فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت ارزشیابی تکوینی

اختصاصی از فایل هلپ دانلود پاورپوینت ارزشیابی تکوینی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت ارزشیابی تکوینی


دانلود پاورپوینت ارزشیابی تکوینی

دانلود پاورپوینت ارزشیابی تکوینی 

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 30

 

 

 

 

ارزشیابی تکوینی ( مستمر )

آنچه عمدتا به منظور کمک به اصلاح موضوع مورد ارزشیابی ، یعنی برنامه یا  روش آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد ارزشیابی تکوینی نام دارد .هدف از کاربرد این نوع ارزشیابی آگاهی یافتن از میزان و نحوه یادگیری دانش آموزان برای تعیین نقاط قوت و ضعف یادگیری و نیز تشخیص مشکلات روش آموزشی معلم در رابطه با هدف های آموزشی است . این ارزشیابی در طول دوره آموزشی یعنی زمانی که فعالیت آموزشی معلم هنوز در جریان است و یادگیری دانش آموزان در حال تکوین یا شکل گیری است انجام می شود .

اهداف ارزشیابی تکوینی

 

آگاهی از کیفیت برنامه های درسی و پیشرفت آن
بررسی روش های تدریس معلم و کیفیت
یادگیری دانش آموز و راهنمایی او و
اصلاح تدریجی فرآیند آموزش و یادگیری
به دست آوردن نمرات و قضاوت در باره ی فراگیری مرحله به مرحله دانش آموز در چهارچوب هدف های جزئی و رفتاری آن بخش

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت ارزشیابی تکوینی

دانلود مقاله کامل درباره جنگ در قرآن

اختصاصی از فایل هلپ دانلود مقاله کامل درباره جنگ در قرآن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله کامل درباره جنگ در قرآن


دانلود مقاله کامل درباره جنگ در قرآن

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :34

 

بخشی از متن مقاله

جنگ در قرآن

کسی که یک مقداری آشنا باشد به منطق قرآن، می بیند که این قرآن است که وادار کرد پیغمبر اسلام را به اینکه با این سرمایه دارها دائماً در جنگ باشد و با این کسانی که در حجاز و در طائف و در مکه و اینها، سرمایه دار بودند و صاحب قدرت و اشخاص قلدری که قدرتمند بودند، قرآن بود که پیغمبر اکرم را وادار کرد به اینکه با این مردمی که با ملیت مردم، با منافع توده های مردم مخالف هستند و استثمار می کنند اینها را، با اینها باید جنگ بکنید و تادیبی حاصل بشود.

جنگهایی که پیغمبر در زمان حیاتشان فرموده اند (بعد از اینکه آن وقتی که اسباب جنگ فراهم شد برایشان) این جنگها همیشه با زورمندها بوده است، با آنها مثل ابوسفیان و امثال آنها که قدرتمندها بودند و اینها منافع ملتها را، ملت خودشان را می‌خواستند برای خودشان چیز بکنند و ظلم و ستمکاری و اینها، بی عدالتی رایج بوده است و جنگهایی که واقع شده، بین مستضعفین بوده و مردم طبقه سه (فقرا) با این زورمندها و آنهایی که می خواستند حق فقرا را اصولاً خدامحوری و دین گرایی پایه اصلی اندیشه ایشان بوده و همواره بر دفاع از حریم ارزشهای اسلام و قرآن تاکید کرده‌اند و حتی جنگها را به منظور توسعه اسلام در عالم بیان داشته اند، در دوران دفاع مقدس می فرمایند:

«جنگ ما جنگ عقیده است و جغرافیا و مرز نمی شناسد»

این به ان مفهوم است که مبنای تفکر مبارزاتی امام (ره) دیانت است که در همه زمینه ها بر فهم فقهی تکیه دارد و هدف آن پیاده کردن اسلام و تربیت انسان سالم در جوامع است.

ترسیم چنین افق وسیعی از حوزه دفاعی حضرت امام (ره) تحقیقی است جامع که از بضاعت این مقدمه خارج است ولی با اندک دقتی بعد جهانی و همیشگی امر دفاع را در اندیشه های والای معظم له می توان دید: دفاع از اسلام و مسلمین، دفاع از محرومین و مستضعفین، دفاع از حزب الله، دفاع از نهضت و کشور اسلامی، دفاع از جان، مال و آبرو و دفاع از عزت و استقلال سیاسی و...

این الگوگیری دفاعی دقیقاً منطبق بر قرآن و سیره پیامبر (ص) است. ایشان با دقت سیره پیامبر (ص) و ائمه (س) را مورد بررسی قرار داده، درسهای لازم را از آن گرفته و به دیگران آموخته اند.

آشنایی حضرت امام (ره) با سیره نبوی پیامبر (ص) در حقیقت یافتن الگو و سرمشق زندگی برای دستیابی به حیات طیبه الهی است. سیره حضرت در نحوه ارتباط با خداوند، دوستان، دشمنان، منافقان، حکومت و هبری، تبلیغات، سیاست خارجی، جنگ و صلح، اسیران جنگی، آموزش و سازماندهی و... تمامی آموزنده است، چنانکه در بیانی فرموده اند:

«اگر یک ملتی بخواهد مقاومت کند برای یک هدف حقی، باید از تاریخ استفاده کند. از تاریخ اسلام استفاده کند ببیند که در تاریخ اسلام چه گذشته، و اینکه گذشته سرمشق است برای ما»، «ولکم فی رسول الله اسوه حسنه» پیغمبر بزرگ اسلام، همه چیزش را فدای اسلام کرد، تا پرچم توحید را به اهتراز در آورد.»

این پیر فرزانه همواره در طول حیات مبارزاتی و انقلابی خود سعی داشتند سیره پیامبر اسلام (ص) و ائمه معصومین (س) را به دور از هرگونه خرافه و اندیشه واهی ارائه دهند و دنباله روی آنان قرار گیرند:

«با خدای خویش عهد نموده ایم که دنباله روی امام خود سیدالشهدا (ع) باشیم» جنگهای اسلام مقصدی جز تربیت انسانها و جاری کردن احکام خداوند و ممانعت از ظلم ستمگران نداشته است. و مکتب اسلام هم استفاده از جنگ را تا مرز ضرورت، محدود ساخته و آن را به عنوان آخرین وسیله برای جلوگیری از تجاوز و طغیان و تادیب مفسدان و ظالمان پذیرفته است. مفسدانی که براساس امیال شیطانی خود همیشه در صدد پایمال کردن حقوق مادی و معنوی انسانها بوده و هیچ گاه جوامع بشری از وجود چنین افرادی خالی نبوده است، و با توجه به اینکه اسلام شریعتی صریح و گویا برای مشکلات انسانها، و صاحب روشهایی قاطع و قابل اجرا است؛ در اوج عطوفت و مهربانی، در برابر ستمکاران و جباران شدت عمل دارد به این علت دستوراتی قاطع به پیروانش صادر نموده و خواهان مبارزه تا رفع فتنه در عالم شده است، و امام راحل با آگاهی کامل در تمامی مراحل مبارزاتشان از این فکر بهره جسته‌اند:

«هیهات که خمینی؛ در برابر تجاوز دیوسیرتان و مشرکان و کافران به حریم قرآن کریم و عترت رسول خدا و امت محمد- صلی الله علیه و آله وسلم- و پیروان ابراهیم حنیف ساکت و آرام بماند و یا نظاره‌گر صحنه های ذلت و حقارت مسلمانان باشد. من خون و جان ناقابل خویش را برای ادای واجب حق و فریضه دفاع از مسلمانان آماده نموده ام و در انتظار فوز عظیم شهادتم. قدرتها و ابر قدرتها و نوکران آنان مطمئن باشند که اگر خمینی یکه و تنها هم بماند به راه خود که راه مبارزه با کفر و ظلم و شرک و بت پرستی است ادامه می دهد و به یاری خدا در کنار بسیجیان جهان اسلام، این پا برهنه های مغضوب دیکتاتورها، خواب راحت را از...

بخورند و لسان قرآن در آیاتی که در باب جنگ، جنگ با این مشرکین که در آن وقت دارای قدرت بودند، آیاتی که وارد شده است یکی و دو تا نیست، بسیار آیات در باب جنگ است و در جدال با اینها و در تمام قرآن اگر پیدا بکنید یک آیه ای که مردم را بگوید با اینها ملایمت بکنید و بروید توی خانه تان بخوابید تا اینها هر کاری که بخواهند بکنند، بکنند، اگر این جور پیدا شد، آن وقت حق دارد کسی بگوید که این قرآن آمده است و دین آمده است و افیون است.

این دینی که همه تحرکها به واسطه دین است، قرآنی که آیات غتالش آنطور روشن است، آیات تحرکش آنطور روشن است اسمش را می گذارند افیون یعنی می خواهد مردم بیچاره را بخاباند تا قدرتمندها بخورند. قرآنی که به جنگ قدرتمندها آمده است، اینها می گویند قدرتمندها درست کرده اند که بیچاره ها بخوابند!! آن نبی اکرم و سایر کسانی که اسلامی هستند. جنگهایش با همین قدرتمندها بوده است.

قرآن پر است از این آیاتی که این آیات مردم را وادار کرده است و پیغمبر را مامور کرده است که جنگ کنند با کسانی که متعددی هستند، با ظالمها جنگ بکنند.


جنگهای حق طلبانه

رواج اسلام

پیغمبر اکرم (ص) (اصلاً من تاریخ درست نمی دانم اما اینهایی که به گوشم مانده) بعد از اینکه فتح حنین را کردند، دو مطلب که آموزنده است برای اشخاصی که بخواهند چیز بفهمند، دو کار ایشان کردند از قراری که در تاریخ است، یکی اینکه یکی از سران این کفار فرار کرد و رفت به جده که توی کشتی بنشیند و فرار کند، پیغمبر اکرم جبه مبارکشان را (به حسب این نقل) دادند به کسی که ببر به او بده، من از او گذشتم، بیاورش. این ابوسفیان که تا آخر عمرش هم اسلام نیاورد همین صورت بود، آن اولادش هم، همین طور آن ابوسفیان با اینهمه چیز و آن کفار قریش با آنهمه کذا، غنایم را وقتی که آوردند، غنایم جنگ حنین را وقتی که آوردند، حضرت به اینها داد، صد شتر به این صد شتر به این سیصد شتر به آن، چقدر شتر به اینها داد با اینکه- خوب- حضرت که می دانست اینها کافرند، حضرت که می دانست اینها مشرکند، مقدسین ایستادند که آقا آخر ما چکاره ایم، حضرت فرمود که اینها شتر بردند، من همراه شما هستم، شما میل ندارید رسول الله با جای شتر همراه شما بیاید؟ شما ببینید چه بزرگی بود، چه آدم بزرگی بوده است این مرد، با قطع نظر از باب نبوت، مغز، چه مغز عالی است، از آن طرف کفار قریش را آنطور استمالت می کند که اینها لااقل اگر در باطن خبیث هستند ظاهرشان، ظاهر مسلم باشد، بیایند بچسبند به اسلام، از این طرف هم آنهایی که اشکال می کنند، به آنطور نرم و خوب قشنگ جواب می‌دهد و قانعشان می کند.

جنگهای اسلام را ببینید که با چه اشخاصی، با چه قشرهایی بوده است، برای منفعت بوده؟ وقتی هم، آن وقتی هم که در جنگ حنین بود که یا یکی دیگر از جنگها، وقتی هم که غلبه کردند، هرچه بود حضرت رسول دادند به خود همان مشرکین، اصلاً مادیت مطرح نیست در اسلام.

انبیا که جنگ می کردند با مخالین توحید، مقصدشان این نبود که جنگ بکنند و طرف را از بین ببرند، مقصد اصلی این بود که توحید را در عالم منتشر کنند، دین حق را در عالم منتشر کنند. آنها مانع بودند، اینها می دیدند که مانع را باید برداشت و به مقصد رسید.

رسول اکرم- صلی الله علیه و آله و سلم- مقصدشان این نبود که مشرکین مکه را از بین ببرند و یا مشکرین جزیره العرب را از بین ببرند، مقصد این بود که دین اسلام را منتشر کنند و حکومت، حکومت قرآن باشد، حکومت اسلام باشد. آنها چون مانع بودند از اینکه این حکومت اسلامی تحقق پیدا بکند منتهی به جنگ می شد و معارضه، آنها معارضه می کردند با حکومت اسلامی، اینها مقابله می کردند. جنگها، جنگهای زیادی که پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرموده است. همه برای این معنا بوده است که موانع را از سر این مقصد الهی، مقصد اعلی که دارند و آن تحکیم حکومت اسلامی، حکومت الله، حکومت قرآن، همه برای این بود. به طوری که اگر چنانچه معارض با این نبودند معلوم نبود که جنگ پیش بیاید.

پیغمبر اسلام برای اسلام خیلی زحمت کشیده، تمام عمرش در زحمت بوده، تمام عمرش آن وقتی که در مکه بود زحمتش یک طور بود با آن رنجی و تعبی که بود و مدتها در حبس، یعنی بیرون بود و نمی توانست اصلاً خودش را نشان بدهد. آن وقت هم که مدینه آمدند این جنگهای زیادی که با مشرکین واقع شد و با خائنها و با گردن کلفتها و با ثروتمندها تا اینها را بخواهند خاضع کنند برای اسلام. بسته بودند چند نفر را داشتند می آوردند، اسیر کرده بودند، فرمود ببین ما با زنجیر اینها را بهشت می بریم، جنگهایشان برای این بود که مردم را آدم کنند، نه این بود که مملکت بگیرند.

سیدالشهدا در همان ظهر عاشورا که جنگ بود و آن جنگ بزرگ بود و همه در معرض خطر بودند وقتی یکی از اصحاب گفت که ظهر شده است فرمود که یاد من آوردید نماز را و خدا تو را از نمازگزاران حساب کند و ایستاد در همان جا نماز خواند. نگفت که ما می خواهیم جنگ بکنیم، خیر، جنگ را برای نماز کردند.

امیرالمومنین وقتی که یک مساله ای یک چیزی از او پرسیدند در همان بحبوحه جنگ ایستاد و جواب داد گفت که حالا... من شمشیر برای این می زنم. جنگ در اسلام یک چیزی نیست که خودش یک مطلبی باشد، یک چیزی باشد که طرحی باشد. جنگ برای این است که آن زباله هایی که هستند، آنهایی که مانع از پیاده شدن اسلام هستند، آنهایی که مانع از ترقی مسلمین هستند، آنهنا را از بین راه بردارند، مقصد این است که اسلام را پیاده کنند و با اسلام انسان درست کنند.

پیغمبر اکرم جنگ کرده است برای اسلام، حضرت امیر جنگ کرده است برای اسلام. صدر اسلام در یک چند سال چندین جنگ، هشتاد تا، چقدر جنگ واقع شد.

پیغمبر اسلام تا آن وقتی که در بستر مرگ خوابیده بود جیشش را فرستاده بود و بیرون مدینه تجهیز کرده بود برای مقابله با کفار.

حضرت امیر سه جنگی را که کرده است با اصحاب پیغمبر، با نزدیکان پیغمبر، با مقدسهای حقه باز کرده است و این برای مصلحت اسلام بوده است. گرچه من می‌دانم که در بعضی دلها اشکال به حضرت امیر هم هست، بعضی اشخاص به حضرت امیر هم اشکال دارند، ولو جرات نمی کنند بگویند که «چرا با مسلمان ها جنگ کرده است!» لکن حضرت امیر تابع اسلام است، اسلام بگوید با مسلمین جنگ کن، جنگ می‌کند؛ بگوید با کفار جنگ کن، جنگ می کند، وقتی بنا شد یک طایفه ای از مسلمین، اینها توطئه کردند برای اینکه اسلامی که می خواهد متولد بشود، این را از بین ببرند و یک دسته دیگر هم اغفال کردند دنبال این معنا، تکلیف حضرت امیر- سلام الله علیه- است که شمشیر را بکشد ودر سه جنگ با مسلمین- جنگ- کسانی که اظهار اسلام می‌کردند و فریاد اسلام می کشیدند و همه شان همه از صدام مسلمانتر بودند، شمشیر را بکشد و در سه جنگ با مسلمانها جنگ بکند برای اطاعت امر خدا و برای حفظ اساس اسلام.

*** متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است ***


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کامل درباره جنگ در قرآن

دانلود پاورپوینت انواع ارزشیابی

اختصاصی از فایل هلپ دانلود پاورپوینت انواع ارزشیابی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت انواع ارزشیابی


دانلود پاورپوینت انواع ارزشیابی

دانلود پاورپوینت انواع ارزشیابی

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 10

 

 

 

 

وی‍‍‍ژگی های ارزشیابی توصیفی

توجه به فرآیند وفرآورده
چند جانبه نگری
پویایی
کاهش اضطراب
کثرت وکیفیت در ابزار
تلاش درونی وبیرونی
بازخورد
رویکرد سنجشی-آموزشی
راه های اشاعه ی ارزشیابی توصیفی
qاین نوع ارزشیابی باید جزئی از فرآیند یاددهی-یادگیری تلقی شود.
qمعارض با الگوی کمّی تلقی نشود.
qروش های فعّال تدریس پیش شرط تحقق آن است.
qمعلمان مجری طرح باید مهارت های لازم را کسب کنند.
qاصلاح و تغییر در برنامه ی درسی صورت گیرد.
qنگرش جامعه از جمله مدیر،اولیا و... تغییر کند.
qاصلاح و بازسازی در آیین نامه ها و دستورالعملها ایجاد شود.
 
 

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت انواع ارزشیابی

ترکیبات الی و پلیمرها

اختصاصی از فایل هلپ ترکیبات الی و پلیمرها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تتشکیل پلیمرها و تعیین ویژگی آن ها

پلیمریزاسیون

نانو بلورها

نمونه های حلقوی فشرده

نمونه های پلی دی استیلن

پلیمرهای رسانا

کوپلیمرهای دسته ای

ساختارهای بزرگ مولکولی

مولکولهای درختی

درختسان های چند مولکولی

میسل ها


دانلود با لینک مستقیم


ترکیبات الی و پلیمرها

بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و تعالی سازمانی در آموزش و پرورش شهرستان نهاوند

اختصاصی از فایل هلپ بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و تعالی سازمانی در آموزش و پرورش شهرستان نهاوند دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل دقیق و تشریح کامل مطالب پایان نامه کارشناسی ارشد در قالب word  و قابلیت کپی و ویرایش

فهرست مطالب

چکیده ز‌

1-1مقدمه. 2

1-2بیان مساله. 3

1-3 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 5

1-4 اهداف مشخص تحقیق.. 7

1-5 سؤالات تحقیق: 8

1-6 فرضیه‏های تحقیق: 8

1-7 مدل تحقیق.. 9

1-8 قلمرو تحقیق.. 12

1-9 متغیرهای پژوهش... 12

1-9-1متغیر مستقل.. 12

1-9-2 متغیر وابسته. 13

1-10 تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای تحقیق.. 13

2-1مقدمه. 18

2-2 فرهنگ... 19

2-2-1 مفهوم فرهنگ... 19

2-2-2 ویژگیهای فرهنگ... 20

قــــدرت فـــــرهنگ... 22

2-2-4 فرهنگ مشترک و پاره فرهنگ ها 24

2-2-5  فــــرهنگ سالم و فــــرهنگ بیمار. 24

2-2-6 مفهوم فرهنگ سازمانی.. 27

2-2-6-1کلیت فرهنگ سازمانی.. 27

2-2-6-2 دیدگاه ها و نقطه نظرات پیرامون فرهنگ سازمانی.. 32

2-2-6-3 چگونگی شکل‌گیری و تداوم فرهنگ سازمانی.. 37

2-2-7 فضــــا ( جـــو ) سازمانــــی.. 41

2-2-8 عوامل و اجزای فرهنگ سازمانی.. 43

2-2-9 ویژگی های فرهنگ سازمانی.. 45

2-2-10 انواع فرهنگ سازمانی.. 47

2-2-11 اهمیت فرهنگ سازمانی.. 50

2-2-12 سرچشمه های فرهنگ سازمانی.. 52

2-2-13کارکردهای فرهنگ سازمانی.. 53

2-2-14عوامل مؤثر بر فــــرهنگ سازمان. 53

2-2-14-1انــــواع فــــــرهنگ سازمـــان. 54

2-2-14-2 الگــــوی نوع شخصیت مدیــــریت.. 54

2-2-15 نقش فرهنگ در ریسک پذیری شرکتی.. 55

2-2-16 الگوهای اساسی تشریح فرهنگ سازمانی در نظریهها 56

2-2-16-1 الگوی کامرون و کویین.. 56

2-2-16-2 الگوی دنیسون. 59

2-2-17 پیامد های فرهنگ سازمانی.. 63

2-3 تعالی سازمانی.. 64

2-3-1 مدل تعالی سازمانی.. 67

الگوی تعالی سازمانی.. 73

2-3-3 مفاهیم بنیادین تعالی سازمانی.. 74

2-3-3-1 دستیابی به نتایج متوازن. 74

2-3-3-2 ارزش افزایی برای مشتریان. 75

2-3-3-3 رهبری با دور اندیشی، الهام بخشی و درستی.. 75

2-3-3-4  مدیریت به وسیله فرآیندها 75

2-3-3-5 موفقیت از طریق کارکنان. 75

2-3-3-6 . پرورش خلاقیت و نوآوری.. 75

2-3-3-7 ایجاد شراکتها 76

2-3-3-8 مسئولیتپذیری برای آیندهای پایدار. 76

2-3-4خود ارزیابی.. 76

2-3-4-1 خودارزیابی آموزش کارکنان : 77

الگوی تعالی سازمانی بخش سلامت.. 79

مدل‌های اثربخشی سازمانی.. 80

الگوهای متناقص در اثربخشی.. 86

ادغام معیارهای اثربخشی.. 87

پیشینه تحقیق.. 90

تحقیقات مرتبط با موضوع پژوهش در داخل کشور. 90

2-4-2 تحقیقات مرتبط با موضوع پژوهش در خارج از کشور. 94

3-1  مقدمه: 99

3-2 روش تحقیق: 99

3-3  متغیرهای تحقیق.. 100

3-3-1   متغیر وابسته. 100

3-3-2  متغیرمستقل: 100

3-4 جامعه آماری: 101

3-5 نمونه آماری و روش نمونه گیری: 101

3-6 روش جمع آوری اطلاعات.. 102

3-6-1 روش کتابخانه ای: 103

3-6-2   روش میدانی: 103

3-7 ابزار تحقیق.. 103

3-7-1 روایی و پایایی پرسشنامه. 104

3-8 تجزیه و تحلیل آماری.. 106

4-1 مقدمه. 108

4-2 آمار توصیفی تحقیق.. 108

4-3 تحلیل استنباطی داده ها 112

4-3-1- بررسی فرضیات تحقیق.. 113

5-1 مقدمه. 122

5-2 بررسی فرضیات.. 124

5-2-1- یافته های مربوط به فرضیه اصلی تحقیق.. 124

5-2-2- یافته های مربوط به فرضیه ی فرعی اول تحقیق : 125

5-2-3- یافته های مربوط به فرضیه فرعی دوم تحقیق.. 125

5-2-4- یافتههای مربوط به فرضیه فرعی سوم. 125

5-2-5- یافتههای مربوط به فرضیه فرعی چهارم. 126

5-3-1پیشنهادات تحقیق.. 127

پیشنهادات کاربردی.. 127

5-3-2 محدودیت های تحقیق.. 127

منابع. 129

پیوست.. 136

پیوست خروجی.. 139


دانلود با لینک مستقیم


بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و تعالی سازمانی در آموزش و پرورش شهرستان نهاوند