فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بیمارستان فوق تخصصی رضوی

اختصاصی از فایل هلپ بیمارستان فوق تخصصی رضوی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

تعداد صفحه:14

 

 

 

بیمارستان فوق تخصصی رضوی                         
افزایش روزافزون زائران بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) و لزوم ارائه‌ی صحیح و بهتر خدمات فرهنگی اجتماعی و توسعه و تداوم این امر و نیز محبوبیت جهانی این مرکز، باعث شد که افق نگاه آستان قدس رضوی این بار خدمات درمانی را مورد توجه خویش قرار داده و به منظور فراهم آوردن امکانات مناسب درمانی برای زائران، مجاوران و ارادتمندان حضرت در اقصی نقاط دنیا، پروژه ساخت بیمارستان فوق تخصصی رضوی را از سال 1375 آغاز کرد.
در اجرای این پروژه، از نظرات فنی مشاوران داخلی و خارجی کمک گرفته شده و ساختمان بیمارستان با بهترین سازه‌ها و مطابق با استانداردهای ملی در سطح بالا ساخته شده و نسبت به حوادث طبیعی از ایمنی کامل برخوردار است. زیربنای این بیمارستان بالغ بر 56 هزار مترمربع و در پنج طبقه احداث شده که با داشتن اساسنامه‌ای مستقل به ثبت شرکتها رسیده است. این بیمارستان از بهمن‌ماه سال 1384 با مجوز و نظارت مستمر اداره نظارت بر درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت خود را آغاز کرد.
آستان قدس رضوی با این هدف که هموطنان عزیز ایرانی و مسلمانان منطقه بتوانند نیازهای درمانی خود را با اطمینان خاطر نسبت به رعایت ضوابط شرعی و همچنین مطابق با استانداردهای پزشکی از این مرکز برآورده سازند و جهت معالجه، از عزیمت به کشورهای غربی بی‌نیاز شوند، امکانات و تجهیزاتی پیشرفته و کادر درمانی مجرب و متخصص را فراهم کرده است.
بیمارستان رضوی که به نام حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) متبرک می‌باشد و در خراسان رضوی واقع شده، با ارائه پیشرفته‌ترین خدمات تشخیصی و درمانی برای بیماران داخل و خارج کشور و با استفاده از پزشکان برجسته و محققان نخبه علوم پزشکی داخل و خارج کشور به عنوان برترین بیمارستان خاورمیانه مطرح است. همچنین فعالیت در عرصه‌های علمی پژوهشی و آموزشی نیز در صدر برنامه‌های این بیمارستان قرار دارد تا با بهره‌گیری از منابع غنی اسلامی و استفاده از پزشکان و محققان داخلی و نخبگان علمی ایرانی مقیم خارج از کشور، نوآوری‌های جدید علمی و پزشکی در ارتباط با فرآیند صلح‌آمیز هسته‌ای ایران از قبیل پزشکی هسته‌ای را تقدیم هموطنان عزیز و سایر مردم جهان نماید. اعتقاد و ارادت مردم ایران و مسلمانان سایر کشورها به حضرت امام رضا(ع) و وابستگی این بیمارستان به آن آستان مقدس موجب استقبال ویژه بیماران در بهره‌مندی از خدمات درمانی این مرکز شده است.
 


دانلود با لینک مستقیم


بیمارستان فوق تخصصی رضوی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد