فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت معرفی شبه شیشه ها در فرآیندهای ساختمانی

اختصاصی از فایل هلپ دانلود پاورپوینت معرفی شبه شیشه ها در فرآیندهای ساختمانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت معرفی شبه شیشه ها در فرآیندهای ساختمانی


دانلود پاورپوینت معرفی شبه شیشه ها در فرآیندهای ساختمانی

 با توجه به ضرورت استفاده از تکنولوژی روز و استفاده بهینه از آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی در ساخت و سازهای شهری ،‌ شرکت " سایه ساز ایمن " ( با مسئولیت محدود ) در سال 1374 تأسیس گردید . این شرکت با هدف عرضه محصولات نوین و کارآمد به صنعت ساختمان و صنایع وابسته ،‌ تشکیل شد و در اولین قدم ورق های شفاف و ایمن " پلی کربنات لکسان ( Lexan polycarbonate sheets ) " را به بازار ارائه نمود . پس از کسب تجربه موفق در زمینه عرضه ورق های لکسان و همچنین ارائه تمامی خدمات مربوط به آن ،‌" سایه ساز ایمن " به بررسی یکی دیگر از پیشرفته ترین محصولات ساختمانی به نام " ویندوفیلم( Window film ) " پرداخت و امروزه " ویندوفیلم لومر ( LLumar window film ) " را در ایران ارائه می نماید . به دلیل وسعت و پیچیدگی اطلاعات فنی مربوط به محصولات مذکور ، " سایه ساز ایمن " از بدو تأسیس از متخصصین رشته های مختلف علمی بهره گرفت تا هر چه بهتر خواص این محصولات را به مجامع صنعتی و علمی معرفی نماید . همچنین با توجه به ضرورت رعایت اصول استاندارد برای بکارگیری این محصولات ، این شرکت با استفاده از تیم فنی کار آزموده ، موجبات اجرای پروژه های متعددی را فراهم آورد . اکنون " سایه ساز ایمن " در آستانه معرفی محصولاتی همچون " ورق پلی کربنات پلی یو ( Polyu polycarbonate sheets ) " و " ورق های پلکسی گلاس ( Plexiglas sheets ) " به بازار ایران می باشد و امیدوار است با عرضه مطلوب محصولات خود تأثیری شایسته بر ارتقاء کیفیت پروژه های داخلی داشته باشد .    

 

معرفی انواع شیشه ها
شیشه ها با توجه به روش تولید و کاربردشان بسیار متنوع می باشند . به منظور زمینه سازی کامل برای معرفی پوششهای ایمنی و با لحاظ اینکه در بخش های بعدی به کاربرد و خواص انواع شیشه ها در آزمایش های مختلف اشاره خواهیم کرد ، در این قسمت به معرفی مختصر انواع مهم شیشه و خواص آنها پرداخته می شود .

 

شیشه تنش زدوده یا عادی ،AG ) Annealed Glass )
این نوع به علت ارزان بودن رایج ترین نوع شیشه می باشد . قابل برش است اما مقاومت خوبی ندارد . هنگام شکست به قطعات بزرگ با لبه بسیار تیز و خطرناک می شکند . می تواند با کیفیت پائین موجدار یا درصدی Float ( بدون موج ) یا کاملاً Float باشد . شیشه عادی به علت ایمنی بسیار پائین به هیچ وجه برای پنجره های حساس و پنجره های افقی و نورگیر توصیه نمی شود .

 

شیشه تقویت شده بوسیله حرارت HTG ) Heat Treated )
روی این شیشه عملیات حرارتی ساده ای انجام شده و در نتیجه مقاومت آن نسبت به شیشه عادی بیشتر است . اما بعد از انجام عملیات حرارتی دیگر قابل برش نمی باشد . شیشه تقویت شده بوسیله حرارت گرچه نسبت به شیشه عادی مقاومتر است ، اما هنگام شکست بازهم به قطعات بزرگ با لبه های تیز می شکند . این نوع به عنوان شیشه ایمنی محسوب نمی شود . در ایران نیز رواج کمی دارد .

 

 شامل 39 اسلاید powerpoint

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت معرفی شبه شیشه ها در فرآیندهای ساختمانی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد