فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله تشویق درپیشرفت تحصیلی

اختصاصی از فایل هلپ مقاله تشویق درپیشرفت تحصیلی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله تشویق درپیشرفت تحصیلی


مقاله تشویق درپیشرفت تحصیلی

همه­ی والدین کمک، حمایت و تشویق فرزندان­شان را برای موفق شدن در مدرسه ضروری می­دانند، اما بیشتر والدین نمی­دانند چطور باید این کارها را انجام دهند و یا چه کارهایی باید انجام دهند. این کتاب مجموعه­ای از روشهای علمی که در مدارس آموزن شده­اند و می­تواند به شما کمک کند تا فرزندتان در مدرسه موفق شود را ارائه می­دهد.

وقتی دانش­آموزی در مدرسه پیشرفت نمی­کند، والدین به شدت احساس ناکامی می­کنند. اما آنچه معلمان و مربیان می­دانند این است که والدین می­توانند در پیشرفت در مدرسه تفاوت ایجاد کند، اگر بدانند که چطور فرزندانشان را برای موفقیت آماده کنند. این کتاب مسیر را به شما نشان می­دهد.

این کتاب توصیه­های علمی و اطلاعات روشن و مشخصی را در اختیار شما قرار می­دهد. اطلاعاتی درباره آنچه معلمان و والدین دوست دارند و نیز راههای رسیدن به موفقیت دانش آموزان را به شما ارائه می­دهد و نیز به اینکه والدین چطور می­توانند به این موفقیت کمک کنند، بینش­های جدید ارائه می­دهد.

این اولین کتاب با اطلاعات جامع است که برای همه خانواده­ها پیشنهادات عملی برای افزایش توانایی و پیشرفت تحصیلی فرزندانشان ارائه می­کند. در واقع این کتاب داروی درمان ترسها، هراسها و شکست در مدرسه است.

همچنین موضوعات زیادی را پوشش می­دهد که در بیشتر کتابهای راهنمای والدین وجود ندارد. موفقیت در مدرسه تنها به علت عادات مطالعه صحیح و کار سخت نیست. بلکه درباره نگرش، قاطعیت، زمان­بندی، سیاست­ها، موقعیت­ها، ارتباطات، توجه، اعتماد به نفس، رفتار اجتماعی، و مهمتر از همه مشارکت والدین است. نهایتا، این موضوعات و دیگر موضوعات عرضه شده در این کتاب به والدین برای رشد و پیشرفت فرزندانشان کمک می­کند.

این کتاب مجموعه­ای از توصیه­های موثر و کارآمد است که می­تواند برای همه دانش­آموزان و والدین موثر باشد. این کتاب کوتاه، عملی و جالب است، براحتی خوانده می­شود و به سختی فراموش می­شود. و دیدگاه عمیق­تری نسبت به پیشرفت در مدرسه دانش­آموزان دارد. در این کتاب خطوط راهنمای زیر مطرح می­شود.

  • نکاتی که به والدین کمک می­کند بتوانند با معلمان فرزندشان همراه شوند.
  • دریافت و درک مسایلی که فرزندانتان از مدرسه هرگز برای شما بیان نمی­کنند.
  • اینکه بتوانید با معلم بد کنار بیایید.
  • هنر مناسب برای ارتباط با پرسنل مدرسه
  • اگر فرزندتان مدرسه را دوست ندارد چکار کنید.

پیشنهادات قابل پذیرش برای همه گروههای سنی موضوعات، موقعیت­های مدرسه بکار می­رود. شما باید بدانید فرزندتان شایسته موفقیت در مدرسه است. و شما می­توانید چنین موفقیتی را برای او به ارمغان آورید. خواندن این کتاب شاید مهمترین تکلیفی باشد که تا کنون داشته­اید.

 

 

 

 

 

 

این مقاله به صورت  ورد (docx ) می باشد و تعداد صفحات آن 61صفحه  آماده پرینت می باشد

چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده پرینت بودن مقالات می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد

مقالات را با ورژن  office2010  به بالا بازکنید


دانلود با لینک مستقیم


مقاله تشویق درپیشرفت تحصیلی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد