فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سمینار کارشناسی ارشد برق remote semsing

اختصاصی از فایل هلپ سمینار کارشناسی ارشد برق remote semsing دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

سمینار کارشناسی ارشد برق remote semsing


سمینار کارشناسی ارشد برق remote semsing

این محصول در قالب  پی دی اف و 102 صفحه می باشد.

 

این سمینار جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق-مخابرات طراحی و تدوین گردیده است . و شامل کلیه مباحث مورد نیاز سمینار ارشد این رشته می باشد.نمونه های مشابه این عنوان با قیمت های بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد.گروه تخصصی ما این سمینار را با قیمت ناچیزی جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه با منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده ازمنابع اطلاعاتی و بالابردن سطح علمی شما در این سایت ارائه گردیده است.

 


چکیده:

در این سمینار به بررسی اصول عملکرد موتور اتومبیل و سیستم سوخت رسانی آن پرداخته شده است. پس از این بررسی و آشنایی با نحوه کارکرد قسمت های مختلف و مدل دینامی کآن ها به بررسی روش های مختلف کنترلی جهت کنترل سرعت و نسبت سوخت به هوا پرداخته شده است. در این بررسی ها روش هایی مورد استفاده قرار گرفته اند که درعمل قابل پیاده سازی می باشند. مثلا ً در عمل اطلاع صحیحی از رفتار نسبت سوخت به هوا وجود ندارد بنابراین این روش ها می بایست مقاومت مناسبی را برای این منظور داشته باشند. در نهایت به مقایسه بین این روش ها پرداخته ایم تا مزایا و معایب این روش ها مشخص شود.

مقدمه:

امروزه صنایع خودرو سازی رویکردی به سوی خودروهایی با مشخصات ایمنی بالا، هوشمند، بدون آلودگی و با آسایش بالا، پیدا کرده اند. در این راستا استفاده از علومی همچون کنترل ، الکترونیک، کامپیوتر و مخابرات جایگاه ویژه ای در این صنایع پیدا کرده اند تا حدی این محصولات الکترونیکی شده اند که اگر اتومبیل شما دچار عیب شود بیشتر از آنکه به متخصص مکانیک نیاز داشته باشید به متخصص الکترونیک نیاز دارید.در این خودروها قسمتی تحت عنوانECU در نظر گرفته شده است که کار کنترل قسمت های مختلف و نظارت بر عملکرد آن ها و همچنین بررسی وجود عیب را به عهده دارد.ECU علاوه بر اینکه کارهای فوق را انجام می دهد امکاناتی از جمله عیب یابی ، نشان دادن پارامتر ها، تست عملگرها، و …. را در اختیار ما می گذارد. که دسترسی به این اطللاعات و امکانات با پروتکلها و کدینگ خاصی همراه است. بنابراین با توجه به اینکه در روش های مختلف کنترلی نیازمند به اطلاعاتی از قسم های مختلف می باشیم این اطلاعات را می توانیم از ECU استخراج نماییم که دستگاهDiag General ساخت شرکت مهندسی مهاد صنعت شرق امکان دستیابی به همه امکاناتی را که ECU در اختیار ما می گذارد را فراهم می کند.

در این سمینار هدف کنترل کردن سرعت اتومبیل می باشد با رعایت جلوگیری از آلودگی محیط که این امر با ثابت نگه داشتن ضریب استوکیومتریک (نسبت هوا به سوخت) حاصل می شود چرا که فرایند سوختن یک فرایند شیمیایی ثابت می باشد حال آنکه با حرکت کردن اتومبیل میزان فشار هوا، اکسیژن هوا، دمای سوخت، دمای هوا و … تغییر می کند همچنین برای تغییر سرعت نیز این نسبت به هم می خورد که می بایست آن را ثابت نگه داریم.


دانلود با لینک مستقیم


سمینار کارشناسی ارشد برق remote semsing
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد