فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مطالعه تطبیقی حق حیات زن در نظام فقهی اسلام و حقوقی ایران و حقوقی مالزی

اختصاصی از فایل هلپ مطالعه تطبیقی حق حیات زن در نظام فقهی اسلام و حقوقی ایران و حقوقی مالزی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

با سلام مقاله حاظر به بررسی حق حیات زن در نظام فقهی و قانون ایران وقانون مالزی پرداخته است ودر کنفرانس ترکیه اراده گردیده است این مقاله به یافته های جدیدی از حق حیات زن در نظام مالزی رسیده است که مطالعه آن خالی از لطف نیست

حق حیات ازجمله مهم‌ترین حقوق موضوعه برای انسان است که در ادیان الهی و اسناد بین‌المللی معاصر موضوعیت مربوط به خود را داشته است. علاوه بر این، حق حیات ازجمله مهم‌ترین اصول حقوق فطری است و دفاع قانونی از این حق و تأمین زیرساخت‌های امنیتی لازم برای آن از ضروریات اجتماعی تلقی می‌شود. هدف از نوشتار حاضر بررسی حق حیات زن وزنده ماندن وزندگی کردن او در نظام فقهی و حقوقی است. این پژوهش با روش اسنادی کتاب‌خانه‌ای به این نتیجه دست‌یافت که نظام فقهی اسلام حق حیات زن را کامل رعایت نموده است و نظام حقوقی ایران هم که برگرفته از مبانی فقهی است تا حدود بسیاری حق حیات را در مواضع قانونی برای زن اعمال نموده است. اما نظام حقوقی مالزی این حق را در هیچ ماده حقوقی برای زن لحاظ ننموده است و حق حیاتی هم برای زن در نظر نگرفته است.


دانلود با لینک مستقیم


مطالعه تطبیقی حق حیات زن در نظام فقهی اسلام و حقوقی ایران و حقوقی مالزی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد