فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درمورد کاربرد فناوری اطلاعات در پزشکی 74 ص

اختصاصی از فایل هلپ تحقیق درمورد کاربرد فناوری اطلاعات در پزشکی 74 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 74

 

دانشکده فنی مهندسی (2)

گروه کامپیوتر

عنوان پروژه:

کاربرد فناوری اطلاعات در پزشکی

استاد راهنما:

جناب آقای مهندس هوبخت عطاران

محقق:

آرزو صنعتی مارشک

تابستان 87

 

تقدیم :

به پدرم

به قله سرشار از غرورکه اندیشه کودک مرا

به چراغانی مهتاب و صدا برد ‚ او که باغچه حیاط عاطفه اش

از ترانه گلهای محمدی مست بود

او که به من آموخت وسیع ببینم

وسیع بیندیشم ‚ وسیع زندگی کنم

وسیع مثل عشق

به مادرم

که در وسعت حقیر زمان برای من نذر محبت کرد

و قنوت را همچون بوییدن شاخه های یاس

در نیایش معصوم عشق

به من آموخت تا در گذشت بی توقف لحظه ها مبهوت نمانم

او که دعایش مرا به انتهای خورشید رساند

همچنین با قدردانی فراوان از

« جناب آقای مهندس هوبخت عطاران »

که راهنماییهای ارزنده ایشان

یاری گر من بود


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد کاربرد فناوری اطلاعات در پزشکی 74 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد