فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله آناتومی کف پا

اختصاصی از فایل هلپ دانلود مقاله آناتومی کف پا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله آناتومی کف پا


دانلود مقاله آناتومی کف پا

پاها بخشی از بدن هستند که بیش از سایر اعضا مورد ضربه و فشار قرار دارند و معمولاً توجه کمی هم نسبت به آنها صورت می گیرد اولین نکته در مورد حفظ سلامت پاها این است که از عرق کردن آن پیشگیری کنید. جهت این کار به نکات زیربا دقت عمل کنید:
برای خریدن کفش ساعات بعد از فعالیت یا ورزش مراجعه کنید. به عنوان مثال وقتی شما در ساعت 8 صبح ورزش کرده اید بهتر است جهت خرید کفش در ساعت 9 صبح بیرون بروید. علت آن است که پاها بعد از انجام فعالیت بدنی و ورزش ورم می کند کفشی که خریداری می کنید باید فضای کافی و آزاد جهت پاهای ورم کرده شما را داشته باشد.
-همیشه هنگام خرید یک کفش جدید کفش قدیمی خود را نیز همراه ببرید چون مشاهده نقاط ساییده شده و یا خراب کفش قدیمی می تواند به شناخت وضعیت پای فرد کمک کند تا کفش مناسبتری به او پیشنهاد شود.
-کفش راحت و مناسب کفشی است که ایجاد تاول نمی کند و پاها در آن راحت هستند و انگشتان پا – مخصوصاً شست پا – در آن فشرده نمی شود. همیشه هنگام خرید مطمئن شوید که 14 تا 12 اینچ بین بلندترین انگشت پا و نوک کفش فضای خالی وجود دارد.
بهترین راه جهت اینکه بتوانید کفش خود را راحت تر اتنخاب کنید این است که پای خود را خوب بشوئید جهت شناخت صحیح کف پای خود را خیس کرده و سپس آن ار روی کاغذ سفیدی که جای پا به خوبی بر آن باقی بماند بفشارید.
حال شکل به جا مانده از کف پای خود را با 3 شکل زیر مقایسه کنید:
1 – کف پای قوس دار : اگر نواری باریک پنجه پا و پاشنه را به هم وصل کند احتمالاً شما کف پای قوس دار دارید و از این رو مستعد پیچ خوردگی پا هنگام راه رفتن هستید همیشه به دنبال خرید کفشی باشید که کفی مناسبی در کف کفش برای پوشش دادن قوس پای شما داشته باشد و یا از کفی مناسب پای خود استفاده کنید.

 

شامل 6 صفحه word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله آناتومی کف پا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد