فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت جامع و کامل درباره مطالعه و طراحی نحوه استقرار کارکنان و مبلمان اداری

اختصاصی از فایل هلپ پاورپوینت جامع و کامل درباره مطالعه و طراحی نحوه استقرار کارکنان و مبلمان اداری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت جامع و کامل درباره مطالعه و طراحی نحوه استقرار کارکنان و مبلمان اداری


پاورپوینت جامع و کامل درباره مطالعه و طراحی نحوه استقرار کارکنان و مبلمان اداری

فرمت فایل : power point  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلاید  : 65 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 اهمیت فضای اداری:

• فضای اداری و نحوه استقرار کارکنان یکی از عوامل اساسی در کارآیی، تسریع در فرایندکار  و کاهش نارضایتی کارکنان می باشد.
• با توجه به اهمیت موضوع، در قانون برنامه سوم و چهارم توسعه جمهوری اسلامی ایران، بهره برداری مطلوب از فضا و ساختمانهای اداری دستگاههای دولتی مورد تاکید قرار گرفته و متعاقب آن در سال 1379 و 1383 ضوابط و استانداردهای فضای اداری با تصویب شورای عالی اداری به کلیه دستگاههای اجرایی کشور ابلاغ گردید.
 
 
 

مهمترین مولفه ها در طراحی، تخصیص و استقرار افراد و واحدها در فضای اداری موارد زیر می باشند:

1- رعایت استاندارد فضای تخصیص یافته به شاغلین با توجه به سبد ملزومات شغلی مورد نیاز

2- توجه به فرایند انجام کار (تسهیل در گردش کار) که موجب کاهش هزینه های اداری میگردد.

3- ارگونومی (نور، تهویه، صدا و ..)

 

 

شرایط فیزیکی محیط کار :

توجه به شرایط فیزیکی محیط کار، یکی از عوامل مؤثر در ایجاد روحیه مناسب برای کارکنان در سازمان‌هاو شرکتها می باشد که علاوه بر آنکه بازده کار را افزایش می‌دهد و از عوامل نگهدارنده نیروی انسانی محسوب می‌‌گردد.علاوه بر مسائل مربوط به استقرار کارکنان، تجهیزات و مبلمان اداری، عواملی نظیر نور، تهویه و سر و صدا نیز جزئی از شرائط فیزیکی محیط کار بشمار می آیند.


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت جامع و کامل درباره مطالعه و طراحی نحوه استقرار کارکنان و مبلمان اداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد