فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تاثیر ارتباطات نام تجاری و کیفیت خدمات از طریق اعتماد به نام تجاری در ایجاد وفاداری نام تجاری (کلیه مشتریان بیمه ایران استان گی

اختصاصی از فایل هلپ تاثیر ارتباطات نام تجاری و کیفیت خدمات از طریق اعتماد به نام تجاری در ایجاد وفاداری نام تجاری (کلیه مشتریان بیمه ایران استان گیلان) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تاثیر ارتباطات نام تجاری و کیفیت خدمات از طریق اعتماد به نام تجاری در ایجاد وفاداری نام تجاری (کلیه مشتریان بیمه ایران استان گیلان)


تاثیر ارتباطات نام تجاری و کیفیت خدمات از طریق اعتماد به نام تجاری در ایجاد وفاداری نام تجاری (کلیه مشتریان بیمه ایران استان گیلان)

تاثیر ارتباطات نام تجاری و کیفیت خدمات از طریق اعتماد به نام تجاری در ایجاد وفاداری نام تجاری (مطالعه موردی: کلیه مشتریان بیمه ایران استان گیلان)

179 صفحه

چکیده:

در این پژوهش هدف کلی توسعه وپایداری صنعت بیمه می‌باشد که برای رسیدن به این هدف باید به جذب، حفظ و وفاداری بیمه‌گذاران بپردازیم. با افزایش رقابت بین شرکت‌های بیمه در زمینه به دست آوردن سهم بیشتری از بازار، مدیران این شرکت‌ها ناگزیر به دنبال راه‌هایی برای کسب اعتماد مشتریانشان هستند که منجر به وفاداری آنان ‌می‌شود. در این میان دو عامل ارتباطات و کیفیت خدمات نقش بسیار مهمی‌در ایجاد اعتماد به نام تجاری بیمه دارند. این تحقیق به دنبال بررسی تاثیر ارتباطات نام تجاری وکیفیت خدمات از طریق اعتماد به نام تجاری در ایجاد وفاداری نام تجاری در نمایندگی‌های شرکت بیمه ایران استان گیلان بر اساس مدل کمال زهیر و همکاران می‌باشد. همچنین جامعه آماری کلیه مشتریان شعب و نمایندگی‌های بیمه ایران استان گیلان بوده که حجم نمونه مطالعه با استفاده از جدول کرجسی و مورگان، به تعداد 384 نفر در نظر گرفته شد و با روش نمونه‌گیری خوشه‌ای چند مرحله‌ای اقدام به نمونه گیری گردید، ابزار سنجش و اندازه‌گیری در تحقیق حاضر پرسشنامه استاندرد کمال زهیر و همکاران می‌باشد و جهت بررسی پایانی پرسشنامه از آزمون آلفای کرانباخ استفاده شد. تاثیر فرضیه‌های تحقیق از طریق مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار pls این سنجیده شده وسپس تحلیل مسیر انجام شده است. این یافته ها نشان می‌دهد که برداشت از ارتباطات نام تجاری و کیفیت خدمات را می‌توان در سوابق اعتماد به نام تجاری مشاهده کرد، که به نوبه خود تحت تاثیر وفاداری به نام تجاری قرار دارد.

واژگان کلیدی: ارتباطات نام تجاری، کیفیت خدمات، اعتماد نام تجاری، وفاداری نام تجاری


دانلود با لینک مستقیم


تاثیر ارتباطات نام تجاری و کیفیت خدمات از طریق اعتماد به نام تجاری در ایجاد وفاداری نام تجاری (کلیه مشتریان بیمه ایران استان گیلان)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد