فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله در مورد سخنی با نسل جوان …

اختصاصی از فایل هلپ مقاله در مورد سخنی با نسل جوان … دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله در مورد سخنی با نسل جوان …


مقاله در مورد سخنی با نسل جوان …

مقاله کامل بعد از پرداخت وجه

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات: 1

 

به نام او که سیرت پاک را صورتبخش جان آدمی آفرید .

بعضی وقتها جوانانی را می بینیم که بی خیال در خیابانها پرسه می زنند و کاری جز علافی و الواتگری ندارند. از شلوار برمودای کوتاه گرفته تا مانتوهای بدن نما . من هم خودم جوان هستم ولی یک کم پیش خودم فکر کردم که من چرا باید خودم را بازیچه دست شرکتهای سرمایه داری تولید پوشاکهای مد کنم .

در زمان امامت امام علی ( ع ) عده ای می گفتند ما چه نیازی به آموختن سیره و سنت پیامبر داریم و تنها تکرار مکررات زندگی پیامبر و گرفتن عزاداری در مراسم سالگرد ارتحال پیامبر کافی است و حالا وقت برای آموختن فلسفه احکام و سنت پیامبر زیاد است . پیامبر هنگام وفات از این مردم وعده گرفت که محبت علی و آل علی را همچون قرآن سر لوحه اعمال و زندگی خود قرار دهند تا هلاک نشوند و به ضلالت نیفتند .اکثر امت پیغمبر به جز عده انگشت شماری فرامین و فرمایشات پیامبر را از این گوش فرو کرده و از گوش دیگر بیرون می کردند و همین عده بودند که نفهمیدند منظور پیامبر از محبت علی همان اطاعت از فرامین ایشان است نه صرفا دوست داشتن قلبی . نفهمیدند که شیعه علی بودن جز با پا گذاشتن جای پای اعمال و کردار علی ممکن نیست .


دانلود با لینک مستقیم


مقاله در مورد سخنی با نسل جوان …
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد