردی از طریق منشور سیستم خود برای یادگیری است. 119 بازی های مشروح (از جمله چند بازی منتشر نشده و 37 بازی پیوست تکمیلی) بر اساس حکایات و مشاهدات به دست آمده از حرفه قابل توجه لمباردی می باشد.

 

 

مشخصات کتاب

 

نویسنده: ویلیام لمباردی

تعداد صفحات: 315

فرمت: PDF

اورجینال با قابلیت کپی

زبان: انگلیسی

ناشر: William Lombardy, 2011

978-1-93649-022-6:ISBN


دانلود با لینک مستقیم


کتاب درک شطرنج: سیستم من،بازی های من،زندگی من Understanding Chess: My System, My Games, My Life
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد