فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش کاراموزی بهداری شهرستان ابهر برای رشته حسابداری

اختصاصی از فایل هلپ گزارش کاراموزی بهداری شهرستان ابهر برای رشته حسابداری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کاراموزی بهداری شهرستان ابهر برای رشته حسابداری  با فرمت ورد 39 صفحه

بخشی از فهرست گزارش :

شبکه بهداشت ابهر :

درآمدها

حقوق و مزایای کارکنان بیمارستان و شبکه : 

صدور اسناد و حسابداری :

ثبت اسناد درآمد :

ثبت دفتر کل

ثبت دفتر معین

تنظیم دفاتر قانونی  ( روزنامه کل )

دارایی ها : داراییها بر دو نوعند :

امور مالی

رئیس حسابداری

رئیس انبارها

فرم ترازنامه (بیلان) آخر دوره

امور اداری

تشریح فهرست های امور اداری

رئیسی کارگزینی

روابط عمومی

تشریح قسمت امور مالی

چارت سازمانی و وظایف شغلها

قسمت صدور سند :

برگ مرخصی استحقاقی

سند حسابداری

برگه حواله یا ( صدور ) انبار                              

برگ رسید یا ( قبض ) انبار

: برگ خروج کالا                                     

فرم تراز آزمایش ماهیانه

فرم تراز آزمایش 4 ستونه

برگ ماموریت خودرو

 برگ دستور خرید

فرم تسویه حساب

بهداشت و درمان

تاریخچه

نشانگرهاى بهداشتى

ویژگىهاى نشانگرها:

فلسفه های خدمات بهداشتی

مراقبتهاى بهداشتى

سطوح مراقبتهاى بهداشتى

 

بخشی از متن :

شبکه بهداشت ابهر :

به شبکه بهداری ابهر که جهت کار آموزی اعزام گردیدم قسمت امور اداری و مالی را انتخاب کرده و جهت فراگیری امور مالی و اداری فعالیت خود را آغاز کردم و یافته هایی که از این امور بدست آوردم به قرار ذیل می باشد :

1- هزینه ها : گرفتن فیشهای مربوطه واریز به حسابهای شبکه از بانک ها وتفکیک نمودن آنها به حسابهای مربوطه به طور روزانه و ثبت آنها در دفتر معین حسابهای بانکی و در آخر هر ماه گرفتن صورت حسابهای بانکی از بانک مربوطه و بررسی کردن مبالغ صورتحساب با دفتر معینبانکها و در آوردن صورت مغایرت بانکی و گزارش آن به پیوست تراز نامه به مسئولین .

  2- اخذ فاکتورهای خرید از قسمت کارپردازی و چک کردن آنها از حیث مبالغ ریز فاکتورها و جمع فاکتور. سپس تفکیک فاکتورهای هزینه به سرفصلهای هزینه ها و ثبت آنها در دفتر معین در سر فصلهای مربوطه بطور روزانه و همچنین به تایید رساندن آنها توسط مسئول حسابداری . البته این قسمت که هزینه یابی و تفکیک هزینه ها می باشد با اطلاعات گرفتن از مسئولین پس از مدتی توانستم خودم هزینه ها را تشخیص داده و در سر فصلهای خود ثبت نمایم و تراز آنها را بطور ماهیانه به صورت حسابداری دوبل تنظیم و پس از جمع و موازنه تراز آنرا به مسئولین تقدیم نمایم .

3- تنظیم اسناد هزینه ها : پس از گرفتن مدارک مربوطه یعنی برگ درخواست خرید که پس از تصویب و تایید مسئول قسمت و امور مالی جهت انجام خرید اقلام می گردد . دوم برگ رسید انبار که توسط انبار دار که پس از دریافت جنس صادر و امضاء می گردد و این خریدها توسط تنخواه مامور خرید و با چک شبکه مبالغ آنها پرداخت می گردد .

4-  تنخواه گردان : تنخواه وجهی است که مامورین خرید آنرا از شسبکه گرفته و از آن محل خریدها راانجام می دهند . در صدور اسناد حسابداری قسمت بدهکاری مربوطه به هزینه ها ودر مقابل آن تنخواه گردان و یا بانک بستانکار می گردد و در آخر تیرماه که تنخواه اخذ شده توسط مامور خرید در طی همان ماه به حساب بدهکاری تنخواه دار دار گذاشته شده و در مقابل خریدهایی که توسط تنخواه انجام گرفته به بستانکاری تنخواه گذاشته می شود(یعنی بدین طریق اسناد مربوطه تنظیم و پس از تایید در دفتر معین سر فصل تنخواه گردان ثبت می گردد . )

درآمدها


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کاراموزی بهداری شهرستان ابهر برای رشته حسابداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد