فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق راهنمایی برای مبتدیان در جهت آغاز تجارتی با در آمد در اینترنت

اختصاصی از فایل هلپ دانلود تحقیق راهنمایی برای مبتدیان در جهت آغاز تجارتی با در آمد در اینترنت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق راهنمایی برای مبتدیان در جهت آغاز تجارتی با در آمد در اینترنت


دانلود تحقیق راهنمایی برای مبتدیان در جهت آغاز تجارتی با در آمد در اینترنت

این نسخه ی pdf  برا ی کار بران mac  طراحی شده و در جهت لود شدن به حد کمال رسیده است . اگر شما یک کاربر  windows 95/ 98/200/nt  هستید ، لطفا نسخه ی PC   را دانلود کنید که شامل ، بخش شنیداری ، نقشه ها ، یک بازی کارتی و چیز های دیگر می باشد . همه ی این نسخه های این مقاله ی رایگان ممکن است به شکل رایگان از طریق اینترنت یا ایمیل منتشر شود.

معرفی :

خوب ، چرا این نوشتار منتشر شد ؟

سوال بسیار عادلانه ای است . جواب به کوتاه ترین شکل ممکن اینست که…

در سال 1996 ، نویسنده ی این نوشتار ( من برای اینکه شما را متقاعد کنم که این نوشتار با هدف تبلیغاتی نوشته نشده است گمنام خواهم ماند) شانس من را در یک تجارت اینترنتی آزمایش کرد . آنچه من به آن رسیدم کمی آزار دهنده و هم زمان ، هیجان انگیز بود.

دنیای اینترنت ظاهرا تا خرخره از آدم های حقه باز و اهل دوز و کلک پر بود ، تعداد ایمیل های بی ارزش  که من دریافت می کردم روز به روز زیاد می شدند  واین افراد دنبال پول در آوردن بودند .

نتیجتا من چه کاری انجام دادم ؟ من هم با سر به داخل پریدم. اما این کار را کمی متفاوت تر انجام دادم. این داستان بلند را به این شکل کوتاه می کنم که، در آن سال شغل از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر خود را رها می کردم.معدن طلای اینترنتی ، آنطور که خیلی ها می گویند، در راه بود. چند سال بعدی دانش و در آمدی به مراتب فراتر از نهایت انتظارات من برایم به همراه داشت .

این نوشتار کاملا رایگان فقط اشاره ای برای دادن کمی زمینه ی قبلی است . آن فقط برای افرادی منتشر شده است که در شرایط سختی که من چند سال پیش بودم ، به سر می برند – که همانا گرفتار شدن در یک شغل پر از ترس و اظطراب و گذران زندگی با حقوق ماهانه این ماه تا ماه بعد بود .

آیا شما همان آدم گرفتار هستید ؟

اگر این طور است ، شما بهترین زمان را برای جستجوی راه های دیگر انتخاب کرده اید. انفجار جمعیت کاربران اینترنتی در اواخر دهه ی 1990 باعث پیدایش افراد جدیدی که شغل ها و تجارت های جدیدی را آغاز می کنند ، در مقایسه با هر رخداد دیگر در تاریخ ، شده است. اکنون تقریبا برای همه امکان دارد که قدم پیش گذاشته و پول زیاد را به دست آورند.

من چطور می توانم چنین ادعای بزرگی بکنم؟ خیلی ساده است من این کار را کرده ام من یک تلفنچی بودم که با حقوق از این ماه تا آن ماه زندگی می کردم. اکنون من در رفاه خانه ی متعلق به خودم ، تحت شرایط خودم کار می کنم . بهترین قسمت این است که ،‌این کار را با مقدار کمی پول آغاز انجام دادم. این زیبایی اینترنت است . شما می توانید با پول بسیار کمی  شروع کنید و ظرف مدت چند ماه به سودی حیرت انگیز برسید – اگر بدانید که دارید چه کاری انجام می دهید.

این خوب نخواهد بود که روزی در دفتر کار رئیس خودم قدم بزنم و تشریح کنید که چطور واقعا نیازی دیگر به این شغل ندارید؟ در حالیکه این برای افراد یک رویای دست نیافتنی است ، برای خیلی از افرادی که شما فکرش را هم نمی کنید یک واقعیت می شود.

اما بگذارید که یک چیز را همین جا و اکنون روسن کنم. من تصمیم ندارم که عده ای احمقانه برای رسیدن از لباسهای کهنه به ثروت قصه های شاه و پریان بدهم . به شما هم این توصیه را نمی کنم فردا صبح به سراغ رئیس خود بروید و حرف هایی که زده شد به او بگوئید . من می خواهم به شما بگویم که…

انگیزه و تمایلی که شما را برای دانلود کردن این نوشتار رایگان وسوسه کرد ، به همراه اطلاعاتی که قرار است کشف کنید ، نهایتا شما را به استقلال مالی خواهد رساند . اگر می خواهید از هر فردی که از نظر مالی مستقل است بپرسید(واقعا از نظر مالی مستقل) و همه روی یک چیز توافق دارند. شما با کارکردن برای دیگران پول دار نخواهید شد.

پس بون سر وصدا بیشتر ، بیاید آنطور که آنها می گویند آغاز کنیم . یا مناسب تر با اهداف خود ، بیایید کار را در خانه آغاز کنیم .اطلاعات زیر به شکلی طراحی شده است که به شما در فرآیند برپایی یک تجارت موفق اینترتی به ساده ترین شکل ممکن کمک خواهد کرد .

شامل 52 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق راهنمایی برای مبتدیان در جهت آغاز تجارتی با در آمد در اینترنت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد