فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مطالعه تجربی تاثیر ریسک درک شده بر روی نیت استفاده برنامه های آن لاین

اختصاصی از فایل هلپ مطالعه تجربی تاثیر ریسک درک شده بر روی نیت استفاده برنامه های آن لاین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

هدف: مدل پذیرش تکنولوژی (TAM) برای تفسیر پذیرش تکنولوژیهای متعدد توسط افراد، مورد استفاده قرار گرفته است. با این همه درحالی که افراد تکنولوژی خدمات آن لاین را به همراه تهدیدهای امنیتی آن پذیرفته اند اما ریسک درک شده عموما در مطالعات TAM گذشته نادیده گرفته شده است. این مطالعه، توسعه ای از TAM را در زمینه برنامه آن لاین ارائه می دهد.

طرح/ روش شناسی/ دیدگاه : تحقیق از طریق بررسی 1259 نفر کاربر که نسخه آموزشی رایگان آنتی ویروس آن لاین (OLA) را مورد استفاده قرار داده اند انجام شده است.

یافته ها : نتایج نشان می دهند که ریسک درک شده به صورت غیر مستقیم، قصد استفاده از یک برنامه آن لاین را تحت تهدیدهای امنیتی تحت تاثیر قرار می دهد. قابل ذکر است درحالی که سودمندی درک شده برای گروههای آزمایشی مهم است، ریسک درک شده، استمرار استفاده گروه را شدیدا تحت تاثیر قرار می دهد.

منشا/ ارزش : یافته ها بینش صحیحی را برای کمپانی های نرم افزاری ارائه می دهند که نوعا نسخه آزمایشی رایگانی را برای استفاده مستمر به عنوان پیشبرد فروش ارائه می دهند.

لغات اصلی : تکنولوژی ارتباطی ، رفتار فردی، مدیریت ریسک، اینترنت، امنیت داده ها .

نوع مقاله : پژوهشی

 

متن انگلیسی این مقاله در 12 صفحه کامل و ترجمه فارسی آن در 17 صفحه به صورت فایل ورد با ارزانترین قیمت برای شما عزیزان ارائه شده است.


دانلود با لینک مستقیم


مطالعه تجربی تاثیر ریسک درک شده بر روی نیت استفاده برنامه های آن لاین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد