فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

انگلیسی محاوره ای یک نگرش تعاملی، جمعی، و فکورانه و توسعه مهارتهای مباحثه ای در کلاس درس ESL

اختصاصی از فایل هلپ انگلیسی محاوره ای یک نگرش تعاملی، جمعی، و فکورانه و توسعه مهارتهای مباحثه ای در کلاس درس ESL دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

انگلیسی محاوره ای یک نگرش تعاملی، جمعی، و فکورانه و توسعه مهارتهای مباحثه ای در کلاس درس ESL


انگلیسی محاوره ای یک نگرش تعاملی، جمعی، و فکورانه و توسعه مهارتهای مباحثه ای در کلاس درس ESL

دانلود انگلیسی محاوره ای یک نگرش تعاملی، جمعی، و فکورانه و توسعه مهارتهای مباحثه ای در کلاس درس ESL
انگلیسی محاوره ای: یک نگرش تعاملی، جمعی، و فکورانه

توسعه مهارتهای مباحثه ای در کلاس درس ESL

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:45

فهرست مطالب

  • مقدمه. 4
  • روش ها: 6
  • «آزمایش شنونده ها» 6
  • شیوه انجام کار. 7
  • «در خصوص برنامه» 7
  • «ارزیابی برنامه» 8
  • تجزیه و تحلیل. 9
  • «ارزیابی پیوسته تمرینات ضبط شده» 9
  • «امتیازدهی تحلیلی در خصوص تست اولیه و تست نهایی» 9
  • «شرح حال فردی» 9
  • دو حوزة محاوره ای مورد بررسی قرار گرفتند: 10
  • بحث.. 11
  • «هفت دانش آموز» 11
  • کل برنامه. 17
  • «اظهار نظر در مورد عملکرد خود و همکلاسی ها»: 18
  • نتایج: 18
  • پیوست A. 19
  • پیوست B. 20
  • قسمت I: طبقه بندی مهارت در انگلیسی محاوره ای.. 20
  • قسمت 2: فهرست مهارت های مکالمه. 22
  • لهجه. 22
  • «گرامر» 23
  • «واژگان» 23
  • «فصاحت» 24
  • «درک مطلب» 25
  • فصل 20. 26
  • توسعه مهارتهای مباحثه ای در کلاس درس ESL. 26
  • مقدمه. 26
  • «توسعه آزادی عمل دانش آموز» 27
  • «انتخاب موضوع برای بحث» 28
  • «یک نگرش اکتشافی» 29
  • «انجام یک بحث کلاسی» 29
  • «پیش بحث» 30
  • شکل دهی گروهها 30
  • «شناسایی و سازمان دهی موضوع» 31
  • بحث.. 32
  • مشاهده و ارزیابی همکلاسان. 32
  • «نگهداری دفاتر روزانه عملکردها» 35
  • برآورد. 36
  • «پس-بحث» 36
  • «نتیجه گیری» 38

مقدمه

مکالمات، متمایل به سوی شنونده یا شخص می باشند. همچون دیگر امور محاوره ای، یک مکالمه، سخنگو را مستلزم به «مواجهه با محدودیت های زمانی و فشارهای اجتماعی تعامل رودررو» می نماید. یک مکالمه، یک رویداد حقیقتاً ارتباطی است که «مبادله ای پویا است که در آن، توانش زبانی بایستی خود را با مجموع درون داد اطلاعاتی – هم زبانی و هم پیرا زبانی – مطابقت دهند».

مکالمات، «با احوالپرسی ها شروع می شوند و از طریق حرکات منظم گوناگون، پیش می روند: نقش های گوینده و شنونده، درک می شوند، موضوعات عرضه می گردند، حقوق افراد برای حرف زدن، انگاشته می شوند، موضوعات جدید، مطرح می گردند، و در زمان مناسب، مکالمه به شیوه ای مناسب، خاتمه می یابد» و به بیان مختصر، گوینده و شنونده بایستی ابتکار عمل را به دست بگیرند، سؤال کنند، و یا مخالفت را در مکالمه، ابزار دارند؛ اعمالی که همگی شان مستلزم تسلط بر ویژگیهایی زبانی خاص بوده و می توانند «یادگرفته شوند». طبقه بندی مکالمة گزارش شده در اینجا، بر مبنای فرضیة قابلیت یادگیری می باشد.

طبق نظر محققان، کلاسهای تدریس مکالمه سنتی در هنگ کنگ، بواسطهء ویژگیهای زیر، شناخته می شوند:

1. درون داد: تمرکزی بر جنبه های رسمی زبان وجود دارد، و نسبت به فرآیندهای تعامل محاوره ای – ازجمله جنبه های گروهی تعامل محاوره ای، و مبحث مفاهیم و پیام های محاوره ای، توجه کافی مبذول نمی گردد. درون داد کلاس، معمولاً توسط معلم فراهم می گردد.

 

برچسب پروژه:
٬ انگلیسی محاوره ای: یک نگرش تعاملی، جمعی، و فکورانه, توسعه مهارتهای مباحثه ای در کلاس درس ESL


دانلود با لینک مستقیم


انگلیسی محاوره ای یک نگرش تعاملی، جمعی، و فکورانه و توسعه مهارتهای مباحثه ای در کلاس درس ESL
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد