فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مطالعه ای بر سد های لاستیکی

اختصاصی از فایل هلپ مطالعه ای بر سد های لاستیکی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مطالعه ای بر سد های لاستیکی


مطالعه ای بر سد های لاستیکی این پروژه در قالب فایل ورد بوده و 24 صفحه می باشد.
چکیده:
نقش سازه های آبی در بهبود کمی و کیفی زندگی بشر آنچنان حائز اهمیت است که امروزه در هرکشوری سهم قابل توجهی از نیروی انسانی و بودجه های عمرانی را به خود اختصاص داده است.
در طرح این قبیل سازه ها ایمنی و پایداری سازه ، سرعت و سهولت ساخت سازگاری با محیط ، عمر مفید و هزینه های طرح از جمله مسائل مهمی است که همواره ذهن طراحان را به خود مشغول می دارد . از این رو سعی می گردد با استفاده از تکنولوژی های جدید و بهره گیری از مصالح و ابزار ساخت گوناگون حداکثر ضریب اطمینان در راستای مسائل فوق بدست آید.
یکی از جدید ترین مصالحی که در ساخت سازه های آبی در طی چند سال اخیر به خدمت گرفته شده ماده لاستیک است که بطور گسترده در ساخت بندها یا سدهای کوتاه مورد استفاده قرار گرفته است در سدهای لاستیکی انعطاف پذیری قابل توجه مصالح در مقابل عوامل خارجی همسازی و سازگاری با محیط ، سادگی طراحی ، کوتاه بودن مدت ساخت ، ایمنی و پایداری مناسب این قبیل سدها نسبت به سازه های صلب ، سادگی و سهولت بهره برداری و در نهایت کاهش هزینه های اجرائی موجب گردیده که در طرحهای آبی کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار گیرند.
در حال حاضر در تعداد زیادی از طرحهای آبی به منظور انحراف آب رودخانه جلوگیری از تداخل آب شور و شیرین کنترل جذر و مد در سواحل افزایش حجم سدهای ساخته شده و در طرح هایی مانند تغذیه مصنوعی بهبود محیط زیست تولید انرژی برق آبی . افزایش سطح ارتفاع آب در رودخانه ها جهت کشتی رانی و یا صرفه جویی در انرژی برای پمپاژ آب و سامان بخشی سواحل رودخانه از سد لاستیکی استفاده می شود.

دانلود با لینک مستقیم


مطالعه ای بر سد های لاستیکی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد