فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی ساختار سرمایه و منابع تأمین مالی بانک ملت و راههای بهینه کردن آن

اختصاصی از فایل هلپ بررسی ساختار سرمایه و منابع تأمین مالی بانک ملت و راههای بهینه کردن آن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی ساختار سرمایه و منابع تأمین مالی بانک ملت و راههای بهینه کردن آن


بررسی ساختار سرمایه و منابع تأمین مالی بانک ملت و راههای بهینه کردن آن

 

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات62

 

- روش تحقیق:
روش اجرای تحقیق در واقع مجموعه فعالیتهایی است که به کمک آنها تعیین می کنیم ، که اطلاعات مورد نظر را از کجا و چگونه و با چه ابزاری جمع آوری کنیم.
در این پژوهش از روشهای تحقیق تحلیلی ، آمار توصیفی ونرخ روند استفاده شده است. بدین معنی که برای جمع آوری اطلاعات مربوط به ادبیات موضوع از روش کتابخانه ای و همچنین در بخش دیگر پژوهش به منظور تعیین هزینه تامین منابع مالی بانک و بهینه کردن ترکیب ساختار سرمایه ، از روش تحلیلی استفاده شده که در این بخش ارتباط بین ساختار سرمایه و هزینه سرمایه مورد بررسی قرار می گیرد.
ضمنا" برای سنجش هزینه سرمایه بانک برای هریک از سالهای مختلف از روش میانگین موزون هزینه سرمایه استفاده شده و درنهایت بجهت ترسیم تغییرات هزینه سرمایه در طی سالهای 72 الی 81 و همچنین مقایسه تغییرات هریک از اقلام ساختار سرمایه در طی این سالها از روش مقایسه روند کمک گرفته ایم .

2- روش جمع آوری اطلاعات:
الف) روش کتابخانه ای: در این پژوهش برای جمع آوری اطلاعات مربوط به ادبیات موضوع و پیشینه تحقیق از کتابها، پایان نامه ها، مقالات و پایگاههای اطلاعاتی استفاده می‌شود .
ب) مراجعه به اسناد و مدارک: اطلاعات مالی مورد نیاز از صورتهای مالی مانند ترازنامه ، صورت سود/ زیان استخراج شده است.

 

3- ابزارهای پژوهش :
الف -صورتهای مالی
برای استخراج اطلاعات راجع به میزان اقلام ساختار سرمایه بانک ملت شامل بدهی ها
( انواع سپرده های دیداری و مدت دار و سایر بدهی ها ) و حقوق صاحبان سهام
( سرمایه و سود/ زیان انباشته ) می‌بایست صورتهای مالی بانک ملی را مورد بررسی قرار می دادیم و اطلاعات مورد نیاز راجع به هریک از متغیر ها را از آنها استخراج می نمویدم.
بدست آوردن اطلاعات از صورتهای مالی یکی از مشکلات انجام تحقیق بود که با تلاش زیاد اطلاعات مورد نیاز با توجه به قلمرو زمانی تحقیق از سال 72الی 81 استخراج گردید.

4- توصیف متغیرها:
متغیر وابسته : در این پژوهش ساختار سرمایه بانک ملت به عنوان متغیر وابسته مورد بررسی قرار گرفته است .
متغیر مستقل : هزینه سرمایه به عنوان متغیر مستقل در نظر گرفته شده که بر متغیر وابسته یعنی ساختار سرمایه تاثیر گذار است .

5- جامعه آماری:
جامعه آماری " عبارت است از همه عضوهای واقعی یا فرضی که علاقمند هستیم یافته های پژو هش را به آنها تعمیم دهیم" . یا به عبارت دیگر، جامعه آماری عبارت است از:
" مقداری از عناصر مطلوب مورد نظر که حداقل دارای یک صفت مشخص باشند" .
جامعه آماری این پژوهش بانک ملت است. بد ین گونه که اطلاعات مالی کل بانک جمع آوری و نتایج حاصل از پژوهش به کل بانک تعمیم می یابد .

6- روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات :
در این پژوهش برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از روش آماری ذیل استفاده می شود .
الف -آمار توصیفی
برای سنجش هزینه سرمایه بانک برای هر یک از سالهای مختلف از روش میانگین موزون هزینه سرمایه ( WACC ) شده است . بدین ترتیب که پس از محاسبه هزینه
هر یک از اقلام سرمایه بطور جداگانه ، میزان کل هزینه سرمایه بانک با استفاده از اوزان هر یک از اقلام سرمایه (مقادیر وجوه آن منابع) مورد اندازه گیری قرار می گیرد.
ب -مقایسه روند
روند عبارت است از تغییرات درازمدت در میانگین سری زمانی ، بعبارت دیگر سیر طبیعی سری زمانی را در درازمدت" روند" گویند . از این روش برای ترسیم تغییرات هزینه سرمایه در سالهای 72تا 81 و همچنین مقایسه تغییرات هر یک از اقلام ساختار سرمایه طی این سالها استفاده می شود.


دانلود با لینک مستقیم


بررسی ساختار سرمایه و منابع تأمین مالی بانک ملت و راههای بهینه کردن آن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد