فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی تاثیر منابع اجتماعی در کسب و کارهای صنایع غذایی شهر تهران

اختصاصی از فایل هلپ بررسی تاثیر منابع اجتماعی در کسب و کارهای صنایع غذایی شهر تهران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی تاثیر منابع اجتماعی در کسب و کارهای صنایع غذایی شهر تهران


 بررسی تاثیر منابع اجتماعی در کسب و کارهای صنایع غذایی شهر تهران

فرمت فایل :power point( قابل ویرایش) تعداد اسلاید: 55 اسلاید

 

 

 

 

 

 

نکته مشترکی که در اکثر تحقیقات مربوط به تشخیص فرصت به چشم می‌خورد تاکید بر نقش کلیدی اطلاعات در شناسایی فرصت توسط افراد است. کارآفرین باید بتواند به طریقی اطلاعات مربوط به صنایع خاص، تکنولوژی‌های در دسترس، بازار و سیاست‌های دولت را بدست آورد، تفسیر کند و در جهت ایجاد و رشد کسب و کار خود از آنها استفاده کند.

یکی از منابع بالقوه چنین اطلاعاتی که در تحقیقات پیشین توجه زیادی به آن نشده است، تماس‌های کارآفرین با سایر افراد است. پژوهش سینگ (2000)، آرنیوس (2005) و ازگن (2006) نشان دادند که کارآفرینان با شبکه‌های اجتماعی بزرگتر فرصت‌های بیشتری را تشخیص می‌دهند  مطابق مدل اوزگن و همکاران منابع اجتماعی اطلاعات عبارتند از: حضور مربی و راهنما، افراد خانواده و دوستان نزدیک، شبکه‌های صنعتی غیررسمی و اجتماعات حرفه‌ای.

باتوجه به اینکه رشد وتوسعه کسب وکارهای کوچک و متوسط در صنایع غذایی کشور بسیار چشمگیر است لذا پژوهش حاضر درصدد است به این مساله پاسخ بدهد که آیا منابع اجتماعی اطلاعات تاثیری بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینی در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی فعال در شهر تهران دارند؟

 


دانلود با لینک مستقیم


بررسی تاثیر منابع اجتماعی در کسب و کارهای صنایع غذایی شهر تهران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد