فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

امام زمان (عج)

اختصاصی از فایل هلپ امام زمان (عج) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

امام زمان (عج)


امام زمان (عج)

 

 

 

 

 

 

موضوع :  امام زمان (عج)

تعداد صفحات :20

فونت : b zar

اندازه قلم : 16

فرمت :  word

 

مقدمه :

هر انسانی را که خداوند خلق کرده دلی در وجودش قرار داده است که صندوقچه ی رازهای او می باشد.پس در این جا دلی نیست که بدون درد و راز باشد و راز هر دلی با دل دیگر فرق می کند.

من هم در دلم هزاران آرزو دارم.بزرگترین آرزوی من سلامتی آقا امام زمان (ع) و ظهور هر چه زودتر ایشان می باشد.

خیلی دوست دارم که هر چه زودتر او را زیارت کنم و با او حسابی درد و دل کنم.به او بگویم ای کاش زودتر می آمدی و به ما کمک می کردی و جهان را از فساد و انحراف دور می کردی و عدل و داد را در اینجا منتشر می کردی.

پدری برای یتیمان و دوایی برای دردمندان و برای بی کسان کس باشی .

آقا جان! نمی دانی که در جامعه ی ما چند تا از جوانان به فساد کشیده شده اند.کسی به کسی احترام نمی گذارد.اما بعضی از مردم در اینجا هستند که هر روز چشم انتظار شمایند و از شما تقاضای کمک می کنند.بعضی از آنها مریض دارند .بعضی ها غریبه اند.بعضیها تهی دستند.از شما خواهش می کنم که دردی برای زخم آنها باشید و هر دستی که به سوی شما دراز می شود رد نکنید.

همه چیز درباره امام زمان (ع)...


دانلود با لینک مستقیم


امام زمان (عج)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد