فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت انواع لودر وکاربرد آن - 51 اسلاید

اختصاصی از فایل هلپ دانلود پاورپوینت انواع لودر وکاربرد آن - 51 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت انواع لودر وکاربرد آن - 51 اسلاید


دانلود پاورپوینت انواع لودر وکاربرد آن - 51 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

n. به طور کلی لودرها قادرند کارهای مختلفی را که در 4 دسته زیر خلاصه می شود، انجام دهند:
nالف- بارگیری ماشین آلات حمل مواد خاکی : با لودر می توان مواد خاکی نظیر شن، خاک معمولی، سنگ شکسته، پس ماند کارخانجات و واحدهای صنعتی و غیره را داخل کامیون و سایر وسایل باربر ریخته و آنها را پر کرد.
nب- بلند کردن بار و انتقال آن : در کارهای ساختمانی با لودر می توان مصالح بنایی از قبیل آجر، بلوک بتنی پیش ساخته و غیره را در محوطه کارگاه حمل و جابجا نمود.
nج- خاکبرداری :این ماشین در کارهای خاکبرداری ساختمانها به خصوص گودبرداری خاکهای سست تا متوسط بسیار سودمند تشخیص داده شده است، زیرا کندن و جابجا کردن خاک و انباشته و بارگیری کردن آن با لودر سریعتر از سایر ماشی ن آلات صورت می گیرد.
nد- تمیز کردن قشر سطحی زمین کارگاه : در زمین هایی که جنس آن زیاد سخت نبوده و تا حدودی نرم ب اشد، از لودر برای کندن و تمیز کردن محل کار استفاده م یکنند.
 
nج ) بلند کردن اشیای سنگین و حجیم :
n     با نصب تجهیزات مختلف می توان اشیا و لوازم سنگین و حـجیم را بلند وجا به جا نمـود که به چند مورد از اشاره می نماییم :
n     بازوی تخریب : توسط این بازو می توان از لودرجهت  تخریب سازه های مختلف استفاده کرد . این بازو دارای قدرت بسـیار زیادی است و به راحتی قادر به بریدن انواع تیرهای بتنی  و آهنی می باشد .          
 
nقسمتهای اصلی ماشین:
nلودرها بطور کلی شامل قسمتهای زیر می باشند:
n1- موتور
n2- شاسی
n3- سیستم هیدرولیک
n4- جام
 
nلودرها را می توان بر حسب حجم داخل جام و همچنین وزنی که میتوانند بلند کنند، تقسیم بندی کرد. لودرها دارای جامهایی به ظرفیت0/6 متر مکعب تا 20 متر مکعب بر اساس استانداردSAEو0/75 تا3/5 متر مکعب برای چرخ زنجیری و0/15 تا15مترمکعب برای چرخ لاستیکی می باشند. اما آنچه بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و رایج می باشد، لودر با ظرفیت جام 0/76 تا4 متر مکعب می باشد.
 
nلودر چرخ لاستیکی

  فشار وارد بر زمین توسط لاستیکها با تغییر میزان باد لاستیک قابل تغییر بوده، ولی به هر حال کارکردن توسط این لودرها درزمینهای خیس و گل آلود به علت ایجاد فشار زیاد مشکل می باشد. البته زنجیرهای سیمی مخصوص جهت حفاظت لاستیکها وجودکه می توان برای ازدیاد اصطکاک لاستیکها آنها را به کار برد. دارد همچنین در زمینهای سنگلاخی با سنگهای تیزگوشه امکان آسیب پذیری لاستیکها وجود دارد . البته نوع جدیدی از لاستیکها باعاج های خیلی ضخیم تولید شده اند که امکان کار در مناطق سنگلاخی را فراهم می آورند. لودرهای چرخ لاستیکی قدرت کشش کمتری نسبت به لودرهای چرخ زنجیری هم وزن خود دارند، که این خود قدرت مفید آنها را در کندن خاکها وبالا رفتن از شیبهامحدود می کند. همچنین ظرفیت بار برداری آنها در محیطهای باتلاقی کاهش چشمگیری می نماید . شایان ذکر است که هزینه نگهداری این لودرها در خاکهای ماسه ای که خاصیت ساینده برای لودرهای چرخ زنجیری دارند کمتر است.

nمهمترین کارخانه های سازنده لودر درجهان کارخانه کوماتسو در ژاپن و کاترپیلار درآمریکا ست .
nبه اختصار به برخی خصوصیات لودر های ساخت این دو شرکت اشاره می کنیم :
n

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت انواع لودر وکاربرد آن - 51 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد