فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر فرهنگ فروش در صنعت بیمه ایران )مطالعه موردی: مقایسه شرکت های بیمه دولتی ایران(

اختصاصی از فایل هلپ شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر فرهنگ فروش در صنعت بیمه ایران )مطالعه موردی: مقایسه شرکت های بیمه دولتی ایران( دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر فرهنگ فروش در صنعت بیمه ایران )مطالعه موردی: مقایسه شرکت های بیمه دولتی ایران(


شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر فرهنگ فروش در صنعت بیمه ایران )مطالعه موردی: مقایسه شرکت های بیمه دولتی ایران(

مقالات علمی پژوهشی چاپ شده با فرمت pdf    صفحات  17

چکیده هدف این پژوهش، شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر فرهنگ فروش در جامعه آماری مبتنی بر مدیران خبره صنعت بیمه )شرکتهای -
منتخب بیمه دولتی( می باشد. بدین منظور، پژوهشگر پس از مطالعه ادبیات پژوهش اقدام به طراحی مدل مفهومی پژوهش و سپس اقدام به بومی
سازی مدل نموده است. جهت گردآوری داده ها ی پژوهش نیز از ابزار پرسشنامه استفاده گردید. جهت بررسی وضعیت موجود فرهنگ فروش
براساس ابعاد مدل مفهومی پژوهش از آزمون تی تک نمونه ای استفاده شد. نتایج نشان داد که وضعیت موجود فرهنگ فروش در مجموعه
شرکتهای دولتی صنعت بیمه ایران در حد متوسط مطلوب می باشد. همچنین برای شناسایی عوامل موثر بر فرهنگ فروش نیز از آزمون تی تک
»: نمونه ای استفاده شد و بر اساس نتایج این آزمون، تمامی شش عامل اصلی مدل مفهومی پژوهش )عامل های 1 مشتری مداری - 2 احساس کار -
گروهی 3 نگرش نسبت به فروش - 4 اعتماد مدیریت به کارکنان فروش - 5 غرور نهادی - 6 تعهد مدیریت نسبت به فروش( به عنوان عوامل موثر -
بر فرهنگ فروش از نظر میزان اهمیت از آزمون رتبه بندی فریدمن استفاده شد. براساس نتایج آزمون فریدمن ، مشتری مداری دارای بالاترین
میانگین رتبه ای و در نتیجه بیشترین اهمیت می باشد. مجموعه عوامل نگرش نسبت به فروش، غرور نهادی، تعهد مدیریت نسبت به فروش،
احساس کار گروهی و اعتماد مدیریت به کارکنان فروش به ترتیب از نظر اهمیت در رتبه های بعدی قرار گرفتند. نکته قابل توجه در این پژوهش
این است که احساس کار گروهی و اعتماد مدیریت به کارکنان بخش فروش در مجموعه شرکتهای دولتی بیمه مورد مطالعه بسیار ضعیف ارزیابی
می گردد و این وضعیت نوعی هشدار برای مدیران ارشد این شرکتها تحلیل می شود و پیش بینی پژوهشگر بر این است که در بلند مدت این
شرکتها نتوانند مدیران و کارشناسان توانمند خود را حفظ نماید.
کلید واژه فرهنگ فروش، مشتری مداری، احساس کار گروهی، نگرش نسبت به فروش، اعتماد مدیریت به کارکنان فروش، غرور نهادی، تعهد مدیریت.


دانلود با لینک مستقیم


شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر فرهنگ فروش در صنعت بیمه ایران )مطالعه موردی: مقایسه شرکت های بیمه دولتی ایران(
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد