فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کارافرینی تأخیر در تزریق کردن به اجزا پلاستیکی

اختصاصی از فایل هلپ کارافرینی تأخیر در تزریق کردن به اجزا پلاستیکی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارافرینی تأخیر در تزریق کردن به اجزا پلاستیکی


کارافرینی تأخیر در  تزریق کردن به اجزا پلاستیکی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:13

فهرست و توضیحات:

مقدمه

تجزیه و تحلیل

محصولات

روش تحقیق

 تأخیر در  تزریق کردن به اجزا پلاستیکی قالب گیری شده , دلیل عمده این واقعیت که چرا محصولات  از بازار خوب و با سرعت بالائی در(( در زمینه  فروش )) برخوردار نیستند , در زمانهای نه چندان گذشته تولید کنندگان بیان می کردند که طراحی  هرقالب و ساخت آن 26 هفته طول می کشد .

اگر طراحی تغییر کند یا  اولین تزریق غیرقابل قبول باشد , عملیات طولانی تر می شودبعضی از برنامه ها امروز به ندرت قابل قبول اند و امروز  مهندسین  طراحی از ابزارهای کامپیوتری برای طراحی قالب جامد استفاده می کنند. ((ED1 , CAD))

متحیرانه . هرچند که , به طور متناوب از ابزارها در سیکلهای سریع بازرسی می شود , اما , این بازرسیها به کامپیوتر ها بستگی ندارد . این ابزارهای Lowe - tech, یا به صورت وابسته به گار روند یا به صورت ایده آل به صورت الحاقی به وسیله پیشرفتهای high - teach  .

برای ساخت قالبهای تزریقی وقت زیادی طول می کشد . در ابتدا , بخشهای توسعة تولید درگیر هستند . سپس طراحی قالب , که حتی اگر به وسیله شرکت انجام شود , معمولاً در بخشهای جداگانه ای انجام می شود . سپس سازندة قالب که از ترکیب طراحی شده در ساخت پیروی می کند . و در پایان , ساخت قالبها در ادامه این بحث 8 کلید مدیریتی  برای پروژه های سازمانی برای نتیجه های جدید اجزا‌ پلاستیکی بیان می شود . درابتدا برگزیدن تولید کنندگان : اکثر مهندسان طراح , با پلة منطق , اجزا را طراحی می کنند .

این یک  misstep واقعی است زیرا این اجزا در حرکتها ، متوالی سنتی کاهانه مربوط به ساخت تزریقی قالبهای پلاستیکی هستند . خرید اجزا, با این توالی به وسیلة طراحی اجزاء مورد استفاده شروع می شود که البته معمولا ً در جزئیات  گرفتاریها یی است .

ابتداً , یک قابگیر انتخاب می شود ، سپس ، تأخیرات ملاحظه می شود . تولید کنندگان با جدیت به اجزا طراحی توجه می کنند ومعمولاً پیشنهاد هائی برای تغییرات در طراحی مبنی برکاهش هزینه و بهبود ، قالبگیری می دهند . در هنگامی که اجزا در حال طراحی مجدد و قرارداد  مجدد مبنی برطراحی نوشته می شود قسمت طراحی قالب می تواند سرانجام استارت خود را بزند .


دانلود با لینک مستقیم


کارافرینی تأخیر در تزریق کردن به اجزا پلاستیکی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد