فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

آموزش فشرده سازی فیلم

اختصاصی از فایل هلپ آموزش فشرده سازی فیلم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آموزش فشرده سازی فیلم


آموزش فشرده سازی فیلم

با پیشرفت تکنلوژی فیلم برداری و تجهیزات مدرن شاهد حضور فیلم های ویدیوی با کیفیت بسیار بالا هستیم اما همیشه در این مورد برای اشتراک گذاری آنها در فضای مجازی با مشکل اساسی حجم بالای این فایل ها روبرو میگردیم از طرفی گاهاٌ با ویدیو های برخورد میکنیم که با وجود کیفیت بسیار بالا داری حجم اندکی هستند .

از این رو درمیابیم که فشرده سازی این فایل ها بدون افت کیفیت محسوس امکان پذیر است اما چگونه؟

فشرده سازی فایل های ویدیویی نیازمند تخصص بالا و آشنایی کامل با انواع کدکت های ویدیویی است اما در این بین بدون داشتن این تخصص ها امکان فشرده سازی تنها با چند کلیک ساده نیز میسر است.

با توجه به درخواست های شما دوستان عزیز آموزش فشرده سازی حرفه ای ولی بسیار ساده بدون نیاز به تخصص برای شما  به صورت کامل و از پایه آماده شده است.

در این آموزش 6 قیقه ای با کیفیت HD برترین نرم افزار تولید حرفه ای فشرده ساز فیلم های ویدیویی و ساده از نظر کارکرد،ارایه میگردد و در مثالی پویا یک فایل  ویدیویی150 مگابایتی را با کمترین افت کیفیت به فایل 50 مگابایتی تبدیل خواهیم کرد.

لازم بذکر است قریب به 90% سایتهایی که این نرم افزار را ارایه میکنند نسخه آلوده به ویروس را نشر داده اند، اما در اینجا  برنامه ارایه شده فاقد هرگونه ویروس به صورت ثبت شده و بدون نیاز به نصب است.


دانلود با لینک مستقیم


آموزش فشرده سازی فیلم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد