فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل سابلیمینال رهایی از ترس ها

اختصاصی از فایل هلپ فایل سابلیمینال رهایی از ترس ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل سابلیمینال رهایی از ترس ها


فایل سابلیمینال رهایی از ترس ها

تاکیدات پنهان به کار رفته در این فایل صوتی تلقینی: 

من رها و ازادم/ ترس واقعی نیست/ فقط عشق وجود دارد/ هم اکنون ترسها و نگرانی ها وجودم را ترک می کنند/ احساس ازادی و قدرت بی نظیری دارم/ خداوند حامی من است/ خداوند پیشاپیش من اموراتم را نظم می دهد/ من سرشار از ارامشم و به حمایت خداوند ایمان دارم

حاوی امواج مغزی الفا برای اثر گذاری بیشتر 


دانلود با لینک مستقیم


فایل سابلیمینال رهایی از ترس ها
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد