فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهای نادرست و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی ام را اصلاح کنم

اختصاصی از فایل هلپ اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهای نادرست و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی ام را اصلاح کنم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهای نادرست و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی ام را اصلاح کنم


 اقدام پژوهی چگونه توانستم  رفتارهای نادرست  و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی ام را اصلاح کنم

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

   فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

   تعداددصفحه:28

مقدمه

    یکی از عوامل بازدارنده در امر تحصیل ، اختلالات رفتاری می باشد . معلّمان در برابر اختلالات رفتاری ، به شکل های متفاوتی از خود عکس العمل نشان می دهند . برخی از معلّمان آنان را به شدّت سرکوب می کنند . بعضی از معلمان ، در مقابل آنان کو تاه می آ یند ؛ بعضی دیگر آنان را به حال خود رها می کنند . امّا  واقعیت این است که در این حالت مشکل ادامه خواهد یافت و مشکلات دیگری نیز به دنبال خواهد آورد .

به نظر می رسد راه منطقی این است که وقتی مشکلی در کلاس پیش می آید ؛ بهتر است ابتدا آن مشکل شناسایی شود سپس  آن مشکل به صورت علمی مورد بررسی قرار گیرد . بعد از آن راه حل هایی جهت رفع مشکل پیدا کرده و به صورت عملی آن مشکل رفع گردد.

 توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله

وقتی برای اولین بار به کلاس رفتم از فرا گیران خواستم خود شان را معرفی نمایند وقتی نوبت به محمد رسید ، دیدم پسری با پوست سیاه گوشه کلاس نشسته است . وبا صدایی بلند خودش را معرفی کرد . اما وقتی دانش آموزی با صدای بلند خودش را معرفی می کرد. محمد از من می خواست که به او بگویم با صدای پایین خودش را معرفی نماید چون من حوصله سروصدای آنها را ندارم.  واگر کسی حرف می زد محمد اورا مسخره می کرد یا با او دعوا می کرد ومی گفت صدای شما سر من را به درد می آورد.

برای اینکه بیشتر با او آشنا شوم رفتارهای اورا زیر نظر گرفتم


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهای نادرست و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی ام را اصلاح کنم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد