فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره انواع پست ها

اختصاصی از فایل هلپ تحقیق درباره انواع پست ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره انواع پست ها


تحقیق درباره انواع پست ها

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:16

فهرست و توضیحات:

چکیده

مقدمه

بیان مسأله

اهمیت موضوع

انواع پست ها

پست:

 

تابلو قدرت

 

دژنکتور کل

ویبراتور:

پیرومتر:

فلکسی

موتور dc  کوره

دوربین:

 

تابلو دوربین

میگر:

 

در موتورهای کارخانه بعد از کابل کشی برای هر موتور برای اطمینان از سالم بودن کابل رسیده به موتور و اینکه آن کابل دچار پارگی نباشد برای هر فاز آن از دستگاهی بنام میگر استفاده میگردد .

بدین صورت که یک سیم میگر را به همان فاز مورد نظر اتصال داده و سیم دیگر میگر را به زمین وصل مینماییم ,و بعد با فشار دادن دکمه میگر که بر اساس اندازه گیری مقاومت سیم نسبت به زمین عمل مینماید  اگر میگر مقاومت بینهایت را نشان دهد یعنی کابل سالم بوده در غیر اینصورت یعنی در مکانی کابل دچار پارگی گشته است.

لازم به ذکر است که دستگاه میگر بر اساس ولتاژ 500 ولت کار مینماید.

 

هر موتور کارخانه دارای یک سیتم تغذیه میباشد که در اصطلاح به آن فیدر موتور اطلاق میگردد.این فیدر در پست برای هر موتور مانند یک کشو در تابلو ها جای گرفته و میتوان کنترل های خاصی را با استفاده از این فیدر روی آن موتور انجام داد .

 

 

 

برای مثال بعد از نصب هر موتور قبل از روشن کردن آن باید آن موتور را تست نمود که آیا ولتاژ به سر ترمینالهای موتور رسیده است یا نه؟؟ به همین علت روی هر فیدر وبرای هر موتور دو وضعیت test position و start position قرار گرفته است که در ابتدای نصب هر موتور آن را در وضعیت test position قرار داده و آن را امتحان مینماییم .

 

اما نحوه کار با این فیدر ها بدین صورت میبا شد که روی هر فیدر یک کلید میباشد که با قرار دادن آن کلید در وضعیت صفر میتوان آن فیدر را بیرون آورده وCTو PT های داخل فیدر را بررسی نماییم .روی هر فیدر 3 لامپ سیگنال موجود میباشد که با روشن شدن انها از رسیدن برق به آن فاز مطمئن میگردیم.

 

حتی بانحوه روشن بودن چراغ ها میتوان متوجه شد که موتور از چه نوعی میباشد اگر موتور از نوع پله ای باشد چراغ ها چشمک زن میگردند .ولی در حالت دائمی چرا غ ها بطور کامل روشن میباشند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره انواع پست ها
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد