فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کاملترین منابع پژوهشی معماری کامپیوتر و بررسی انواع معماری تولید نرم افزار

اختصاصی از فایل هلپ کاملترین منابع پژوهشی معماری کامپیوتر و بررسی انواع معماری تولید نرم افزار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کاملترین منابع پژوهشی معماری کامپیوتر و بررسی انواع معماری تولید نرم افزار


کاملترین منابع پژوهشی معماری کامپیوتر و بررسی انواع معماری تولید نرم افزار

منابع پژوهشی معماری کامپیوترو بررسی انواع معماری تولید نرم افزار

به همراه منابع اصلی و فارسی

بیش از 140 صفحه دکیومنت با فرمت ورد

 به هراه اسلاید ارایه

 

انواع معماری تولید نرم افزار

مقدمه
از بدو مطرح شدن نرم افزار تاکنون ، معماری های متفاوتی بمنطور طراحی و پیاده سازی ارائه شده است. معماری های فوق از یکطرف برخاسته از امکانات و ماهیت سخت افزار ها در زمان خود و از طرف دیگر نمایانگر نوع و نگرش انتظارات طرح شده توسط کاربران است. بخاطر داشته باشیم که نرم افزار دارای ماهیتی پویا بوده و در هر زمان می بایست خود را با خیل عظیم نیازها و انتظارات جدید کاربران تطبیق نماید. چراکه نرم افزار عصاره خواسته های انسانی بمنظور بالفعل شدن بر روی بستر سخت افزار در گذر زمان است . بدیهی است از گذشته تاکنون، هم طیف خواسته های انسانی تغییر کرده و خواهد کرد و هم سخت افزارها دچار تغییر و تحول گسترده ای بوده و خواهند بود. در این راستا لازم است نرم افزار نیز با رعایت کامل اصل انعطاف پذیزی، پذیرای تمامی تحولات از گذشته تاکنون بوده و بتواند در هر زمان رسالت خود را بخوبی انجام دهد. بر همین اساس از گذشته تاکنون معماری های متفاوتی بمنظور طراحی و پیاده سازی نرم افزار ارائه شده است. هر معماری دارای شاخص ها و ویژگی های منحصر بفرد خود بوده و نرم افزارهائی که با اتکاء بر هر یک از معماری های فوق پیاده سازی می گردنند، خصایص خود را از معماری بکارگرفته شده به ارث خواهند برد. در این بخش به رفتارشناسی هر یک از معمارهای ذیل پرداخته تا از این طریق زمینه های لازم بمنظور شناخت معماری بکارگرفته شده در برنامه های تحت وب فراهم گردد.

معماری MainFrame

معماری File Server

معماری سرویس گیرنده / سرویس دهنده

معماری Two-Tier

معماری Three-Tier

معماری MainFrame


ویژگی:
- معماری فوق در دهه های ۱٩٦۰ الی ۱٩۷۰ مورد توجه و استفاده جدی قرار داشت .
- کامپیوتر اصلی ( Host) مسئولیت انجام تمامی پردازش ها را برعهده دارد.
- کاربران با استفاده از ترمینال ها ، قادر به ایجاد ارتباط با سیستم اصلی (host) می باشند.
- ترمینال ها هوشمند نبوده و صرفا" به یک صفحه کلید و نمایشگر محدود می باشند.
- فشردن کلیدهای صفحه کلید ، تنها چیزی است که ارتباط بین کاربران(ترمینال ها ) و سیستم اصلی را معنی خواهد کرد.
- داده ها و منطق برنامه بر روی یک سیستم (Host) یکسان ذخیره می گردنند.

مزایا:
- امنیت در این نوع معماری بسیار بالا است.
- با توجه به تمرکز داده ها و منطق ، مدیریت متمرکز و اعمال آن آسان خواهد بود.

معایب:
- هزینه تهیه، اجاره و پشتیبانی این نوع سیستمها بسیار بالا است.
- برنامه ( منطق ) بهمراه داده های مربوطه در یک محل مستقر و از یک محیط پردازش یکسان استفاده می کنند.
- اغلب برنامه های نوشته شده بر اساس معماری فوق محیط های رابط کاربر گرافیکی را حمایت نمی نمایند


دانلود با لینک مستقیم


کاملترین منابع پژوهشی معماری کامپیوتر و بررسی انواع معماری تولید نرم افزار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد