فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر TQM

اختصاصی از فایل هلپ دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر TQM دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر TQM


دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر TQM

تعریف:

با سه کلمه زیر سر و کار داریم : TQM در تجزیه لغت

فراگیر: نشان دهنده همه گیر بودن آن است 

کیفیت: درجه تطابق کالای تولید شده یا خدمت ارایه شده با نیاز مشتری بیان می کند

مدیریت: فن –هنر- یا روش اداره کردن –کنترل کردن و...

است .

هدف:

فراهم آوردن محصول با کیفیت برای مشتریان است که انجام این کار افزایش بهره وری و کاهش هزینه را در بر دارد

با کیفیت بالاتر محصول و قیمت کمتر آن موقعیت رقابتی در بازار بهبود می یابد

تاریخچه:

در سال 1924 شوهارت از شرکت آزمایشگاههای تلفن بل یک نمودارآماری برای کیفیت متغیرها ی محصولات ارایه شد. از این نمودار به عنوان نقطه شروعی برای کنترل SQC کیفیت آماری

نام برده میشود . در سال 1950 ادوارد دمینگ چند دوره سمینار در مورد روشهای آماری برای مهندسان زاپنی ارایه داد. زاپنی ها با استفاده از این مفاهیم استانداردهایی را برای کیفیت وضع کردند به هر حال رنسانس

کیفیت  در مورد محصولات آمریکایی اجرا بود در میانه دهه 1980مفهوم TQM منتشر شد   

اصول هشت گانه مدیریت کیفیت:

اصل 1- تمرکز بر مشتری

اصل 2- رهبری

اصل 3- مشارکت کارکنان

اصل 4- رویکرد فرایندگرا

اصل 5- رویکرد سیستمی

اصل 6- بهبود مستمر

اصل 7- تصمیم گیری بر مبنای اطلاعات واقعی

اصل 8-  روابط با تامین کنندگان براساس منافع دوجانبه

1- رهبری:

نقش مدیر ارشد

کیفیت امری همگانی است و برای اجرای آن همگان مسوول هستند به ویزه مدیر ارشد ومدیر ارشد اجرایی

شورای کیفیت  

برای اینکه بتوان کیفیت را به صورت فرهنگ در آوردنیاز به انجمنی داریم که رهبری وهدایت رابر عهده گیردشورای کیفیت به منزله موتور محرک  خواهد بود

بیانیه های کیفیت:

بیانیه بینش سازمان 

منظور آن است که در طول 5 یا 10 سال آینده می خواهیم سازمان چگونه به نظر آید

بیانیه ماموریت سازمان                                

ما که هستیم؟ مشتریان ما که هستند؟ ماچه کاری انجام میدهیم؟

2- تمرکز بر مشتری:

درک مشتریان از مفهوم کیفیت

جامعه کنترل کیفیت آمریکا بر روی مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر مشتریان در انتخاب کالا تحقیق کرده وآن را بدست آورده است:

1-عملکرد کالا

2- ویژ گیهای کالا                                              

3-خدمات مربوط به کالا

4-ضمانت کالا

5-قیمت کالا

6-اعتبار موسسه تولید کننده کالاا

عملکرد کالا:

در دسترس بودن کالا

قابلیت اطمینان کالا

قابلیت نگهداری کالا

ویژگیهای کالا:

به طور معمول خصوصیات یک کالا و یا خدمات به ساختار و فن آوری و یا به مسایل اخلاقی و روانشناختی آن بر میگردد

شامل 29 اسلاید powerpoint

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر TQM
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد