فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تاریخچه شرکت ملی حفاری ایران

اختصاصی از فایل هلپ تاریخچه شرکت ملی حفاری ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 5

 

تاریخچه شرکت ملی حفاری ایران

شرکت ملی حفاری ایران طبق بند (الف)ماده (5) قانون اساسنامه شرکت ملی نفت ایران به صورت شرکت سهامی خاص و به عنوان شرکت فرعی شرکت ملی نفت ایران در تاریخ 1/10/1358 به فرمان رهبر فقید انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)تشکیل و به شماره 870/943 به ثبت رسید .مرکز اصلی شرکت در اهواز است و شرکت میتواند شعب و یا نمایندگیهائی برای اجرای عملیات خود در داخل وخارج کشور تاسیس نماید .

آشنایی با شرکت ملی حفاری ایران

سخن اول

شرکت ملی حفاری ایران در طول سالهای گذشته با سرمایه گذاری در امر آموزش در کلیه رشته های عملیاتی و فنی قادر گردید تعداد دستگاه های حفاری را به 46 دستگاه شامل 42 دستگاه حفاری خشکی و4 دستگاه حفاری دریایی برساند . شرکت ملی حفاری با استفاده از روشهای نوین مدیریت و به کار گیری تجارت مهندسین و متخصصین مجرب با اندوخته های علمی / تجربی بیش از 90 سال در صنعت نفت ایران راسا عملیات پیچیده حفاری در دریا و خشکی را با کلیه خدمات فنی خفاری مربوطه انجام می دهد .

حوزه فعالیت

شرکت ملی حفاری ایران به لحاظ دامنه عملیاتی از بزرگترین شرکتهای فرعی شرکت ملی نفت ایران محسوب شده واز شمالی ترین مناطق ( سرخس، خانگیران ) مرکزی ، غرب ، جنوب غربی ، تا جنوبی ترین مناطق ( پارس جنوبی ) و به طور کلی در بیش از ده استان کشور که امکان استحصال نفت و گاز وجود دارد فعالیت می نماید .

خدمات فنی حفاری

صنعت حفاری از جمله صنایع زنجیره ای است که از بهم پیوستن تخصصهای مختلفی معنا می یابد . خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران امروزه این افتخار را دارد که عملابا در اختیار داشتن تجهیزات وماشین الات پیشرفته این خدمات و سرویس های فنی را با بهره گیری از کارشناسان مجرب در طول عملیات حفاری چاه های نفت و گاز با کیفیت مطلوب ارائه میدهد . این خدمات که از حفاری تا بهره برداری از چاه ادامه می یابد شامل : خدمات نمودار گیری ، سیمان کاری انواع جدارها ، اسید کاری ، لوله گذاری چاه ، نصب ویزه، چاه پیمایی و تکمیل چاه ، ازمایش و تعیین بهره دهی چاه ، حفاری با هوا ، تزریق نیتروژن ، برنامه ریزی و سرویس صنایع ،تعمیر چاه با لوله مغزی سیار و حفاری افقی و جهت دار میباشد .

بازار یابی و امور بین الملل

درراستای اجرای سیاستهای صدور خدمات فنی مهندسی شرکت ملی حفاری ایران نسبت به انجام فعالیتهای برون مرزی بویژه در چار چوب پروژه های بیع متقابل و شرکت در مناقصات بین المللی به منظور عملیات حفاری و خدمات فنی مربوط و همچنین مشارکت با شرکت های معتبر بین المللی در امر حفاری چاههای نفت و گاز اقدامات مثبتی بعمل آمده که در این رابطه بیش از 50 مورد قرار داد و زمینه های مشارکت فراهم گردیده است .

ویژگی ها و مزیت های شرکت ملی حفاری ایران

امروزه شرکت ملی حفاری ایران با دارا بودن منشور کار بعنوان یکی از مجموعه های صنعتی بزرگ و بین المللی در سطح جهان مطرح است و در این راستا ویژگی های منحصر بفردی را بعنوان نوعی از فرهنگ سازمانی در شرکت رشد وتوسعه داده است که بصورت محوری میتوان به رعایت اصول ایمنی ، همبستگی ، همدلی ، وحدت کارکنان ومدیریت ، سرعت و دقت در انجام امور عملیاتی ، خدمات فنی ، مهندسی و پشتیبانی ، بهره گیری از آخرین دستاورد های علمی / صنعتی در زمینه حفاری و خدمات فنی وابسته به آن ، آموزش مستمر کارکنان و کسب مهارتهای و عملی در تمامی سطوح کاری ، توجه به خواستههای مشتریان و متقاضیان و کوشش در اصلاح روشها برای ارتقاء کیفیت خدمات مربوط ، اشاره نمود.رعایت و بکار گیری شاخصهای مذکور، موجب گردید تا این شرکت از مزیت های و ویژگی های خاصی برخوردار گردد که مهمترین آنها عبارتند از : داشتن نیروی انسانی سخت کوش ، ماهر ومتخصص پائین بودن نرخ های حفاری چاههای نفت و گاز توسط این شرکت، در اختیار داشتن کلیه تجهیزات و ماشین آلات فنی .


دانلود با لینک مستقیم


تاریخچه شرکت ملی حفاری ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد