فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد برای اینکه سالم باشیم باید به 2 چیز مهم توجه کنیم

اختصاصی از فایل هلپ تحقیق در مورد برای اینکه سالم باشیم باید به 2 چیز مهم توجه کنیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 2

 

برای اینکه سالم باشیم باید به 2 چیز مهم توجه کنیم

    1. تغذیه مناسب

    2. ورزش کردن

اگر ما به این دو موضوع توجه کنیم می توانیم سالم تر  و سر حال تر می باشیم .

   1.  تغذیه مناسب : تغذیه مناسب به معنی این نیست که ما غذا نخوریم یا کم بخوریم ، تغذیه مناسب به معنی این است که تغذیه ما درست و مناسب بدن ما باشد از چیز های چرب دوری کنیم و کم تر از آن های استفاده کنیم ، خیلی از مردم عادت کرده اند که غذای   بیرون ( رستوران ها یا کنسرو ها  و یا سوسیس و کالباس ) مصرف کنند این کاربسیار ضرر آور است من نمی گویم که غذای بیرون نخوریم ولی کم بخوریم مخصوصا" سوسیس و کالباس که بسیار خطر ناک است .

   2. ورزش کردن : اگر ما ورزش کنیم بدنمان سالم تر و بهتر می تواند کار کند اگر ما ورزش کنیم چربی ها و مواد اضافی بدنمان از بدن ما خارج می شود مخصوصا" افراد چاق می توانند با ورزش کردن چربی های بدن خود را از بدن خارج کنند .

شما می توانید به پارک نزدیک محله خود بروید و از وسایلی که شهرداری برای ورزش کردن ما گذاشته است استفاده کنیم و کمی قدم بزنیم .

بهترین موقع ورزش کردن : بهترین موقع ورزش کردن صبح زود قبل از ساعت 7 می باشد که هنوز ماشین ها در خیابان نیستند که آلودگی ایجاد کنند .

گام اول:توصیه اول در مورد چیز هایی است که تمامی ما میل داریم از آنها چشم پوشی نمائیم. برای مثال آزمایشاتی که دکترها توصیه می کنند همه آنها را انجام دهند مانند: ماموگرافی، آزمایش پروستات و آزمایشات روده. این آزمایشات روتین، سالیانه جان چندین هزار نفر را از مرگ حتمی نجات میدهد. برای مثال بهترین راه درمان سرطان این است که در مراحل اولیه بیماری به وجود آن پی برده شود. با انجام آزمایشات سالیانه، به سالم ماندن بدن خود کمک کنید.

گام دوم:مصرف دخانیات را متوقف کنید. این توقف شامل انواع قدیمی و جدید تنباگو و سیگار است. زمانی مصرف دخانیات روندصعودی را طی می کرد اما دوباره مصرف آن سیر نزولی پیدا کرده است. مصرف دخانیات سالانه باعث مرگ میلیون ها نفر میشود. این مقدار آنقدر زیاد است که آمار آن از دست ما خارج است.

گام سوم:وزن خودتان را کاهش دهید. ممکن است هیچ گاه به وزن ایده آل خود نرسید، اما کاهش وزن باعث کاهش فشار خون میشود ، مفصل ها وزن کمتری را تحمل می کنند و عملکرد قلب را نیز آسانتر می شود. توصیه اساسی و مهم این است" افرادی که وزن خود را از دست می دهند، بدن و قلبی سالمتر خواهند داشت!"

گام چهارم:اگر پزشک برای شما نسخه ای تجویز کرد، تا آخر آن را ادامه دهید حتی اگر مدت ها طول بکشد! استفاده از دارو برای ما بسیار ناخوش آیند است اما نکته مهم این است که سلامت بدن ما از هرچیز دیگری برای ما مهمتر است.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد برای اینکه سالم باشیم باید به 2 چیز مهم توجه کنیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد