فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پروژه طراحی سایت فروشگاه آنلاین

اختصاصی از فایل هلپ دانلود پروژه طراحی سایت فروشگاه آنلاین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه طراحی سایت فروشگاه آنلاین


دانلود پروژه طراحی سایت فروشگاه آنلاین

برای جستجو اجناس که از 2 طریق یعنی در 2 صفحه خرید و جستجو میتوان از دسته محصول استفاده نمود به شکلی که تنها دسته را وارد نموده تا تمامی محصولات متعلق به آن دسته نمایش داده شود البته میتوان دسته را به همراه نام محصول استفاده نمود که در این صورت اگر این نام محصول در این دسته موجود باشد نمایش داده خواهد شد.

تمامی دسته پس از ثبت در 2 صفحه خرید و جستجو بصورت comboBox در داخل یک لیست آبشاری نمایش داده میشود که میتوان هر کدام از دسته های مورد نیاز را انتخاب نمود.

در صفحه ورود دسته شما میتوانید یک دسته جدید به دسته های قبلی اضافه کنید و یا دسته های قبلی را نیز پاک کنید.

که دقیقا پس از ثبت دسته جدید اطلاعات آن در زیر قسمت ورود اطلاعات که البته این قسمت از ابتدا اگر از قبلا دسته ای وارد شده باشد, میتوان مشاهده نمود.

 

لینک 4 جستجوی محصولات:

در این صفحه میتوان چند عمل را انجام داد اما قبل از اینکه بخواهیم وارد صفحه جستجو بشویم همانند صفحات قبلی (خرید,ورود دسته جدید , ورود محصول جدید) وارد صفحه ورود نام کاربری و رمز عبور میشویم که در اینجا میبایستی نام کاربری و رمز عبور مدیر سایت را وارد نمود چون تنها مدیر میبایستی بتواند اجناس را حذف و یا ویرایش کند, که به صورت defult پیش فرض نام کاربری behnam و رمز عبور 123 میباشد که پس از ورود این 2 مورد و زدن دکمه ارسال وارد صفحه جستجو میشویم که در اینجا یک قسمت ورود اطلاعات وجود دارد که شامل یک قسمت برای ورود نام محصول و یک قسمت دیگر برای انتخاب دسته که در اینجا میتوان تنها دسته را وارد نمود تا تمامی اجناس که در این دسته هستند نمایش داده شوند و میتوان نام را نیز وارد نمود تا محصول با نام و دسته مورد نظر را جستجو کرده در صورت وجود نمایش داد.

پس از نمایش محصولات در کنار هریک از محصولات دو دکمه ویرایش و حذف وجود دارد که میتوان با زدن دکمه حذف مخصوص محصول مورد نظر آن را حذف نمود و نیز میتوان با زدن دکمه ویرایش تغییرات انجام شده را بر روی آن دکورد اعمال نمود.

لینک 5 ثبت نام در سایت:

در این صفحه میتوان یک کاربر جدید را regester ایجاد نمود. در این صفحه تمامی فیلد ها الزاما بایستی پر شود و برای بعضی فیلد ها نیز قواعدی برای پر کردنشان وجود دارد.

فیلد ها :

1_نام کاربری

1_نام

2_نام خانوادگی

3_ایمیل

4_تلفن

5_آدرس

در ورود ایمیل بایستی دقت نمود ایمیل درست وارد شده باشد یعنی قابل قبول باشد.

نام کاربری نیز نبایستی قبلا وارد شده باشد.

شامل 50 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه طراحی سایت فروشگاه آنلاین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد