فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ساختار عاملی ساختن رفتار سازشی در کودکان با ناتوانی ذهنی و کودکان سالم

اختصاصی از فایل هلپ ساختار عاملی ساختن رفتار سازشی در کودکان با ناتوانی ذهنی و کودکان سالم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی:  ساختار عاملی ساختن رفتار سازشی در کودکان با ناتوانی ذهنی و کودکان سالم

موضوع انگلیسی: Factor structure of the construct of adaptive behavior in children with and without intellectual disability

تعداد صفحه: 12

فرمت فایل: PDF

سال انتشار: 2013

زبان مقاله:‌ انگلیسی

 

 

چکیده: اگر چه حضور محدودیت های قابل توجهی در رفتار سازشی به منزله یکی از سه معیارهای لازم برای تشخیص ناتوانی فکری، ساختار رفتار انطباقی همواره موضوع بحث قابل توجهی در میان محققان بوده است. هدف اصلی از این مطالعه به گسترش نتایج تحقیقات قبلی که ارائه پشتیبانی بیشتر به یک ساختار چند بعدی از مهارتهای مفهومی، اجتماعی و عملی نسبت به ساختار تک بعدی. یک عامل و 3 همبسته مدل عوامل را به عنوان 15 شاخص قابل مشاهده، اندازه گیری با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی (CFA)، و همچنین روابط خود را با یکی از عوامل مرتبه دوم (به عنوان مثال، رفتار انطباقی) استفاده شد. به این منظور، 388 کودکان با و بدون ناتوانی ذهنی با مقیاس رفتار سازشی تشخیصی (د افغانستان برشنا شرکت) مورد بررسی قرار گرفت. نمایش نتایج: از CFA نشان داد که 3 راه حل عوامل مرتبه اول فراهم می کند بهترین برازش را به داده. قابلیت اطمینان و اعتبار مدل چند بعدی نیز از طریق روش های مختلف از جمله قابلیت اطمینان کامپوزیت و واریانس متوسط ​​استخراج قرار گرفت. در نهایت، پیامدهای این یافته ها و دستورالعمل ها را برای تحقیقات آینده مورد بحث قرار گرفته.


دانلود با لینک مستقیم


ساختار عاملی ساختن رفتار سازشی در کودکان با ناتوانی ذهنی و کودکان سالم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد