فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

آموزش تصویری Samsung Galaxy A500FU EMMC Direct PINOUT با لینک مستقیم

اختصاصی از فایل هلپ آموزش تصویری Samsung Galaxy A500FU EMMC Direct PINOUT با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

آموزش تصویری  Samsung Galaxy A500FU EMMC Direct PINOUT با لینک مستقیم

 

میتوانید فایل آموزشی این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید.


دانلود با لینک مستقیم


آموزش تصویری Samsung Galaxy A500FU EMMC Direct PINOUT با لینک مستقیم

مقاله در مورد قرآن و حرکت منظومه شمسی

اختصاصی از فایل هلپ مقاله در مورد قرآن و حرکت منظومه شمسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله در مورد قرآن و حرکت منظومه شمسی


مقاله در مورد قرآن و حرکت منظومه شمسی

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات: 10

 

دلیل دیگر بر قدرت کامله ما آفتاب است که می رود وحرکت می کند برای قرارگاهی که او رااست یعنی همیشه حرکت می کند تا هنگام انقضای دنیا ویا برای حد معینی که هر شبانه روز دور به آن منتهی می شود وقرائت ائمه (علیهم السلام) است که مستقرلها،به نصب یعنی آفتاب همیشه متحرک است ونیست آنرا سکونی. در کتاب توحید از ابوذر غفاری رحمه الله  نقل کرده که روزی من دست مبارک حضرت رسالت پناه را گرفته پیاده به راهی می رفتیم ونظر بر آفتاب داشتیم تا آنکه غروب کرد،پس من گفتم ای رسول خدا آفتاب به کجا فرود می رود؟ حضرت فرمودند: درآسمان بلند می شود از سمائی به سمائی دیگر تا آنکه به آسمان هفتم در زیرعرش می رسد ودر آنجا سجده می کند وفرشتگانی که موکل برآنند آنها نیز به سجده در می آیند.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله در مورد قرآن و حرکت منظومه شمسی

گزارشات؛ گزارش مشاهده یک جلسه درس

اختصاصی از فایل هلپ گزارشات؛ گزارش مشاهده یک جلسه درس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارشات؛ گزارش مشاهده یک جلسه درس


گزارش مشاهده یک جلسه درس پایه اول راهنمایی

گزارشات؛ گزارش مشاهده یک جلسه درس

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات: 44

 

 

 

 

گزارش 1

گزارش مشاهده یک جلسه درس:

نام مشاهده کننده: ....

موارد مشاهده:

الف: محل:        مدرسه راهنمایی ....      ناحیه 1

پایه: اول راهنمایی        منطقه نیشابور

ب: مشخصات:

1- مشخصات آموزگار و کلاس: A             جنس: مرد

سابقه خدمت رسمی 18 سال                 سابقه تدریس در این پایه 16 سال

مدرک تحصیلی: لیسانس                    رشته تحصیلی: الهیات

2- تعداد دانش آموزان پسر: 25 نفر

**************************************

ج: مشخصات درس:

1- موضوع درس آموزش قرآن                مدت تدریس 90 دقیقه

2- هدف کلی درس: آشنایی با خواندن درست و تلفظ درست قرآن

3- هدفهای جزئی (مرحله ای- رفتاری)

الف- تسلط دانش آموزان بر حفظ و ترجمه آیات

ب- مهارت در روخوانی و صحیح خوانی کلمات قرآنی

ج- استفاده از ترجمه و کاربرد آیات در رفتار فردی و زندگی اجتماعی

د: گزارش تدریس شده:

الف- ارزشیابی تشخیصی:

درس را که در جلسه قبل گفته است یک دور در این جلسه خواندند و بعد درس جدید را شروع کرد.

ب- مهارت شروع: از دانش آموزان می خواهد درس جدید را خودشان بخوانند و هرکجا دانش آموز دچار مشکل می شد خود معلم مشکل را حل می کرد.

ج- مهارت توضیح:

معلم می کوشید تا دانش آموزی که یک لغت قرآنی را اشکال دارد و یا اشتباه می خواند معلم صحیح آن را می خواند تا دانش آموز متوجه اشتباه خود شود و هم با تلفظ درست آن آشنا شود.

د- شیوه های تدریس و فعالیتهای آموزشی به کار گرفته شده در مورد مفاهیم اساسی درس پرسش و پاسخ در درس قرآن و خواستن از


دانلود با لینک مستقیم


گزارشات؛ گزارش مشاهده یک جلسه درس

پروپوزال رشته علوم اجتماعی با عنوان بررسی جامعه شناختی عوامل موثر بر طلاق عاطفی

اختصاصی از فایل هلپ پروپوزال رشته علوم اجتماعی با عنوان بررسی جامعه شناختی عوامل موثر بر طلاق عاطفی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروپوزال رشته علوم اجتماعی با عنوان بررسی جامعه شناختی عوامل موثر بر طلاق عاطفی


پروپوزال رشته علوم اجتماعی با عنوان بررسی جامعه شناختی عوامل موثر بر طلاق عاطفی

 

 

 

 

 

فرمت :word

تعداد صفحات : 25

پروپزوال: بررسی جامعه شناختی عوامل موثر بر طلاق عاطفی

بیان مسأله

اهمیت و ضرورت تحقیق

پیشینه تحقیق

فرضیه ها

اهداف تحقیق

هدف کاربردی

جنبة نوآوری و جدید بودن تحقیق

روش کار

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات

فهرست منابع و مآخذ

 

ازدواج مبنای شکل گیری خانواده و قطب مقابل آن طلاق است که سبب اضمحلال آن می شود . طلاق فروپاشی فردی، خانوادگی و اجتماعی را در پی داشته و برای زنان نسبت به مردان اثرات منفی بیشتری دارد (musai&et al 2011) ، همچنین علاوه بر افراد ، بر پیکره جامعه هزینه های بسیاری را تحمیل می کند .(schramm2006) .

طلاق هم می تواند صورت آشکار و رسمی به خود گیرد که طی آن خانواده فرو می پاشد و هم می تواند صورت پنهان به خود گیرد که در نتیجه آن خانواده صرفا ساختار بیرونی اش حفظ می شود ولی در واقع از درون تهی می باشد ،. در این حالت زوجین بنا به ضرورت و اجبار با همدیگر زندگی می کنند ولی روابط عاطفی سازنده و مناسبی ندارند . طلاق رسمی به معنای طلاق عاطفی است یعنی پیش درآمد طلاق رسمی و قانونی، همیشه طلاق عاطفی است لکن طلاق عاطفی این گونه نبوده و زوایای پنهان و مستتری دارد که بررسی و شناخت آن نیازمند مطالعات فراوان و دقیق می باشد . رشد کمی و کیفی این پدیده در جامعه ایرانی ، به یکی از مسائل اجتماعی جدید تبدیل شده به طوری که امروزه دیگر واژه طلاق قبح گذشته را ندارد و افراد آن را به عنوان  یک انتخاب فردی در نظر می گیرند . ( باستانی و دیگران 1389)

طلاق عاطفی معمولا از شکایت و گله‌گذاری زوج‌ها نسبت به هم شروع می‌شود. انتظاراتی که گفته می‌شود ولی برآورده نمی‌شود درواقع نیازهای دوطرف از یکدیگر تامین نمی‌شود. به نیازها و خواسته‌های دیگری اهمیت داده نمی‌شود طوری که انگار زن و شوهر یکدیگر را می‌بینند ولی صدای هم را نمی‌شنوند و این مرحله آغازین شروع طلاق عاطفی است.در مرحله بعد نزاع زناشویی رخ می‌دهد انتظاراتی که قبلا به آرامی مطرح می‌شد حالا با صدای بلند و داد و بیداد بیان می‌شود و آرامش نسبی جای خود را به خشم می‌دهد؛ خشمی که خود را به شکل‌های گوناگون نشان می‌دهد. خشم درونی تبدیل می‌شود به صدای بلند، پرتاب کردن وسایل و برخورد فیزیکی‌ با توهین و تحقیر. پس از این مرحله اختلاف‌ها بیشتر شده و دیوار سکوت مابین زن و شوهر قرار می‌گیرد و این به معنای نشنیده شدن و ندیده گرفتن است یعنی هر دو در مقابل یکدیگر ناتوان شده‌اند و هرکس به دنیای درونی خود فرو می‌رود و دیگر اهمیتی به طرف مقابل نمی‌دهد که  کار به جایی می‌رسد که برای یکدیگر تنها و تنها حکم یک هم‌خانه را بازی می‌کنند و حتی جای خواب خود را از یکدیگر جدا می‌کنند. ( مقصودی و محمدی 1389 ).


دانلود با لینک مستقیم


پروپوزال رشته علوم اجتماعی با عنوان بررسی جامعه شناختی عوامل موثر بر طلاق عاطفی

تأثیر تلویزیون بر رشد مهارت های گفتاری

اختصاصی از فایل هلپ تأثیر تلویزیون بر رشد مهارت های گفتاری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تأثیر تلویزیون بر رشد مهارت های گفتاری


تأثیر تلویزیون بر رشد مهارت های گفتاری

تأثیر تلویزیون بر رشد مهارت های گفتاری

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات: 120

 

 

 

 

فصل اول

زبان آموزی ورشد گفتار

1-1  زبان آموزی

زبان آموزی ورشد گفتار در80 سال گذشته مورد توجه قرار گرفته به ویژه درنیمه دوم قرن بیستم بطور دقیق تر مورد بررسی قرار گرفته است. زبان آموزی کودک به همراه توصیف وبررسی ساخت زبان وچگونگی کارکرد آن مورد توجه زبان شناسان می باشد. یافته های مربوط به زبان آموزی، مراحل فراگیری زبان، تدوین دستور زبان کودک وارائه ویژگی های همگانی زبان از نتایج مهم این بررسی ها بوده است.

یافته های زبان آموزی همچنین به بررسی چگونگی گسترش مهارت های زبانی نیز وزبان پریشی مورد استفاده بوده است به علاوه یافته های یاد شده درزمینه بررسی آموزش زبان دوم وهمچنین زبان خارجی وارائه فرضیه ها وروش های آموزش زبان دوم تأثیر به سزایی داشته است. زبان آموزی هم از لحاظ نظریه های یادگیری وهم از لحاظ بررسی مراحل رشد زبانی قابل توجه است.                 زبان آموزی درزمانی پس از یک سالگی شروع می شود وتا 5 سالگی تقریباً به حالت ثابت نزدیک می شود. دوره زبان آموزی درحدود 5/3 به طول می انجامد.(مشکوه الدینی، 1376،ص 272)

        بررسی زبان آموزی به چگونگی رشد مهارت های گفتاری وشنیداری را مشخص می سازد . کودک تا پیش از سواد آموزی قادر است از زبان بطور مناسب دربرقراری ارتباط زبانی استفاده نماید. بعلاوه هر سخنگوی زبان علاوه برقواعد دستوری ، قواعد کاربردی زبان را نیز به تدریج      می آموزد؛ یعنی از طریق تعامل با محیط واطرافیان اصول کاربرد شناختی زبان را نیز فرا              می گیرد.زبان آموزی تنها به توانایی های آوایی ، واژگانی ، دستوری وسبکی محدود نمی شود؛ بلکه به ویژگی های کاربردی زبان نیزشامل می گردد. البته دانش زبانی کودک ناخودآگاه است بکارگیری وقضاوت ناخود آگاه زبان توسط کودک شم زبانی نامیده می شود.

نتیجه تسلط کودک برمهارت های زبانی کسب توانایی به کارگیری زبان است . درصورتی که کودک توانایی زبان را داشته باشد نه تنها دانش ومهارت های زبانی وارتباطی خود را بکار می برد بلکه خواهد توانست درآینده نیز براین خلاقیت زبانی تکیه کند .

به نظر انسترون وبلیایف زبان آموزی برافزایش وتقویت توانش زبانی، توانش ارتباطی، خلاقیت زبانی، تفکر درباره زبان وهمچنین مهارت های آمادگی خواندن ونوشتن درآینده تأثیر می گذارد    (بلیایف ، 1368 ،ص77) .

1-2  نظریه های زبان آموزی

الف: نظریه شناخت گرایی

 پیاژه، روانشناس بزرگ سوئیسی، به اصل شناخت دریادگیر ی کودک توجه داشت. از این رو به پدیده زبان آموزی علاقه مند نبود. او زبان را به عنوان منبعی برای داده های لازم جهت بررسی چگونگی رشد شناخت درنظر می گرفت. به نظر او زبان آموزی یک پدیده ثانویه است که دردرون شناخت طبیعی کودک از محیط خود شکل می گیرد. از این رو پیاژه زبان آموزی را وابسته به شناخت می دانست. وقتی زبان را به عنوان مجرایی برای ایجاد ارتباط میان کودک و محیط اجتماعی او در نظر گرفته است . پیاژه معتقد بودکه ذهن کودک برای کسب شناخت، از جهان اطراف همواره فعال است واز این لحاط ، اطلاعاتی از راه زبان توسط افراد محیط به او            می رسد؛ به گسترش شناخت او چندان کمک نمی کند. او رشد زبان کودک را ناشی از رشد شناختی واجتماعی او می دانست. با این حال ، پیاژه این فرض را که تنها رشد شناختی برای رشد زبان آموزی کافی باشد انکار می کند. به عقیده او میزان مناسبی از رشد شناختی برای رشد زبانی لازم است، با این حال تنها رشد شناختی را برای زبان آموزی کافی نمی داند ، بلکه برخی فرآیندهای دیگر را نیز ضروری می داند.( مشکوه الدینی ، 1376، ص274)

مهمترین نظریه های یادگیری مبتنی بر شناخت گرایی عبارتند از: نظریه یادگیری گشتالت گرایان ، نظریه معنا دار دیوید آزوبل، نظریه پردازش اطلاعات، نظریه شناختی پیاژه ونظریه شناختی بروند.

ب: نظریه شرطی شدگی رفتار زبانی

اسکینر، روان شناس آمریکایی، به اصل شرطی شدگی درباره زبان آموزی کودک اعتقاد داشت.  وی اعتقاد داشت که برپایه رفتار گرایی همه جنبه های زبان ورفتار انسان را می توان توضیح داد. او یادگیری انسان را امری اکتسابی می داند . به اعتقاد اسکینر ذهن انسان شبیه لوح سفید یاد صفحه خالی است ووقتی زبان دراین صفحه خالی وارد می شود، یادگیری تحقق می یابد. براساس این دیدگاه ذهن انسان فقط محرکات زبانی بیرونی را پذیرفته وهنگام یادگیری زبان مشاهده منظم رویداد های جهان خارج کودک را وارد به تولید زبان می کند. به عقیده اسکینر انسان از راه آزمایش وخظا به یادگیری زبان می پردازد. وی که آزمایشهای زیادی در خصوص یادگیری حیواناتی مثل موش، کبوتر انجام داده است این نوع یادگیری را شرطی شدن عامل نامیده وآنرا ‹‹ترتیب از راه پاسخ های ارادی ›› می داند.

در نظریه اسکینرتنها شرط لازم برای فهم چگونگی یادگیری زبان این است که بتوانیم متغیرهای حاکم وعوامل بیرونی را مشخص کنیم.

درواقع نظریه یادگیری اسکینر می کوشد  یادگیری زبان را با استفاده از یک مدل محرک پاسخ، تبیین کند. به تعبیراسکینر اگر رفتار زبانی معینی بطور مکرر یک نتیجه مثبت داشته باشد به تقویت مثبت واگر نتیجه منفی داشته باشد به تقویت منفی منجر می شود. درحقیقت تقویت مثبت براثر پاداش رفتار زبانی فرد وتقویت منفی براثر تنبیه رفتار زبانی فرد شکل می گیرد. از سوی دیگر، از دیدگاه رفتار گرایان، کودک دریادگیری زبان تا حد زیادی از عامل تقلید کمک می گیرد. بسامد استفاده، کاربرد واژه ها وساخت های زبان نیز دریاد گیری از راه تقلید مؤثر است. اگر کودکی درحال یادگیری زبان، پس از کاربرد یک عنصر یا قاعده زبانی احساس کند ارتباط مؤثر زبانی برقرار شده است، فکر می کند رفتار زبانی او مورد تأیید قرارگرفته است. این احساس مثبت باعث تقویت آن رفتار و در نتیجه یادگیری آن عنصر می شود.

به عقیده اسکینر، بر پایه فرآیند شرطی شدگی رفتار مؤثر زبانی که در نتیجه انگیزه ها و پاسخ های ناشی از محیط از جمله پدر و مادر و دیگر افراد محیط برایش پیش می آید، زبان را فرا می گیرد. به این معنی که بر اثر تقویت و شرطی شدگی رفتار زبانی از راه پاداش های مطلوبی که از محیط خود دریافت می نماید، سرانجام عادت های زبانی ویژه مربوط به محیط خود را کسب می کند. بنابراین، به عقیده اسکینر برای توضیح فرآیند زبان آموزی لازم نیست هیچگونه ویژگی ذاتی ذهن خاص و پیچیدگی برای کودک فرض شود، بلکه برای توضیح آنها کافی است که روابط منظم موجود میان رویدادهای جهان بیرون و گفته های کودک که به طور مثبت تقویت می شود نشان داده شود که به این ترتیب در دوره زمانی مناسب تکرار و استوار می گردد. (مشکوه الدینی، ص276)


دانلود با لینک مستقیم


تأثیر تلویزیون بر رشد مهارت های گفتاری