فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله بستر نرم افزاری پروژه طرح جامع

اختصاصی از فایل هلپ مقاله بستر نرم افزاری پروژه طرح جامع دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله بستر نرم افزاری پروژه طرح جامع


 مقاله بستر نرم افزاری  پروژه طرح جامع

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحات:19

مقدمه

پیرو بررسیهای انجام شده در فاز صفر طرح جامع در مورد انتخاب بستر سخت افزار و نرم افزار پروژه ، نتایج حاصل از مطالعات طی جلساتی در کمیته برنامه ریزی و کنترل سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. نهایتا بستر مبتنی بر ماشینهای اینتل ، سیستم عامل ویندوز 2000   ، بانک اطلاعاتی SQL Server و محیط تولید نرم افزارهای کاربردی VB انتخاب و به شهرداری پیشنهاد گردید. در تنظیم توافقنامه بین سازمان و شهرداری این پیشنهاد عینا بعنوان چارچوب کار تعیین گردید. ذیلا خلاصه ای از زمینه های انتخاب فوق و پارامترهای عمده مربوط به هریک و همچنین جایگاه فعلی این بستر در دنیا ارائه می گردد.

الف – انتخاب سیستم مدیریت بانک اطلاعاتی(DBMS)

پارامترهایی که معمولا در انتخاب یک سیستم مدیریت بانک اطلاعاتی  مورد بررسی قرار می گیرند شامل موارد زیر می باشند که به تفکیک به آنها اشاره می کنیم :

 Performance

برای سنجش کارآیی سیستمهای مدیریت بانک اطلاعاتی با توجه به نتایج حاصل از TPC  می بینیم که SQL Server روی ماشینهای اینتل و سیستم عامل ویندوز 2000 از جایگاه بسیار خوبی در مقایسه با سایر محصولات برخوردار است. برای آشنایی با TPC به ضمیمه 1 مراجعه شود. همچنین نتایج 10 ردیف اول TPC‌ در ضمیمه 2 و نتایج متناسب با نیاز شهرداری در ضمیمه 3 و مشخصات نمونه محیط تست در ضمیمه 4 آمده است.

 Capabilities

مجموعه کامل امکانات OLTP و OLAP توسط این نرم افزار ارائه می شود. سایر عرضه کنندگان برای امکانات OLAP هزینه جداگانه دریافت می نمایند.

 Usability

سهولت بکارگیری   SQL Server و Oracle و DB2 تقریبا یکسان به نظر می رسد. کلیه سیستمها از SQL استاندارد نیز پشتیبانی می کنند  و در اکثر محیطهای کاربردی به روشهای مختلف قابل استفاده می‌باشند.

 Interoperability

ارتباط SQL Server با سایر محیطها  با پشتیبانی از XML به عمومی ترین و امروزی ترین شکل خود امکان پذیر می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله بستر نرم افزاری پروژه طرح جامع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد