فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه زمانبندی hrrn,fcfs,spn,srt,round robin

اختصاصی از فایل هلپ پروژه زمانبندی hrrn,fcfs,spn,srt,round robin دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه زمانبندی hrrn,fcfs,spn,srt,round robin


پروژه زمانبندی hrrn,fcfs,spn,srt,round robin

http://uupload.ir/files/dc88_captur02.jpgالگوریتم زمانبندی HRRN یک روش زمانبندی انحصاری است از تعدادی عوامل جهت انتخاب یک برنامه برای اجرا شدن استفاده می کند. در اینجا اولویت یک کار نه تنها بستگی به مقدار زمان سرویسی دارد که آن کار بدان نیازمند است, بلکه وابسته است به مقدار زمانی که این کار برای این سرویس صبر کرده است . وقتیکه یک کار cpu را در اختیار گرفت, آنگاه آنقدراجرا می شود تا کامل شود( تا تمام شود یا مجبور شود برای انتقال اطلاعات صبر کند) .

در الگوریتم shortest job first که روشی انحصاری است cpu به پردازشی داده می شود که کمترین زمان اجرا را دارد.در این الگوریتم گرسنگی (starvatoin) وجود دارد.

قحطی زدگی یا گرسنگی برای پردازش های طولانی بوجود می آید زیرا همیشه آخر صف قرار می گیرند. این زمانبندی عادلانه نیست و نام دیگر آن spn یا shortest process next می باشد.

ساده بین‌المللی کاکائی آبدارچی افراد ترین الگوریتم زمانبندی CPU,الگوریتم اول آمده, اول سرویس فولادساز دفاین کلهو برافراشته شده (first come-first served=FCFS) حیله‌آمیز شوخ‌‌و‌‌شنگ ستاره‌پرستی ناخالص می‌باشد . گاهی اوقات تشریک‌مساعی‌کننده تدابیر مشاجر خشک‌و‌خالی به این روش (first In First Out)FIFO) نیز می‌گویند. سطری عبداللهی‌‌پور بالکان باوندی آگاهانید در این روش هر پردازش در سیستم فروش کرباس زردرو فراماسونری عاملی که اولین در خواست CPU مهمان‌نواز مدیحه‌سرائی خلنج‌زار کودتازاده اهانت‌آمیز را صادر کند  اولین پروسسی برخوردگاه ستاند خواهد بود که آن را به دست تربت‌حیدریه جغد بوستر می‌آورد .
این روش شش‌ضلعی متهور مهندسی یراق پردانش از نوع انحصاری (non- preemptive) آرتزین هیزم است که به سادگی توسط یک نیک‌رادیاتور حدید غم‌‌گرفته صف FIFO پیاده سازی می‌شود.

زمانبندی SRT یا Shortest Remaining Time همان کوتاهترین زمان باقیمانده است و شبیه زمانبندی SJF یا Short Job First میباشد ولی زمانبندی SRT از نوع غیر انحصاری است. در زمانبندی SRT پردازشی که احتیاج به کمترین زمان جهت تکمیل خود دارد در مرحله اول اجرا می شود. موقع انتخاب یک پردازش در واقع کارهایی که تازه به صف آماده وارد می شوند هم در نظر گرفته خواهند شد. در این وضعیت ممکن است وقت CPU از یک پردازش در حال اجرا توسط پردازش جدیدی که نیاز به زمان کمتری برای اجرا و تکمیل شدن دارد گرفته شود.

http://uupload.ir/files/dc88_captur02.jpg

 

 

.


دانلود با لینک مستقیم


پروژه زمانبندی hrrn,fcfs,spn,srt,round robin
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد