فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی تولید کنسانتره میوه

اختصاصی از فایل هلپ پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی تولید کنسانتره میوه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی تولید کنسانتره میوه


پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی تولید کنسانتره میوه

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در46  صفحه می باشد.

این پروژه کار آفرینی هم در قالب درس کار آفرینی دانشجویان عزیز قابل ارائه میباشد و هم میتوان به عنوان طرح توجیهی برای دریافت وام های اشتغالزایی به سازمان مورد تقاضا ارائه نمود.

درخواست‌کننده تسهیلات و مجری طرح

شرکت کشت و صنعت در سبلان (سهامی خاص) که تحت شماره 227387 و تاریخ 11/5/83 نزد اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری به ثبت رسیده است.سرمایه ثبت شده شرکت برابر سه میلیارد ریال و موضوع شرکت عبارت است از تولید انواع کنستانتره و مواد اولیه برای تولید و بسته‌بندی انواع آبمیوه و توزیع آن، تولید و توزیع انواع نوشابه‌های غیر الکلی و آب و تولید انواع نکتار و پوره و صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی.

سوابق طرح

استان اردبیل در شمال فلات ایران با مساحتی بالغ بر 4/17951 کیلومتر مربع (که 09/1 درصد مساحت کل کشور را تشکیل می‌دهد) قرار گرفته و رود ارس حدود شمالی آن را با جمهوری آذربایجان تشکیل می‌دهد. محور اردبیل ـ آستارا، از طریق گردنه حیران مهمترین خط ارتباطی این استان با مرکز کشور می‌باشد که شهرستانهای استان را از طریق رشت و قزوین با تهران مرتبط می‌سازد. براساس آخرین تقسیمات کشوری (گزارش اقتصادی ـ اجتماعی استان اردبیل 1382) این استان به مرکزیت شهر اردبیل دارای 9 شهرستان، 20 شهر، 25 بخش، 66 دهستان و 1855 آبادی می‌باشد. شهرستانهای این استان شامل اردبیل، بیله سوار، پارس آباد، خلخال، مغان، مشکین‌شهر، کوثر و نمین می‌باشند.

مشکین‌شهر نیز دارای مساحتی برابر با 2/3615 کیلومتر مربع و دارای چهار بخش، سه شهر و دوازده دهستان است. جمعیت این شهرستان نیز براساس سرشماری سال 1375 حدود 000/164 نفر می‌باشد. مقایسه گروههای عمده سنی در سال 1375 (به استناد گزارش فوق‌الاشاره) نشان می‌دهد 5/53 درصد جمعیت استان در گروه سنی بین 15 تا 64 سال قرار می‌گیرد که در مقایسه با سال 1365 که این درصد 6/48 و سال 1355 برابر 9/26 درصد بوده به خوبی اهمیت اشتغال‌زایی در این استان هویدا می‌گردد.

مشکین‌شهر با 1/14 درصد نرخ بیکاری رتبه دوم را در این استان داراست.

باغهای استان اردبیل شامل باغهای مثمر و غیرمثمر است که در سال زراعی (82-1381) مجموع سطح زیرکشت آن بالغ بر 24888 هکتار بوده و تقریبا تمامی آن به صورت آبی بهره‌برداری می‌شود.

محصولات عمده زیربخش باغبانی استان برحسب میزان تولید به ترتیب سیب، هلو، انگور، زردآلو، گیلاس، آلبالو، شلیل و گردو می‌باشند. تمام محصولات تولیدی به صورت تازه خوری به مصرف نرسیده و ضروری می‌نماید، این محصولات که از کیفیت مناسبی نیز برخوردارند در صنایع تبدیلی استفاده شده تا پس از تبدیل به آبمیوه و کنستانتره در زمان‌های لازم مورد استفاده قرار گیرند.

موضوع و تشریح طرح

عبارت است از تولید کنستانتره انواع میوه و تولید انواع آبمیوه طبیعی به ظرفیت 7000 تن در سال این واحد تولیدی فعالیت خود را بر تولید کنستانتره و آبمیوه دو محصول عمده منطقه و استان شامل سیب و انگور متمرکز نموده است و در مراحل بعدی تولید با توجه به استعداد و توانایی ماشین‌آلات و تجهیزات و خطوط بسته‌بندی با تغییراتی اندک قادر به تولید کنستانتره و آبمیوه و میوه‌جات نظیر گلابی، هلو، آلو، زردآلو و خواهد بود.


دانلود با لینک مستقیم


پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی تولید کنسانتره میوه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد