فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد توسعه اقتصادیو فرهنگی شهر اردکان

اختصاصی از فایل هلپ تحقیق در مورد توسعه اقتصادیو فرهنگی شهر اردکان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد توسعه اقتصادیو فرهنگی شهر اردکان


تحقیق در مورد توسعه اقتصادیو فرهنگی شهر اردکان

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه7

 

امور دولتی به شوراها و شهرداری ها می تواند بیشتر به مسئولیت های اصلی خودش بپردازد و شهر اردکان از این قاعده مستثنا نیست طبیعتاً شورای اسلامی شهر اردکان تعهداتی نسبت به مردم دارد و باید به شعارهایی که داده است جامه عمل بپوشاند . آنچه که مردم از شوراها انتظار دارند این است که افرادی با عنوان شهردار انتخاب شوند که تنها به فکر کار و تلاش باشند و شهردار منتخب بگونه ای باشد که از مسائل سیاسی به دور باشد تا بتواند بدون دغدغه فکری برای مردم ارائه خدمات کند . ( منبع : تحقیقات از مردم شهر )

در حال حاضر شهر اردکان داری مشکلاتی است که می توان در زیر به آنها پرداخت :

شهر اردکان دارای یک بنای بزرگ و عرفانی به نام مصلی می باشد که حتی در استان هم بی نظیر است . باید برای حفظ و نگهداری از آن اعتباراتی را در جهت توسعه این مصلی اتخاذ کرد . ( منبع : نشریه سیمای اردکان )

دوم باید اشاره داشت که شهر اردکان یکی از شهرها غنی از نظر دانشگاهی است و قریب به چهار الی پنج دانشگاه را در دل خود جای داده است :

1- دانشسرا و تربیت معلم : که در سال 1348 اولین دانشسرای دخترانه در اردکان دایر گردیده و سه سال بعد به دانشسرای مقدماتی پسرانه تبدیل شد و در ساختمانی که به همین منظور در بفروئیه احداث شده بود مستقر گردیده و تا شهریور ماه 1356 ادامه یافت و سپس تعطیل و در سال 1361 مرکز آموزشی مذکور تحت عنوان مرکز تربیت معلم شهید بهشتی فعالیت خود را شروع نمود و مدیریت آن یکسال بر عهده آقای محمود حیدری و دو سال بر عهده آقای رضا متالهی بود و سپس عهدهدار آن گردید . در سال 1367 با توجه به تغییراتی که در تقسیمات کشوری بوجود آمده محل مرکز تربیت معلم به هنرستان منتقل گردیده و با تلاش و همکاری سایر دست اندرکاران ساختمان وسیعی در جنوب شرقی شهر رو به روی دانشگاه پیام نور احداث گردید که در حال حاضر در اردکان در نوع خود بی نظیر است .

( منبع : کتاب تاریخ اردکان )

2- دانشگاه پیام نور : در تابستان سال 1376 مرحوم دکتر طباطبایی از طریق آقای محمد رضا دشتی پیشنهاد تأسیس دانشگاه پیام نور را در اردکان ارائه نمود و سپس به اتفاق حجت الاسلام بهجتی امام جمعه اردکان راهی شدند و ایشان نامه ای برای رئیس وقت دانشگاه پیام

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد توسعه اقتصادیو فرهنگی شهر اردکان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد