فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله پنج نوع پروتکل در VPN

اختصاصی از فایل هلپ دانلود مقاله پنج نوع پروتکل در VPN دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله پنج نوع پروتکل در VPN


دانلود مقاله پنج نوع پروتکل در VPN

(VPN (Virtual Private Network یک شبکه خصوصی مجازی است که ارتباطات کپسوله‌شده (Encapsulated)، رمزنگاری‌شده (Encrypted) و تصدیق‌شده (Authenticated) را با استفاده از سیستم مسیریابی زیرساخت شبکه از طریق یک شبکه عمومی مانند اینترنت ایجاد و مدیریت می‌کند. این ارتباط می‌تواند بین دو سیستم عادی برقرار شده و یا برای ارتباط امن سرور یک سازمان با شعب آن در سراسر جهان به‌کار رود. VPN برای کاربران تجاری بیش از یک ضرورت و بلکه نعمتی است که راهی مطمئن، امن و در عین حال ارزان برای دسترسی به فایل‌هایشان در شبکه محل کار خود (وقتی که آن‌ها در مسافرت، خانه و یا در راه هستند) در اختیار می‌گذارد. کاربران در حالت عادی برای تماس به‌صورت Remote (راه دور) با سرور نیاز دارند که به‌صورت مستقیم و توسط یک ارتباط DialUp به سرور RAS متصل شوند ، اما این‌کار دو اشکال اساسی دارد ... لطفاً ادامه مقاله را بخوانید.

 

استفاده از RAS سرور و خط تلفن‌ برای برقراری ارتباط دو مشکل عمده دارد که عبارتند از:
1) در صورتی‌که RAS سرور و سیستم تماس‌گیرنده در یک استان قرار نداشته باشند، علاوه بر لزوم پرداخت هزینه زیاد، سرعت ارتباط نیز پایین خواهد آمد و این مسأله وقتی بیشتر نمود پیدا می کند که کاربر نیاز به ارتباطی با سرعت مناسب  داشته باشد.
 
2) در صورتی‌که تعداد اتصالات راه دور در یک لحظه بیش از یک مورد باشد، RAS سرور به چندین خط تلفن و مودم احتیاج خواهد داشت که باز هم مسأله هزینه مطرح می گردد. (مطالب مربوط به توضیحات RRAS در ادامه همین مطالب آمده است.)
اما با ارتباط VPN مشکلات مذکور به‌طور کامل حل می‌شود و کاربر با اتصال به ISP محلی به اینترنت متصل شده و VPN بین کامپیوتر کاربر و سرور سازمان از طریق اینترنت ایجاد می‌گردد. ارتباط مذکور می تواند از طریق خط DialUpو یا خط اختصاصی مانند Leased Line برقرار شود.

به‌هر حال اکنون مسأله این نیست که طریقه استفاده از VPN چیست، بلکه مسأله این است که کدامیک از تکنولوژی‌های VPN باید مورد استفاده قرار گیرند. پنج نوع پروتکل در VPN مورد استفاده قرار می گیرد که هرکدام مزایا و معایبی دارند . در این مقاله ما قصد داریم در مورد هرکدام  از این پروتکل‌ها بحث کرده و آنها را مقایسه کنیم . البته نتیجه گیری نهایی به هدف شما در استفاده از VPN 
بستگی دارد.

شامل 34 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله پنج نوع پروتکل در VPN
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد